Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ahoj, ja som tvoj osud! 14. kapitola


Ahoj, ja som tvoj osud! 14. kapitola Tu si môžete prečítať minulosť Christy, ktorá je podobná životu Belly.

„Ahoj, Christy,“ pozdravila som ju.

„Bella, viem, č ti prikázal Aro. Sama som si musela prejsť niečím podobným. Preto ťa prosím, neurob rovnakú chybu, ako aj ja pred niekoľkými rokmi,“ povedala.

„A-“

„Prosím, môžem ti povedať svoj príbeh?“ spýtala sa. Len som prikývla.

Otvorila som dvere a vošla dnu. Sadli sme si na posteľ.

„Všetko sa to začalo vtedy, keď som ešte nebola na svete. Moja matka s otcom boli chudobní, nemali žiadnu prácu. Vtedy ma už čakali. Bolo pre nich ťažké vyžiť v tom svete.

Raz prišli k hradu, kde ich uvidela Heidi, a tak sa dostali až do zámku. Aro premenil najskôr môjho otca, a keď som sa narodila, tak aj matku. Dal im podmienku, že v deň mojich osemnástich narodenín budem premenená. Bolo to preto, aby som nebola až taká mladá upírka. Obaja odišli a nechali ma to so slovami, že sa tu ešte niekedy vrátia. Dodnes sa tu neukázali. Už ani neviem ako vyzerajú.

Po tom bolo všetko bolo normálne. Žila som vo Volterre v zámku, užívala som si svoj život. Rodičia povedali, že sa vrátia a ja som im verila. Zoznámila som sa s Felixom a hneď sme sa do seba zamilovali. Prelom však prišiel vtedy, keď som s ním zostala tehotná. Vtedy som mala sedemnásť rokov. Aro bol proti, no ja som si ho chcela nechať, rovnako aj Felix.

Keď sa mi dieťa narodilo, premenili ma. Narodil sa mi malý chlapček. Bol strašne krásny... Aro mi hneď dal  podmienku zabiť ho. Nemala som na výber tak, ako ty. Nemohla som sa s tým zmieriť, no nakoniec som to urobila. Zabila som si vlastné dieťa.

Felix sa na mňa naštval a niekoľko týždňov so mnou neprehovoril ani slovo. Vtedy sa mi úplne zrútil svet. Trpela som. Potom som odišla na niekoľkoročnú misiu, na ktorú ma poslal Aro keď videl, čo sa deje. Felix tam sám prišiel za mnou. Všetko som mu vysvetlila,“ dohovorila a sklopila hlavu. Na tvári sa jej zjavila bolesť. Potichu vzlykla.

„Christy. Je mi to ľúto.“

„To je dobré. Podľa Ara sú všetky poloupírie a upírske deti nebezpečné. A keďže si myslí, že by si nezabila Edwarda a ani Jacoba, tak si vyberieš Renesmé.“

Zamyslela som sa. Ale ja ju nemôžem zabiť. Nie, nezabijem.

„A čo keby sme odišli. Ja, Edward a Nessie,“ navrhla som.

„Demetri by vás hneď našiel.“

„Mám štít!“

„To som mala aj ja a tiež ma našli. Raz si nedáš pozor a je po tebe,“ povzdychla si. „Ale mala by som jeden plán...“

 

Začala mi všetko vysvetľovať. Prišlo mi to ako jediné riešenie...

Ale aj tak mám z toho zlý pocit. Takto budem raniť všetkých.

Pozrela som a na Renesmé. Spala. Je taká nádherná, že sa to ani slovami nedá popísať. Vyzerá ako malý anjelik. Môj anjelik. Usmiala som sa na ňu.

 

„Bella, prosím, čo ťa tak trápi?“ spýtal sa ma Edward. Nesúhlasne som pokrútila hlavou. „Prečo mi to nechceš povedať?“

„Je to ohľadom tej podmienky s Arom. Ja...“ začala som.

„Bella!“ prerušil ma. „Ty to zvládneš. Ja viem, že mi to nemôžeš povedať, ale všetci si tu dosť strážia myšlienky. Keby som ti tak mohol pomôcť. Vidím na tebe, že to je niečo vážne!“

„Edward, prosím,“ pošepkala som. Chytil ma za ruku.

„To bude dobré,“ zopakoval a privinul si ma k sebe. Vo vlasoch som pocítila jeho ruku, ako ma hladí. Hlavu som si dala na jeho hruď.

Bude musieť vyjsť ten Chrityin plán! Pretože inak požiadam, aby Aro zabil mňa!

 

Edward šiel aj s celou rodinou na lov. Ja som tu zostala len s Nessie. Christy prišla ku mne do izby a vzala si Ness na ruky. Ja som jej zatiaľ zbalila niekoľko vecí. Prichystala som košík, Christy tam opatrne vložila Renesmé a mohli sme sa vybrať – smer Francúzko.

V jednom z lesov sme zastali. Sklonila som sa k Renesmé a pobozkala ju na líce.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ahoj, ja som tvoj osud! 14. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!