Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A vy ste si mysleli, že som človek! 6

The Host


A vy ste si mysleli, že som človek! 6Po dlhej dobe a prestávake ďalšia kapitola. Príjemné čítanie.

Slipknot-Dead memories

 

6. kapitola

Bella

Pripadalo mi to ako večnosť.

Bez sĺz, bez spánku, bez lásky, bez života. Úplne prázdna schránka tela.

Stočená do klbka som tíško sedela v kúte. Snažila som sa byť ticho, ale vedela som, tak či onak, vedia, že som tu stále. A presne kde sa nachádzam. Akoby som bola vysielala signál.

„Čo ti je?“ ozval sa Mikeov hlas z druhej strany izby. Počula som ho tak vzdialenie, ale zároveň, tak blízko.

„To ty nikdy nepochopíš,“ odpovedala som mu.

„Daj mi šancu. Každý sa môže zmeniť. Aj ja som sa zmenil. A vidím, že aj iné veci sa zmenili. Nemám pravdu?“ Iba som prikývla.

„No vidíš. Tak a teraz mi povedz, čo ťa trápi?“ Uvažovala som nad svojou odpoveďou.

„Veľa sa zmenilo, to máš pravdu. Už dlho, vlastne od vtedy, čo sa so mňa stala zrúda, sa trápim. Ja som si tento život nevybrala. Mala som svoju ľudskú budúcnosť.“ Mike pozorne počúval. Chvíľu bolo ticho.

„Ani neviem kde sme a čo sa tu deje,“ ozval sa Mike. „Čo myslíš ako sa cítime my?“

„Lenže vy sa môžete opýtať. Ale mňa sa nikto nepýtal. Proste to spravili a bolo.“

„A keď sme pri otázke kde ste. Na tu ti môžem odpovedať. Teraz ste vo Florencii na jednom hrade. Je to len dočasne. O pár dní sa sťahujeme do Volterry. A neviem ti povedať, čo sa stane s vami. Ste ľudia a to nám nehrá do kariet. Predstavujete tých, čo by mohli prezradiť informácie. A nemuselo by to dobre dopadnúť.

Musím ťa vyviesť z omylu na začiatku. Nie sme žiadna drogová mafia. Sme tak povediac nereálne bytosti. Často sa stretávate s nimi v knižkách o temných bytostiach. Tiež nám niektorí hovoria „studení“ kvôli našej pokožke.“ Vysvetlila som mu pár vecí ohľadom upírieho sveta. Mike sa snažil pochopiť význam mojich slov.

„Mohol by si ma nechať samu?“ opýtala som sa ho.

„Samozrejme, ako si praješ.“ S tým sa zdvihol zo zeme a išiel za ostatnými.

„Skús popremýšľať o mojich slovách.“ Stihol ešte šepnúť ako sa zaklapli za ním dvere knižnice.

Ale nad čím mám popremýšľať? Mne sa nechce rozmýšľať. Ani žiť, stratila som všetko. Tak nad čím budem premýšľať. Možno... možno by tu bolo niečo. Ale čo sa stane. Je to príliš riskantné, aby som to podnikla sama. Potrebujem oporu v tom, čo chcem spraviť. Ale kde začať. Pár komplikácií sa vyskytne.

Postavila som sa zo zeme. Nemala som žiadne stuhnuté svaly. Cítila som sa sviežo. Akoby som spala. Alebo snívala so otvorenými očami. Ale ja už nemôžem snívať tak to neprichádza k úvahe. Rozhodnutá na 100% som otvorila dvere. Prekvapene som zastala stáť medzi dvermi.

Jessika

Mike odišiel tam kde Bella pred chvíľou zmizla. Nechápala som jeho konanie voči Belle. Vždy bol k nej milý, pozorný, nie ako ku mne. Mňa si ani nevšímal. Dával mi jasne najavo, že nemá o mňa záujem, už toľko rokov. Ale ja sa nezdávam. Vždy dosiahnem vrchol i s možnými obeťami. Nikdy sa neobraciam novým možnostiam. Prijmem ich s otvorenou náručou.

 

Angela

Odo dňa keď Bella prišla na našu školu, do našej triedy, vedela som, že to je tá pravá kamarátka. Verila som jej bezpochýb. Nemala som najmenší dôvod iného konania.

Potom čo odišiel Edward Cullen s jeho rodinou, veci sa zmenili. I Bella bola iná. Nebolo to šťastné dievča, ktoré sa usmievalo a pritom nechcene rudlo v tvári. Bola ako moja sestra. Ale teraz bola sebavedomejšia. Vedela čo od života čakať.

 

Mike

Bolo mi Belli veľmi ľúto. Cez toľké snaženie, nikdy som ju nedostal. Ale mal som ju rád ako kamarátku. Nenávidel som Cullena kvôli tomu čo jej spôsobil.

Tie muky, ktoré držala v sebe. Snažila sa byť silná osoba čo nikdy nepodľahne slzám. Ale kútikom duše v duchu plakala. Tomu sa nedá zabrániť.

Zmenila. Teraz sa zmenila. Nebola to tá Bella skrývajúca sa za oponou svojich vlasou, ktoré jej voľne padali do tváre.

Bolo to niečo iné, rozprávať sa s ňou, nechápal som veci v tomto svete, ale stačilo mi, iba keď som sa pozrel. Nepanovalo tu nič harmonický. Každý bol nervózny, trpiaci hladom a nedočkavý. Každý sa snažil aspoň, ako oni hovoria „najesť“.

 

Bella

V izbe neboli, iba oni traja, ale ešte k tomu Aro a dychtivo sa nakláňal nad Jessikou. Zarazene som tam stala a sledovala ich.

Odkašľala som si. „Pardon, že ruším, ale Aro potrebuješ niečo, pretože sa potrebujem ja s nimi porozprávať.“

„Iste.“ Vytrhla som Ara z tranzu. Ešte sa na mňa pozrel, čiernymi očami a odišiel.

„Toto je už moc,“ pomyslela som si.

„Ste v poriadku?“ opýtala som sa ich troch, keď som sa posadila naproti nim. Iba prikývli, neschopný slova. Chvíľu bolo ticho. Ale potom ako na povel všetkým trom zaškŕkalo v bruchu.

„Hneď Vám niečo prinesiem.“ Zdvihla som sa a odišla k dverám. Tvorila som ich a zavrela za sebou i tak som cez ne počula Jessikin hlas: „Čudujem sa, že tu aj majú jedlo pre ľudí.“ Zašklebila som sa a utekala im preň.

 

 

5.kapitola|7.kapitola

Súhrn mojich poviedok



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A vy ste si mysleli, že som človek! 6:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!