Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » 50x a stále poprvé - 5. kapitola

Carlisle Cullen baseball


No, řekněme, že Bella konečně pochopí, koho doopravdy miluje... Je to Edward, Jacob a nebo někdo úplně jiný?

Bella ležela na posteli a očima upřeně pozorovala bílý strop, na který se mračila. Nevěděla, jestli spí, či bdí, ale jedno věděla určitě, měla modřinu na tom místě, kde jí ten Jacob stiskl silně ruku. Takže to být sen nemohl…

Ale jestli to teda sen nebyl, tak určitě musí existovat i ten druhý kluk, ehm, Edward. Kde ale v tom případě je?

Bella se kabonila, ale po dalším uvažování ji něco napadlo. Třeba by o něm mohl vědět něco ten Jacob, přece mluvil i o Forks… Pak ale smutně pronesla:

No jo, ale to bych musela vědět, kde bydlí…

Nikdo nebyl doma, jen Bella, která byla nahoře a přemýšlela, ale z jejího přemýšlení ji něco vytrhlo. Ozvalo se tiché zavrzání dolních dveří. Bella, když tohle slyšela, zpozorněla a její srdce se rozběhlo na větší obrátky, jako kdyby snad běžela maraton.

Kdo by to mohl být? Mamka tu není, ta je s Philem a jen tak se nevrátí…

Isabella se pomaličku zvedala z postele a pomalými krůčky si to zamířila ke dveřím, kde se zastavila a znovu se zaposlouchala do naprostého ticha. Její srdce bylo slyšet snad na celý dům, až sebe samu v duchu okřikovala, že to narušitelé uslyší…

Měla pocit, že jí to srdce snad z té hrudi vyskočí, dech se jí zkracoval, až vzrušením málem zapomněla dýchat.

Je tam někdo, nebo se mi to zdá? Co když jsou to zloději a přišli to tu vykrást? Nebo snad upíři, kteří, jen co vejde dolů, ji vycucnou jak hrozinku a pak roztrhají na několik kousků?

Při téhle představě se oklepala hrůzou, nevěděla, jestli to byla zvědavost nebo adrenalin, ale sáhla na kliku a pomalu ji stáhla dolů a tím se dveře otevřely dokořán. Po tomhle aktu Bella instinktivně uskočila za dveře a naslouchala zvukům dole, ale nic se neozývalo, proto opatrně pokračovala dál. Při každém dalším kroku se zastavovala a naslouchala zvukům dole, a když se ujistila, že tam pravděpodobně nic není, šla dál a stále takto dokola.

Na mysl jí neustále vycházel obrázek nějakého upíra, jak ji trhá na kousky, ale to pokaždé pouhým zavrtěním hlavy aspoň na chvíli zahnala. Dech měla přerývavý. Srdce jí bylo na poplach, ale ona to ignorovala. Skrčila se u schodů a nahlédla opatrně dolů.

Já vás varuji, mám… Bella se rozhlédla kolem a všimla si něčeho docela užitečného a napadlo ji, že by se jí to mohlo hodit. Mám staré Charlieho ponožky a nechtějte, abych je použila, ať už jste člověk nebo upír… Ale nahlas nic neřekla. Sestoupila o dva schody opatrně dolů a natahovala krk, aby zjistila něco bližšího. Bylo tam ticho jako v márnici, a tak se Isabell s mírným oddychnutím vrátila do pokoje a pečlivě za sebou zavřela dveře.

Měla toho plnou hlavu, a proto si myslela, že blouzní, když uslyšela další zavrzání dveří a následné jejich třísknutí, jako kdyby je snad někdo zavíral. A vše začalo odznova. Opatrně zase vešla na chodbu a nastražila své ucho.

Asi už blázním!“ pronesla tiše a sešla dolů.

V mysli jí stále blikal pomyslný majáček, který jí ukazoval všechny způsoby, jak by teď mohla zemřít. Po pádu ze schodů přes vysátí krve až po uhoření zaživa nebo položiva… Bella se zatřásla a nesnažila se myslet třeba na to, jak utíká před upírem a něco škaredého na něj pokřikuje…

„No bezva, teď se toho strachu nezbavím vůbec…“ brbala nespokojeně Bella a šla opatrně po schodech dolů. Vždycky se zastavovala na jednom schůdku a nastražila uši. Když bylo mrtvo jak v márnici, tak seběhla dolů a na posledním schůdku uklouzla a celá se rozplácla na zemi.

Se zaklením vstala, natáhla ruku a začala šmátrat po vypínači. Avšak místo vypínače její ruka ucítila něco velkého a chlupatého. Bella zamrkala, a než se vůbec někdo nadál, s křikem utíkala po stupíncích zpátky nahoru, div se málem nepřerazila.

V tu chvíli se rozsvítilo světlo po celém domě, čehož si Bella nevšimla, protože ještě vřískající se jala schovat do svého pokoje. Prudce se otočila, aby potichu zavřela dveře, a jak se tak otáčela, zamotala se jí hlava a byla by i spadla, kdyby ji někdo nezachytil.

Respektive dvě horké a mohutné opálené paže, které vedly k ramenatému a vypracovanému klukovi se snědou tváří a krásným hravým úsměvem a černými, nakrátko zastřiženými vlasy. Bella otevřela pusu k protestu, který jí ale hned zmizel z mysli, když se k ní ten kluk začal přibližovat.

Znala ho, byl to ten kluk z těch podivných snů spolu s tím druhým klukem, tenhle, měla takový pocit, se jmenoval Jacob.

Když mu Bella nezdrhla z náruče, pochopil to jako souhlas, a tak se k ní naklonil tak blízko, že se nosem dotýkali. Oba mohli vidět řezané rysy toho druhého, cítit vzrušený a očekávající dech a neochvějný třes.

Bella začala panikařit, nevěděla, jestli se s ním má začít líbat nebo ne, byli si tak blízko a přitom daleko, teď nebyl čas na pomalá rozhodnutí, protože čas se krátil. Již mohla začít cítit jeho rty, jak se jemně otírají o ty její. Zavřela oči a ruce mu omotala okolo zad.

 Začátek byl pomalý a nejistý, ale pomalu se prohluboval, až se jejich jazyky začaly proplétat v složitém, ale zároveň i ve vášnivém tanci. Byla to jako droga, chtěla ještě a přitom mnohem víc. Oplácela mu to s radostí a ani jeden se neměl k odlepení od toho druhého. Takhle šťastná se snad nikdy v životě necítila, toužila celým svým tělem být na něj nalepená a už ho nikdy nepustit. Ovšem osud měl jiné plány, a tak je od sebe odtrhlo hlasité zakašlání.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 50x a stále poprvé - 5. kapitola:

 1
3. Jana S
01.01.2015 [13:18]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Kačka
26.05.2012 [15:32]

Jako téma povídky bylo zajímavý, ale zpracování už nic moc. Omlouvám se za svou upřímnost.

1. martty555
03.03.2012 [20:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!