Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Soutěžní povídky » Smrť Belly - LoveRose

Renesme


Smrť Belly - LoveRoseSoutěžní povídka - 4. téma Smrt Belly a/anebo Edwarda

Povídka byla diskvalifikována, není FF.

Článek je ponechán v původní podobě, bez oprav.

LoveRose


Smrť Belly

Poviedka sa odohráva rok po sobáši Edwarda a Belly. Žiadna Renesmee nie je a obaja sú ľudia. Písaná je z pohľadu Belly.

Človek čaká, že po roku manželstva s mužom, ktorého milujem, bude perfektný. Ja som to čakala, ale Edward mal očividne iný plán. Raz sme sa spolu vyspali a koniec. Už nič viac. Zvyšok nášho manželstva si užíval s inými ženami. Vždy, keď som videla ako odchádza s nejakou pipkou do svojej izby, spôsobovalo mi to obrovskú bolesť. Srdce mi začala kŕčovito zvierať a ja som mala slzy na krajíčku. Ja som noc čo noc, sedela na peľasti svojej postele a cez francúzske okno, sledovala nočnú oblohu. Mesiac menil svoje podoby a občas sa zahmlil, keď som sa naň pozerala, cez závoj sĺz, ktoré mi stekali po tvári. Jedna za druhou sa kotúľali, až som zaspala. Potom nasledoval ďalší takýto deň.

 

„Dobré ráno,” pozdravil ma gentlemansky pri raňajkách. “Ako si spala?”

 

„Ahoj,” usmiala som sa naňho, čo najmilšie. “Dobre, a ty?”

 

„Aj ja. To je štastie, lebo dnes mám ťažký deň. Musím vybaviť nejaké zmluvy.” To bolo všetko. Bola som mu dobrá len na to, keď nevedel s nejakým chlapíkom vybaviť obchod. Vtedy zavolal mňa a ja som prišla, vyobliekaná do priliehavých šiat, ktoré siahali sotva pod zadok z veľkým výstrihom. Klienta sme presvedčili, Edward mi strelil facku, vraj som to mala podať lepšie a ja som plačúc odišla. Deň za dňom, týždeň za týždňom, mesiac za mesiacom… a už je to rok. Rok odmietania a ignorancie. Rok počas ktorého, som sa uzavrela do seba a už neprebiehal, ani ten rozhovor pri raňajkách. Dnes sme oslavovali výročie a tak som sa rozhodla, že vyleziem z tejto ulity a pokúsim sa čo najviac mu spríjemniť deň. Vstala som, spravila som si zložitý úces a vybrala sa k šatníku. Obliekla som si nové biele džínsy a modré tričko na ramienka - modrú mal na mne najradšej. Na raňajky som spravila omeletu, prestrela som najkrajší riad, zapálila sviečku a do vázy dala čerstvé kvety. Krvavočervené ruže, ktoré ladili k mojim šatám. Naložila som mu poriadnu porciu omelety a v duchu si predstavovala, čo mu poviem. Keď som mala všetko premyslené, pozrela som na hodinky. Bolo za päť minút osem, takže už by mal vstať. Spravila som čaj a dala mu k nemu tabletky na srdce. V poslednom čase s ním  mal problémy. Sadla som si na stoličku a čakala.

 

Za chvíľu sa zjavil. Bol perfektne oblečený - čierny oblek, biela košeľa, červená kravata. Bronzové vlasy rozcuchané do všetkých strán - to sa mi vždy páčilo. Potešilo ma, že spolu ladíme. Čo ma, ale nepotešilo bolo, že v tesnom závese za ním, kráčala vysoká blondína s bielou pokožkou, modrými očami a v JEHO pásikavej košeli. Prekvapene na mňa pozrela a ja som, len vydala zvuk, ktorý sa podobal na zavrčanie. Nahnevalo ma, že aj v deň nášho výročia tu má svoju pipku. Čo bol vrchol, Edward ma naviac poprosil, aby som prestrela aj pre ňu. To bola posledná kvapka. Nahnevane som vyletela z kuchyne a vyšla som do svojej izby. Potom som zase plakala a deň zase prebehol normálne. Teda nie normálne, ale tak ako zvyčajne.

 

Práve sa zmrákalo, keď som sa rozhodla. Napísala som list, poskladala ho do obálky a vyšla som na poschodie a stadiaľ na strechu, obohnanú malým plôtikom. V hlave som si prehrávala riadky listu:

 

Drahý Edward,

na začiatku nášho manželstva sme boli štastný. Chodili sme spolu do kina, divadla, bankety, večierky a rôzne iné spoločenské akcie. Smiali sme sa na chybách toho druhého. Smiali sme sa na všetkom. Život nám daroval lásku a my sme ju naplno využívali. V ten deň, keď som ťa prvý krát videla, som si povedala: Toto je muž pre mňa.”

Prekročila som plôtik a pozrela sa pod seba. Podo mnou boli skaly ostré ako nabrúsený nôž. Nebála som sa. Bola som len smutná, že sa to musí skončiť. Veď som ešte skoro nič nezažila! Málo krát som povedala rodičom ako ich mám rada, málo krát som sa poriadne zabavila. V takomto okamihu som si uvedomila, že naozaj som nespravila nejaké veci čo som chcela.

 

Podľa tvojho výrazu, keď si ma uvidel sa mi zdalo, že si myslíš to isté. Bohužiaľ po tom ako sme sa zosobášili, úplne si ma ignoroval a okrem svadobnej noci, si si užíval s inými ženami. Cez deň si so mnou prehodil dve slová a to mi malo stačiť? Edward, ja som ťa naozaj ľúbila. Po čase som si zvykla, že deň čo deň u nás prespáva iná žena. Vyvrcholilo to v dnešný deň - deň nášho výročia, ak si náhodou nepamätáš. Vyšiel si z izby s inou ženou a ešte si, bez jediného pohľadu na raňajky, čo som ti s láskou prichystala, povedal, že mám prestrieť aj pre ňu. Svet vtedy prestal existovať a ja som videla cez červený oblak hnevu. Ušla som do svojej izby, ale ty si za mnou ani neprišiel. Celý deň som nad týmto rozhodnutím premýšľala a nevidela som žiadne iné východisko. Chcem prestať trpieť, pri každom pohľade na teba. Odkáž prosím mojím rodičom, priateľom a známym, že ich mám veľmi rada.

Zavrela som oči a vystrčila jednu nohu v lodičke pred seba. Lodička sa zošmykla a ja som pocítila jemný vánok, ktorý mi láskal nohu. Usmiala som sa a spod viečok mi vypadli ďalšie slzy. Skočila som do vzduchu. Vietor mi láskal celé moje telo a ja som dokázala myslieť len naňho a na posledné riadky listu, ktorý som mu napísala.

 

Edward, milujem ťa a budem ťa milovať do konca svojho života. Si moje všetko, aj keď som ťa nikdy skutočne nemala. S láskou,

Tvoja Bella.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Smrť Belly - LoveRose:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!