Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Temné shledání

RP


Temné shledáníSetkání Alice a Jaspera. :)

Dívka šla opuštěnou postranní uličkou, která ji nesmírně děsila. Neustále měla pocit, že ji někdo pozoruje. Že je někdo docela blízko a zírá na ni. Pořád se otáčela, aby věděla, zda za ní někdo nejde. Ale když se otočila, nikdo tam nebyl. Avšak když se otočila čelem dopředu, ten pocit tam byl opět. Dokonce si místy byla jistá, že za sebou slyšela kroky. Ale nikdo za ní nebyl. Měla strach. Jak je tohle možné? Touto uličkou chodila téměř každý den.

Nikdy dříve takový pocit neměla, poprvé se objevil asi před třemi týdny. Proto chodila oklikou, avšak dnes spěchala domů. Její matka by se na ni zlobila, kdyby přišla byť jen o několik minut déle. Byla na ni až moc přísná. Dívka věděla proč. Dříve, než se vůbec narodila, se jí dcera, její sestra, nevrátila domů. Nikdy ji nenašli. Ale matka věděla, že by nikdy dobrovolně neutekla. Něco se jí muselo stát. Když se dívka narodila, byla matka opět šťastná. Ale její strach byl mnohem větší, než mají ostatní matky. Ze začátku ji to nesmírně hněvalo, dokud jí matka neřekla pravdu o její sestře. Od té doby se to snažila překousnout. Ale dnes zapomněla na čas. Byla u své nejlepší kamarádky, Kate. Ráda si s ní povídá o všem možném.

Dnešním tématem byli kluci. Kate má nového přítele, a tak jí říkala, jaké to je, mít ho a jak hrozně ho miluje. A tak různě. Ona to, co jí povídala, hltala skoro s otevřenou pusou. Taky by chtěla přítele, ale zatím neměla takové štěstí jako její kamarádka. O ni většinou zájem neměli. Kate byla často středem pozornosti a o ni nikdo nikdy ani nezavadil pohledem. Občas to své kamarádce záviděla a potom se zase nesmírně styděla za to, že na ni žárlí. Potom se s tím vyrovnala, ale teď, když má Kate kluka. No, zase se to vydralo na povrch. Hrozně ji to mrzelo. Přitom nebyla nijak ošklivá. Možná jen trochu drobná a hyperaktivní, ale jinak byla snad celkem v normě. Tak proč nikdy neměla přítele? Nad tím dumala skoro neustále. No, třeba se někdo najde.

Zase slyšela jakoby škobrtnutí o kámen. Když se otočila, nikdo tam nebyl. Její strach se ještě zvětšil. Srdce měla snad v krku. Takový měla strach. Ulička byla ještě dlouhá a ona se neměla jak dostat na hlavní silnici. Snažila se uklidnit a namlouvala si, že tam nikdo není. Když se však podívala za sebe, vykřikla. Stál za ní muž. Celý byl zahalen do dlouhého, asi černého pláště. Hlavu měl sklopenou k zemi, jako by byl smutný. Byla si jistá, že to byl on, že za ní šel celou dobu. Ale nikdy ho neviděla. Jak je to možné? O krok ustoupila.

Muž zvedl hlavu a pousmál se.
„Já nejsem ten, koho by ses měla bát, Alice. Měla by ses bát toho, co za tebou šlo před třemi týdny. Mně bys měla být vděčná, že tě takto sleduji. Jinak bys taky nemusela v pořádku dojít domů." Alice opět ustoupila.

„Vyhrožujete mi snad? A jak vůbec víte, že se jmenuji Alice? Odkud mě znáte?" Strachy se jí roztřásl hlas. Muž k ní sklonil hlavu a zašeptal jí do ucha.

„Říkal jsem, že mě se nemusíš bát. Já tě chci ochránit. Mimochodem, jmenuji se Jasper." Jasper se sklonil, jakoby ke skoku. Najednou se vedle něj objevil další muž. Vrčel na něj, ale koukal se na mě. Nevím, co se stalo, asi jsem omdlela. Protože jsem se probudila v mém pokoji. Na psacím stole byl nějaký lístek.

„Zítra na tebe budu v jednu hodinu čekat u kašny. Jestli chceš, přijď. Už se nemusíš bát té uličky. Nic tam na tebe již nečeká. J." Nebyla si jistá, zda je to dobrý nápad, ale šla tam. Již tam čekal. Seděl na lavičce a nepřítomně se koukal do vody. Když vstoupila na náměstí, zvedl zrak a podíval se na ni. Šel směrem k ní. Vůbec si nebyl jistý, zda přijde.

Napřáhla k němu ruku. „Alice Brandon."

„Jasper Whitlock, slečno." Usmál se a stiskl jí ruku.

O rok později:
„Nechej toho, Jaspere. Mohlo by se ti něco stát," řekla a skočila mu na záda. Už několik měsíců byla stejná jako on. Byla upír. Matka přišla i o svou druhou dceru. Alice to trápilo, ale Jaspera milovala. Nevyděsil ji, když jí řekl pravdu o sobě, ba naopak, ještě je to sblížilo...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Temné shledání:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!