Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Skončí to někdy?


Skončí to někdy?Tato povídka vznikla jen náhodou. Četla jsem povídky ostatních a když jsem si četla o Deine, která je upírkou a nesnáší upíry, kteří jí vzali rodinu. Proto tato povídka je darována spisovatelce povídky Never happy? Katja007. Prosím o komentíky, jak se vám to líbilo. Díky.

Skončí to někdy?

 

Ležela jsem na ulici a celé tělo mi hořelo. Nemohla jsem polknout, hnout se a už tuplem myslet. Dávala jsem si otázku: „Skončí to někdy?“

Upír, který mě kousnul už zmizel. Vyplašilo ho něco. Já toužila po smrti jako všichni okolo mě a on mě tu nechá jen tak ležet v plamenech uvnitř mého těla.

Hořela jsem dechem, tlukotem srdce prostě vším. Mé srdce se pralo. To umřít nechtělo, ale mozek se už loučil. Nechtěl tu být. Byl zklamán a hlavně sám.

Každá žíla, tepna, kosti až do moru mi hořeli a já s tím nemohla nic dělat. Proč zrovna já musím mít tu nejpomalejší smrt na světě. Odmítám nadále zůstávat na tomto světě. Mé srdce bilo strašně rychle a můj dech se snažil s ním udržet tempo. Nikdo tu nebyl, aby mě zbavil té bolesti a rychleji mě zabil. Mé tělo odmítalo se žhnout a bojovalo proti tomu jedu, který ve mně koloval a zabíjel mě. Ano, mé tělo se nechtělo vzdát i když to můj mozek už vzdal.

Ležela jsem v kaluži krve, své a jiných lidí. Ostatní byli vysáti až do bezvědomí, z kterého se už nikdy neprobudí, ale já jsem tu ležela a mé tělo bojovalo, i když to hlava už vzdala. Pochopila jsem, že tento boj nevyhraji a dávno jsem si přála zemřít.

Srdce začalo vynechávat a dech se mi zpomalil. Konečně tu byl můj konec. Zavřela jsem oči a poslouchala poslední bouchání svého srdce. Udeřilo naposledy a už se nehnulo. Co to? Proč já stále vnímám a ještě k tomu lépe než před tím, když mé srdce již nebije.

Otevřela jsem oči a viděla každý detail okolního světa. Vůně krve mě stahovala hrdlo, až teď jsem pochopila, že to není konec, ale začátek.

Není to konec mého barevného krásného života, ale je to začátek mého nového černobílého dění na tomto světě. Už nikdy se odtud nedostanu. Zůstanu tu navždy a nebudu moci umřít, protože jsem mrtvá.

Na začátku jsem si dávala otázku: „Skončí to někdy?“ ale teď si dávám otázku: „Půjde to nějak vrátit? Budu moci umřít?“ ptala jsem se a přitom se dívala do nebe, kam již nepatřím. Teď patřím peklu.

Nikdy nezapomenu na ten den. Zaryl se mi do paměti a já se teď vzpomínek nezbavím. Kéž bych mohly. Kéž bych radši umřela, ale já to překonám a svou rodinu pomstím. Ne, já jí nepomstím. Ty upíři budou žádat o smrt. ať teď slibuji cokoliv, nic z toho nedokážu. Nedokážu je zabít.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Skončí to někdy?:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!