Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Koniec - jednorázovka

Jacob, Leah, Seth


Koniec - jednorázovkaJedna z mojich jednodielnych poviedok. Je to klasika, po odchode Edwarda má Bella problémy atď. Poznáte to. Budem vďačná za komentáre. A prosím odpustite mi chyby.

Koniec...

Bežala som a z očí mi tiekli potoky sĺz. Horúce potoky. Potoky, ktoré ma zbavovali ako tak bolesti. Celá zadýchaná som dobehla k ich starému domu. Domu, kde som kedysi prežívala tie najšťastnejšie chvíle. Ale teraz som tu cítila úplnú samotu. Nábytok bol pod plachtami a všade už bola tenká vrstva prachu. Vyzula som si topánky a zhodila som zo seba kabát. Pomalými krokmi som išla hore po schodoch. Vošla som do dlhej chodby a odrazu som stratila to odhodlanie, ktoré ma sem ťahalo. Odrazu som sa bála. Ale pokračovala som ďalej. Otvorila som dvere s posvätnou úctou. Ticho vkročila do izby. Jeho izba sa nezmenila. Sadla som si na kraj pohovky a iba hľadela do prázdna. Po chvíli ma však premohla bolesť. Bolesť nad tou stratou. Skrútila som sa do klbka a rozplakala sa.

Neviem koľko som plakala. Možno hodinu možno dve. Možno viac. Potom som sa však zdvihla a odišla som. Bežala som od ich domu preč, preč od minulosti, od spomienok, od všetkého. Chcela som aby som konečne našla svoj pokoj. Ale zároveň som vedela, že ho nikdy nenájdem. Bolelo ma pomyslenie, že ho už nikdy neuvidím. Ale radšej zomrieť pre niečo, ako žiť pre nič. Preto som sa rozhodla to celé ukončiť. Stála som vysoko nad rozbúreným morom. Pár metrov odo mňa stálo moje auto a v ňom dva listy na rozlúčku. Vedela som, že týmto sa moja krátka cesta životom končí a jediné, čo som ešte urobila, bolo na chvíľu myslieť na minulosť a ponoriť sa do spomienok.

Keď ma zachránil pred rútiacim sa autom. Pred istou smrťou a sám skoro prezradil ich tajomstvo.

Deň keď som odhalila pravdu. Keď mi konečne povedal, to čo som chcela počuť.

Prvá cesta na našu lúku a pohľad na jeho žiariacu pokožku. Vtedy sa zrútili už všetky múri. Naš prvý bozk.

Naše prvé Vianoce. Sedela som mu na kolenách pri našom malom krbe. Opretá o neho so zatvorenými očami. Hladil mi ruky a bozkal ma do vlasov. Cítila som sa tak úžasne. Potom sme sa rozlúčili, ale po chvíli ma znova objímal v mojej izbe.

Jar. Vtedy sa stalo tak veľa. Mnoho zlomov. Zachránil mi život. Ochránim ma pred Jamesom.

Ples. Ples, keď som si po prvýkrát užila tanec. Keď sme spolu tancovali a užívali si to. Keď nám bolo spolu tak prekrásne. Keď ja som bola pevne presvedčená, že s ním chcem ostať naveky a odovzdať mu aj svoju dušu.

Leto. Leto plné bozkov a lásky. Keď sme spolu trávili každú chvíľu.

A ten deň keď sa všetko zmenilo. Aj na ten som spomínala. Na to, ako sa v sekunde môj sen rozplynul. Áno aj na to.

Znova som pocítila ostrú bolesť na hrudníku, kde teraz zívala prázdna diera po mojom srdci. Vedela som, že smrť už nemôžem oddialiť. Preto som sa konečne odhodlala a skočila. Chvíľu som sa cítila úplne voľná. Potom som však narazila na hladinu vody a pocítila ostrú bolesť na mojej ruke. Po celej dĺžke ruky som mala reznú ranu a liala sa mi z  nej krv. Bolo to však už vedľajšie. Do pľúc sa mi naliala voda a ja som pomaly ale iste cítila ako strácam vedomie, ako mi pomedzi prsty uniká život. Posledné myšlienky som venovala Edwardovi. Zbohom…

Smrť bola taká jednoduchá, ale asi som si nezaslúžila večný pokoj. Z miesta kde som kedysi mala ruku sa mi šírila neskutočná bolesť. Pomaly, ale iste sa mi šírila do celého tela. Ostrá mučivá bolesť, ako plamene. Ako láva v žilách. Túto bolesť som už raz prežila. Vedela som, čo sa deje, len som nechápala ako a prečo… prečo mám žiť večne, keď bez neho?

Sledovala som jeho postavu z diaľky. Moje nové, lepšie oči videli aj odtiaľto, aj za úplnej tmy každý detail. Kľačal pred miestom, kde ma pochovali. Teda mysleli si, že ma pochovali. Hľadel na môj náhrobný kameň. A vedela som, že zbadal obálku, ktorá tam leží odvtedy, čo ju Charlie položil na môj hrob. Natiahol sa za ňou a čítal. Plecia sa mu triasli a ja som počula jeho vzlyky. Pohla som sa a moje dlhé šaty zašuchotali. Kým sa však otočil ja som bola preč. A nikto by nezistil, že dievča, ktoré kráča preč od cintorína, je vlastne mŕtve. Že už nikdy nenájde pokoj, a že jej láska sedí pred jej hrobom a myslí si, že je navždy preč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Koniec - jednorázovka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!