Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Alice - Jak to vlastně bylo?


Alice - Jak to vlastně bylo?Alice prožila velmi špatný lidský život. Zemřeli jí rodiče, sestra i bratr. Byla z toho na spadnutí, tak byla odebrána do blázince, kde žila ukrutný a velmi nudný život. Pak však utekla. Šla noční ulicí...

Kráčela jsem noční ulicí, sklopenou hlavu, oči mokré. Pár posledních měsíců jsou na nic. Všechno neštěstí se hrne jen na mě. Možná opět potřebuji psychiatra, ale už ani na tohle nemám sílu. Jsem odhodlaná skončit. Navždy.

Měla jsem zamířeno na most, pod kterým nejezdí auta. Ačkoliv nemám ráda brutální smrt, myslím, že tenhle způsob, jak odejít ze světa, mi připadá dobrý.

V tu dobu jsem cítila za zády něčí stín. Otočila jsem se. Jenže nikdo tam nebyl. Zalekla jsem se. Ale hodila jsem to za hlavu. Kráčela jsem dál až na most. Jenže jsem se zase musela otočit, stín se vrátil. Zděsila jsem se, protože tam opravdu nikdo nebyl. Jelikož byla tma, možná to byl jenom oční klam. I přesto jsem klopýtala na most. Zastavila jsem se a opřela se o zábradlí mostu. Mé volánkové, roztrhané šaty vlály. Nadechla jsem se. Přehodila jsem jednu nohu přes zábradlí, pak druhou. Naklonila jsem se. Nechtěla jsem si to rozmyslet. Musela jsem skočit. To jsem taky udělala. Letěla jsem dolů, cítila jen ten tlak. Nekoukala jsem se. Mé krátké vlasy mi stály. Letěla jsem dolů docela dlouho, jelikož to byla velká výška.

Zem byla tvrdá,  bolest mě pohltila. Myslela jsem, že už jsem mrtvá, věřte, že bych chtěla být, ale nebyla jsem. Ležela jsem polomrtvá na zemi. Kolem mého polomrtvého těla prolétl studený vzduch, jako by foukal vítr. Otřásla jsem se, i když jsem byla skoro mrtvá. Jenže tohle byl podivný vzduch. Chtěla jsem otevřít oči, ale nešlo to. Nemohla jsem už nic ovládat, byla jsem jako hadr. Najednou jsem ucítila ten studený vzduch na mé ruce. Někdo na mě zavrčel. Nemohla jsem se pohnout, pořád jsem měla zavřené oči. V ten okamžik jako by mě něco kouslo. Bolest zesílila, jenže jinak, než normálně. Tohle byla nejhorší bolest, jakou jsem kdy zažila! V žílách mi proudil oheň. Vzpřimovala jsem se. Bylo mi horko, má hlava byla jako v ohni položená. Chtěla jsem, aby byl už konec.

Nevím, jak dlouho ta bolest trvala. Vzbudila jsem se jinde. Byla jsem na pláži, ohlížela jsem se kolem sebe. Jenže nikdo nikde. Přemýšlela jsem, kdo mi tohle způsobil. Byla jsem jak znovuzrozená. Ale já si nic nepamatovala. Jako kdyby mi ten někdo smazal paměť. V tu chvíli mi v očích zableskla vzpomínka. Nebyla to ale má vzpomínka, jelikož se mi ještě nestala. Divila jsem se, byla jsem vystrašená. Podívala jsem se na své ruce. Byly úplně bílé. Co jsem to jenom způsobila? Chtělo se mi křičet. Rozběhla jsem se do moře. Plavala jsem co nejrychleji. Jenomže má rychlost jakoby najednou zesílila. Zalekla jsem se. Ale plavala jsem dál. V dálce jsem ale uviděla něco žlutého. Jakoby kámen. Zase mi prolétl v očích záblesk. Viděla jsem, jak se seznamuji s upírem, a pak s ním budu žít… Jmenoval se Jasper, měl žluté vlasy. Copak jsem nějaká vědma? Jenomže mě zarazilo, přoč by měl být upír. Ale pak mi to docvaklo. Pohlédla jsem zpátky na můj myšlený kámen. Stal se asi zázrak, nebo jsem se zbláznila. Žlutý kámen nebyl kámen, ale moje budoucnost. Jasper.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alice - Jak to vlastně bylo?:

 1
9. Artemis cullen
01.09.2018 [12:51]

Bylo to až moc rychlé, a krátké. Jinak pěkné Emoticon

31.05.2011 [20:24]

DeedeeMoc hezké. trochu rýchlé, ale vůbec to tomu nevadilo. Hezký styl psaní. Emoticon

7. Buffy
29.05.2011 [21:36]

Nádhera

6. Sara
29.05.2011 [14:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2011 [14:25]

BellaBarcaCullenDěkuji... Emoticon Emoticon

4. Belluska
29.05.2011 [14:17]

Nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.05.2011 [10:53]

JanelineJe to super poviedka! Nečítaôa som od teba zitiaľ nič - ak sa nemýlim a neviem porovnať ako píšeš, ale sem sa to hodilo presne takto. Len neviem, či to bol zámer, alebo tvoj tipický štýl písania. Ale každopádne je to super a páči sa mi to. Alice bola prvá, kto sa mi v TW. zapáčil a jej vďačím za obľubu všetkého ostatného. Emoticon Emoticon Emoticon

28.05.2011 [19:06]

BellaBarcaCullenDěkuji za opravu. Emoticon Doufám, že už teď je vše v pořádku. Emoticon

28.05.2011 [17:23]

TwilightkacertAhojky,
článek ti musím vrátit. Povídka má mít minimálně 500 slov, ty jich máš 400. Připiš některá slova, projeď si článek ještě jednou, někde máš chyby, a poté zaškrtni "Článek je hotov". Děkuji...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!