Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Si to ty? Určite 8. kapitola

Sraz Ostrava!!! 21


Si to ty? Určite 8. kapitola8 pokračovanie. Mala som túto kapitolu ešte včera, ale mala som narodeninovú oslavu takže som nemala kedy ju sem pridať a porpipádne ešte dopísať pár riadkou. Príjemné čítanie

7. kapitola


Natalie Merchant - My Skin


 

Denali 1935

Minulá kapitola Edward

Vyliezol som na vysoký strom úplne na vrchol a rozmýšľal o živote, ktorý by ma čakal keby sa mi toto nestalo. Mal by som manželku, deti a rodinu, ktorú by som chránil vlastným telom. Aj za cenu mojej smrti. Bolo by to vyslobodenie, ale i utrpene. Veľa žialu, smútku a starosti.

„Nad čím rozmýšľaš?“ Počul som hlas vedľa mňa. Na konári sedela Bella. Je veľmi zvláštne, že ju tak volám. A to sa dlho nepoznáme. Podstate sme si cudzí.


8. kapitola

Denali 1935

Bella

„Ďakujem, že ste ma pustili. Dalo mi zabrať nájsť vás.“ Usmiala som sa na 5 upírov. „Som Isabella Swanova, skratka Bella,“ predstavila som sa im.

„Ja som Eleazar,“ predstavil sa hnedovlasý upír s hnedo-zlatými dúhovkami. „Toto je Carmen, moja družka,“ ukázal na upírky vedľa jeho boku. „A toto Tanya, Irina a Kate,“ ukázal na posledné tri upírky.

„Teší ma,“ podala som každému ruku. „Ako už viete prišla som Vás takpovediac ochrániť pred druhými, tým dúfam viete koho myslím,“ prikývli. „Super. Budem sa držať blízko Vás a bola by som rada, aby ste chodili spolu. A dávali mi vedieť kde idete.“

„Dobre máš naše slovo.“

„Perfektne.“ Usmiala som sa.

„Ak by bolo možné si u Vás nechať veci, pretože nemám ich kde dať,“ poprosila som ich.

„Samozrejme. Môžeš sa ubytovať v hosťovskej izbe. Len dlho tam nikto nebol, ale všetko je tam čisté a upratané.“ Súhlasil Eleazar.

„Tak ja si pôjdem pre auto. Bolo by dobre, aby ste išli do domu. Tam vás ochránim pod štítom všetkých a aj dom bude pod ochranou.“

„No a ja som sa čudoval prečo ti nemôžem čítať myšlienky.“ Konštatoval nahlas.

Iba som sa usmiala a čakala ký, všetci nevojdú do vnútra.

„Všetko v poriadku. Hneď som tu.“ Zakričala som. Videla som cez okno Eleazara ako pokýval hlavou na súhlas.

Rozbehla som sa cestou, ktorou som sa sem dostala a utekala po auto, tam kde som ho nechala zaparkované. Dúfam, že tam bude. Počula som ako niečo nezvyčajne zašušťalo v korunách stromov. Zdvihla som zrak nad seba a uvidela Edwarda ako sedí na najvyššom konári. Vyšplhala som sa za nm. Myslím, že nevedel o tom, že tu vedľa neho sedím.

„Nad čím premýšľaš?“ opýtala som sa ho tesne vedľa jeho hlavy. Prekvapene sa otočil ku mne.

„Si prvý upír, čo ma naľakal,“ priznal sa.

„To ma mrzí, nechcela som. Ale nad čím si rozmýšľal, keď si nevedel, že tu sedím asi 10 minút.“ Zasmiala som sa.

„Rozmýšľal som nad svojim životom. Čo by sa stalo keby som sa nestal krvilačným monštrom. Mal by som deti, rodinu, manželku. Ale nič s toho nemám. Akurát mám len prázdnu dušu.“ Smutne si povzdychol. Bol taký úprimný. Vyjadroval svoje city, tie ktoré sú a budú pravé. Nie tie falošné.

„Máš ešte svedomie. Je vidno, že hovoríš z hĺbky duše. Ale mrzí ma, že trpeli tvoje obete.“

„Ochutnal som, iba raz krv človeka. A aj to ma k tomu prinútili. Dlho som s tým bojoval. Ale prehral som ten boj.“ Týmito slovami ma prekvapil.

„A čo keby si to celé zmenil? Môžeš začať znova.“ Navrhla som mu a on prekvapene uprel svoje červené oči do mojich.

 

Edward

Prekvapene som na ňu pozrel. V jej očiach bolo vidno, že to myslí naozaj. A nie je to falošná pravda.

„No... eh. Ako som rád, že si mi to navrhla, ale neviem či by som mal toľko trpezlivosti, aby som na každom kroku nepodľahol smädu. Prv by som to chcel vyskúšať sám.“ Na súhlas prikývla. Vyzerala zamyslene. Sklonila hlavu. Chvíľu bolo ticho.

Po piatich minútach zdvihla konečne hlavu. Celý čas som sledoval jej pocity mihotajúce sa na tvári. Zamyslenie, smútok, pochopenie, ale aj hnev.

„A teraz ma zabiješ? A aj to isté spravíš s Eleazarom, Carmen, Tanyou, Irinou a Kate?“ vypálila na mňa otázku.

„Nie, nemám v úmysle to spraviť. Poruším sľub, ktorý som dal keď som sem išiel.“ Povedal som jej jednoducho.

Zjavne sa upokojila, ale iba trochu.

„Ako mám vedieť, že mi neklameš? Môžeš to na mňa len hrať. Poznám Vás zo sekty Unknown. Vy ste toho schopný.“

„Moje ÁNO ti k tomu musí stačiť.“

„Ako myslíš, ale budem si aj tak dávať pozor, a nepustím ich z dohľadu ani na chvíľu.“ Stihla pobúrene povedať predtým ako zoskočila dolu zo stromu. Vydala sa na západ kde si nechala auto. Ja som ostal ešte sedieť na strome. Pokúsim sa živiť zvieracou krvou a pevne veriť, že to dokážem. Až moc mm rád Isabellu. A pre ňu to spravím. Aj za cenu, že nikto nebude rád mojim počínaním. Spravím si podľa seba. Čo uznám za vhodné a prijateľné.

Zoskočil som dole a utekal na prvý lov zvierat. Vybral som si na začiatok medveďa. Bolo zábavné sa „hrať“ ako malé decko s hračkou. Zasmial som sa a prehrýzol medvediu krčnú tepnu. Nebolo to ono, ale aspoň niečo keď už nie nič iné.


9. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Si to ty? Určite 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!