Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Není souzeno - 2 kapitola

Dark Mirror by Jelda


Není souzeno - 2 kapitolaDruhá kapitolka se jmenuje ,,Zpátky v realitě" první díl byl totiž vzpomínka od Nessie. V tomhle díle splní Jacob svůj slib a promění se ve vlka a potom spolu spiklenecky vymyslí něco na Edwarda. Pěkné počtení, těším se na vaše komentáře :)

2. Zpátky v realitě

,,Nessie" zavolal Jacob.

,,Nad čím prosím tě přemýšlíš"

,, Ale, jen jsem si vzpoměla když jsem tě poprvé uviděla" mrkla jsem naň ho. Na chvíli stuhl, ale pak se uvolnil.

,,A co si usoudila?"

,,Ještě si mi nikdy neukázal proněnu"

,,Ale jo, když si posrvé viděla Bellu to si nepamatuješ?" zasmála jsem se a šáhla mu po obličeji a vylíčila celou vzpomínu

,,Myslíš tuhle?"

,,Ano, přesně tu" zasmál se

,,Hmmm...." zamyslela jsem se.

,,To se nepočítá"

,,Ale Ness"

,,Jacobe už jsou to čtyři roky a ještě si slib nesplnil, ikdyž musím uznat že to rychlejší stárnutí se mi i zamlouvá"

,,Víš jde o to že když jsem s tebou, nejde mi se moc vztekat, proč?"

,,Však já tě rozzlobím" slíbila jsem mu a pokračovala v jeho otázce.

,,No nevím, ale kdy se poštěstí čtyřleté holce chodit se sedumnáctiletým nestárnoucím klukem?" zasmáli jsme se.

,, Ani jedno, protože sedumnáctiletý by nechtěl čtyřletou a ještě ke všemu by stejnak stárnul"

,, Hmmm.... takže když si rozeberu co jsi říkal" zamyslela jsem se a pak se šibalsky usmála. Nesnášel to , nevěděl co za vyvedu. Najednou jsem nasadila zborcený nešťastný výraz a na oko spustila slzy.

,, Ty o mě nemáš zájem? no myslela jsem že ten otisk je silnější, ale" skoušela jsem vypadat tak žalostně jak jsem jen mohla.

,,Reneesme Carlie Cullenová!" rozkřikl se.

,,Ty víš že je to napořád!"

,,Nevím" zakřičela jsem na něj a vyplázla jazyk.

Chudák se začal celý klepat vzteky. Rychle jsem mu sedla na klín a dala pusu, pak jsem mu do ucha zašeptala.

,,Malá mrcha Nessie, vždy je po jejím a plní své sliby" Jacob mi pusu oplatil a začínal se uklidňovat.

,,Jo, asi máš pravdu" povzdych si.

,,Větší mrchu jsem nevděl" zašklebila jsem se na něj. Chtěla jsem vztát ale on si mě přitáhl a zeptal se.

,,Kdy si mi slíbila, že se semnou skusíš rozejít?" zasmála jsem se.

,,Nevím jestli zrovna to, ale byslím že máš dobrou paměť aby sis vzpoměl na poslední slib že tě rozzlobím"

,,No jo, zase všechno ti vyjde" zakroutila jsem hlavou. Pak jsem ho políbila a špitla.

,,Jacobe prosím, já tě chci vidět jako vlka"

,, Edward mi to zakázal"

,,Ten je mi ukradený, a navíc, Alice to neuvidí"

,,Budeš na to myslet" obvinil mě Jacob.

,,Když si to tak vezmu tak ano, pokaždé myslím na tebe"

,,Dobře, ale nejdřív zajdem k Billymu"

,,Proboha proč?" zaskuhrala jsem

,,Zaprvé, je to můj táda" zvedla jsem oči v sloup.

,,Zadruhé, potřebuji oblečení" zase jsem zvedla oči v sloup nevadilo by mi ho vidět bez něho. Uchichtla jsem se. Jacob dělal jako kdyby si toho nevšiml.

,,A za třetí tam bude Charlie"

,,Charlie" vydechla jsem, už jsem ho dlouho neviděla. Jacob mě znal asi moc dobře věděl že když bude slovo Charlie pujdu tam, jelikož jsem měla dědu moc ráda.

,,Tak vidíš" řekl.

,,Ne-e, nevidím, já jsem měla oči zavřené"řekla jsem a usmála se. Jacob se rozesmál. Šáhla jsem mu na obličej a dychtivě jsem si pomyslela.

ZÁVOD!

,,Víš že si rychlejší"

,,Nechám tě vyhrát a pak, si ho dáme až budeš vlk jo ?"

,,Dobře" kývl hlavou.

Sladká cena pro výherce myslela jsem si rychle. Ukázal mi zuby a začal počítat

,,Tři, dva, jedna" byla jsem nanutá jak pružina vystartovat jak řekne teď, místo toho mi dal pusu.

,,HELE" zakřičela na něj a bylo vidět jak se hned stáhl.

,,Ještě si nevyhrál" řekla jsem protáhle.

Zasmál se. Potom se postavil vedle mě přikrčil se a vkřikl ,,Teď" běželi jsme strašně rychle, kdyby byli kolem lidi, nevšimli by si nás. U jejich garáže jsem spomalila a počkala až Jacob doběhne. Ten si toho zjevně nevšimnula a tak jsem využila situace a schovala se za strom. Když byl u dveří rozhlížel se a byl zmatený že mě nevidí.

,,Sakra, proč mi dávala náskok, Nessie?" řekl potichu ale já jsem to slyšela.

Neodpověděla jsem mu, Jacobovi se prodralo malé zaskučení z hrudi a chtěl mě jít stopovat. Když byl zády ke mě, skočila jsem mu na záda a povalila ho úmyslně na zem. Jak jsem čekala, on to nečekal a tak jsem ho dlouze políbila. ,,Sladká cena pro vítěze" zamumlala jsem. Zasmál se a dvakrát mě políbil.

,,Nesnáším ty tvoje ceny ani překvápka" řekl sarkasticky.

,,Jak to?" zeptala jsem se uraženě.

,, Tohle mi nepřipadala jako cena, asi by sis měla promluvit s Alicí na téma překvapení" udělala jsem na něj obličej. Pak jsem se mu opřela o hruď a zeptala se

,,Dobře, tak co považuješ za správnou cenu?, to jsem ti měla udělat oslavu?" vzal mi obličej do jeho teplých rukou- už jsem si na to telotní kolísání zvykla, studená, teplá jako, Kanada a Egypt-

,,Sakra"řekla jsem. Jacob se zaposlouchat a pak kývl.

,,Jo sakra" Zvedli jsme se a vešli do jeho domku.

,,Charlie? Billy? proč nás musíte sledovat?" zaptala jsem se otráveně.

Jacob se uchichtl a já jsem ho bouchla do žeber.

,,Promiň ale Paul právě odešel s tvojí sestrou tak jsme neměli co dělat" řekl Billy a koukl se na Jacoba, ten se zašklebil.

,,Víte jaká by byla pro vás dobrá pomsta?" zaptala jsem se šibalsky a rychle si sama odpověděla.

,, Co kdybych udělala večeři"

,,Už jsme hodní" řekl Charlie. Kývla jsem hlavou.

,,Nechápu proč je tak strašíš, vaříš docela dobře."

,,Prosím tě Jaku, kdy jsi jedl něco co jsem kdy udělala?" Jacob se zamyslel.

,,Myslím že jsme tuhele s Emmettem vsadili že nesním nic co uděláš aniž by mi bylo špatně, tak jsem skusil tvůj pokus o bábovku."řekl nevině. Ach, ta bábovka. Normálně ji mám i docela ráda ikdyž krev to není, ale tohle už jen děsivě páchlo.

,,Tys to jedl?"zeptala jsem se zděšeně.

,,Ty si jedl co ona udělala a ještě to vyřadila?" zeptal se Billy.

,,Chlapče kuráž" popleskal Charlie Jaka po rameni. Zavrčela jsem na něj a tak se stáhl. Jacob se mi hluboce podíval do oči a pokrčil rameny.

,,Carslie měl v rezevě vypumpovat mi žaludek" řekl klidně.

,,Tssss" zavrčela jsem.

,,No jo už si pro to jdu"

,,Pro co ?" zeptal se Charlie

,,Pro oblečení, už mu dochází" Charlie vykulil oči, teď by se mi hodi Edward abych věděla co si myslí a nebo radči ne.

,,Nemyslím si že by si Jacob kupoval natahovací oblečení jen pro to abyse mu při přeměně nepotrhalo." Charlie si vydechl a Jack s Billym se zasmáli.

Zatím co můj miláček zmizel v jeho pokoji. Otevřela jsem ledničku a přichystala pro ně aspoň pár obložených chlébů. Těm starým stačili na svačinku dohromady dva ale pro jednoho vlka. Zvedla jse přitom oči v sloup. Za půl minuty bylo namazáno třicet chlebů. Jacob už byl spátky.

,,Rekord, za jednu sekundu jeden chleba" špitl mi do ucha.

,,Mhmmm..." povzdechla jsem, nesala jsem jeho vůni a dala mu rychlou nenápadnou pusu.

,,Nesnáším když se hýbeš tak rychle"řekl Charlie.

,,Nestačím vnímat pohyby" usmála jsem se

,,Na to spoléhám"

,,A vezmětesi dřív než to spořádá" prohodila jsem k Jacobovi.

,,Ty si nevezmeš?" zeptal se podezíravě Charlie.

,,Ne nemám hlad a stejně, držím dietu"odpověděla jsem slušně. Charlie se na mě zapškle podíval

,,Budeš mít anorexii" Jacobovi a Billymu začali silně cukat koutky.

,,Dobře, jen jeden" řekla jsem naštvaně a brala si svůj kousek. Mezitím jsem zoufale pokukovala po Jacobovi, zakroutil hlavou.

,,Charlie, lidé jsou nepříjemní když mají hlad, ale ona je nepříjemná když musí jíst a já mám sní strávit zbytek dne. Snad nechceš ať mám špatnou náladu i já"řekl prosebně a udělal smutný oči, prostě jako pes.

,,Jeden krajíc ji neublíží!" stál si na svém děda.

,,Fajn! ale když bude otravná přenechám ti ji nastarosti a trap se sní sám"

Povzdychl si. Z těch zbylých dvacetisedmi obložených chlebů, udělal jeden hamgurer a měl to v sobě za ani ne pět sekund. Když dojedl přišel za mnou ven a já jsem mu hned začala vyčítat ještě oďubávajicí svůj chleba.

,,Tak já se s tím trápím půl minuty a ty to máš v sobě za pár sekund." Jacob se usmál a zuby mu vylezli ven.

,,Na" podala jsem mu skoro celý chleba.

,,Já nemám hlad, byla jsem nedávno na lovu"

,,Všiml jsem si, co si měla?"

,,Ale byla jsem na lovu s Emmettem" Vykulil oči.

,,Hele ty jsi stejně větší jak medvěd a taky tě přeperu"

,,Protože tě nechávám a nechci ti ublížit" sykl potichu.

,,Tssss, ani jedno škrábnutí"

,,Můžu jít s tebou na lov příště já?"

,,Jen jako vlk" kývl hlavou.

Lehce jsem se do dotkla Už se můžeš proměnit zakýval hlavou ze strany na stranu. Ach, Charlie už to viděl. Jacob se neubránil vzpomínce a zasmál se, kousla jsem ho.

,,Au, máš ostré zuby, upíre"

,,Maličkost" zablýskla jsem na něj osilnivý úsměv.

,,V lese" šli jsme pomalu jak se na normální lidi patří. V půlce lesa mi Jacob dal do rukou kalhoty a tričko. Pak si sundal jeho košili a už tam byl jen velký pes. Měl krásné zbarvení.

,,Ten kožich ti nesluší, měl by ses ostříhat" Ozval se kašlavý štěkot. Najednou mě něco napadlo.

,,Tak schválně, Jacobe jestli tě dobře vycvičili" Vlk nechápavě natočil hlavu na stranu. Já jsem popošla o pár kroků do zadu a řekla jsem

,,K noze" znovu se ozval kašlavý štěkot a vlk přišel.

,,Šikovný" pochválila jsem ho.

,,Mám o tebe starost, asi tě musím vzít k veterináři, tan kašlavý štěkot se mi nelíbí"

,,On se jen směje" ozval se za mnou hlas otočila jsem se.

,,Jé ahoj Sethe, dlouho jsem tě neviděla"

,,Já tebe taky ne, ty jsi vyrostla" udělala jsem malé kolečko aby si mě mohl prohlédnout.

,, Máš štěstí Jacobe, taková postava se těžko hledá"řekl s kapkou závisti.

,,Shete!" okřikla jsem ho jemně.

,,No jo" zvedl oči v sloup.

,,Jsem jen pubertální kluk" Jacob se rozesmál.

,,Co nového?"

,,Ale nic všichni se otiskli i Lea a tak je velice šťastná" přejují to.

,,Víš Sethe, máme tady něco malého nastarost-" ,, no jo tak zatím uvidíme se večer Jacobe" Seth odběhl.

,,Ty máš hlídku?" vlk pokýval hlavou.

Pomalu jsme šli do lese a sem tam jsem se ho na něco zeptala. K večeru jak se začlo stmívat jsme došli na basetballovou louku. Nechtělo se mi nikde chodit tak jsem si zahrála na unavenou a sedla na zem. Jacob se stulil vedle mě a udělal mi tak tepelnou hradbu. Bylo chladno, teda ne pro mě. Sice jsem byla s tělesnou teplotou chladnější než Jacob a teplejší než moje rodina, ale nebyla mi zima, to on ale nevěděl.

Asi po půl hodině nehybhého sedění, teda až na moji ruku která drbala Jacoba a na jeho tihé ,,předení". Jsem opravdu ucítila únavu a zavřela oči a přestala se hýbat úplně. Jacob do mě drcl čumákem, nereágovala jsem, tak mě tedy olízl. Bylo to hnusné! ale stejně jsem nereagovala. Z lesa se ozvalo hlasité zavití. Mého vlčka už chtěli jinde. Stejnak se nepohnu, ať mě ,,vzbudí".

V dálce jsem slyšela tiché kroky, ale ty se vzdálili když Jacob zavrčel. Zvedl se a nějak si mě dostrkal na svoje záda. Nesl mě na zádech ale stejně jsem spadla. Jacobovi ušlo s tlamy malé povzdychnutí a odběhl si do lesa. Chtěla jsem na něho zavolat, ale do dvou vteřin byl zpátky.

Zvedl mě ze země, přitiskl si mě na jeho nahou hruď a šel pomalým vyrovnaným tempep. S jeho kroku se mi dělalo kapku špatně, ze začátku. Poté jsem si zvykla, vždycky mě tak nosil když mě chtěl vzít dáleji od rodičů. Otevřela jsem oči.

,,Promiň" hlesl.

,,Nechtěl jsem tě budit" omluvně se usmál.

,,Mě to nevadí a tebe?"

,,Ne" usmál se.

,,Jaktože Seth říkal že mě dlouho neviděl, on je v jiné smečce?"popadla mě zvědavost. Jacob se zasmál.

,,Ne je pořád se mnou a Leou, máme i nějaké nováčky" kývla jsem hlavou.

,,Já jsem se neproměňoval"

,,Proč?" zepala jsem se udiveně.

,,Ty si byla jiná každou vteřinu Nessie, večer bych odešel a ráno bych tě nepoznal" zasmál se. Mě to vtipné nepřipadalo a tak jsem se mračila.

,,Teď už tolik nerosteš a tak už o nic nepřídu. Řeknu ti, ani já jsem tak rychle nerostl když jsem byl novorozený vlkodlak"

,,Hmm... no jo teď už nerosteš, buď seš starej dědek nebo si moc pil" řekla jsem uličnickým sarkazmem. Jacob nevěděl jak se má tvářit a pak se opět usmál.

,,Nessie?" zeptal se. Naklonila jsem hlavu a udělala obličej že mě děsně zajímá jeho otázka. Uchechtl se

,,Mohl bych tě požádat o maličkost?" zhluboka se nadechl.

,,Mohla bys prosím dělat, že je ti špatně nebo že spíš?" to jsem nečekala

,, Proč?" co měl zase v plánu vlk jeden!

,,Chci si šplhnout u Edwarda" odpověděl nevině.

,,Aha" řekla jsem nevzrušeně. Vlepila jsem mu pusu a ještě jsemu řekla.

,,Spací forma je fajn, ale myslím že na to příjde když budu myslet na tebe a co se všude kolem děje."

,,Hmm... No když já spím zdá se mi o tobě, ale nevím jak tebe" Začervenala jsem se.

,,Taky"

,,Tak vidíš" řekl a přitiskl si mě více na hruď.

Šáhla jsem mu po obličeji a pomyslela nevzrušeně Dobrou Jaku, zítra mi něco vysvětlíš. Dělat že spím nebylo nic těžkého, z naší rodiny jsem uměla já nejlépe hrát, něco zdědila po otci, něco naučila Alice, nabo Rosalie. V tomhle světě si musel umět chránit svou tvář od ostatních. Když jsme byli u mojeho domu, Slyšela jsem jak klapl telefon a někdo vyšel ven. Potom šlo jen slyšet jak stuhnul, byla to asi Bella.To musí být Jacob sklamaný.

,,Renesmee!"zakřičela Bella a vrhla se k nám.

,,Co jí je?!" zeptala se nenávistně, Edward by věděl co mi je

,,Bello uklidnise, buď zticha, je jen ospalá před chvílí usnula na louce tak jsem ji přinesl."

,,Díky Jacobe, Bello uklidnise, vážně spí" uslyšela jsem Edwarda.

,,Tak moment" řekl najednou ,,odkdy má sny z přímé reality?" Oou.

Rychle jsem začala myslet jak chodím po obchodě s Alicí a vybíráme klukům Cullenovým něco na sebe a hlavně Edwardovi. Slyšela jsem že se otřásl.

,,Asi ji nebudu poslouchat, nepotřebuji být v té scéně, o které se jí zdá"

,,Když jsem šel hledat Nessi" Bella do něj žduchla.

,,Promiň lásko, ale máš si odstranit štít, Jacob na ni myslí jako ne Nessi a né jako Renesmee" Bella sykla a praštila Jacoba do ruky.

,,No, prostě potkal jsem Setha a říkal že máš přít co nejdřív máte nováčky a oni se maj rozhodnou a kevšemu máš hlídku, jo jako člověk" Jack kývl.

,,Jenom jí uložím můžu?"

,,Ano, příjdeš zítra?" zajímalo by mě proč se ptal, ale když jsem na sobě ucítila oči začla jsem myslet na něco jiného.

,,Brrr... otřesný sen" zaskuhral Edward.

,,Asi ano" odpověděl Jacob a bylo slyšet v jeho hlase že ho to stejně zajímá jako mě.

,,Dobře, tak se potom stavte u Carsliea a Esme, Esme vám dá něco k jídlu."

,,Nemusí vařit, já se najím doma"

,,Ona vaří ráda" odpověděl Edward.

,,A myslím že Nessie už bude mít hlad týden nebyla na lovu."

,,Dneska měla chleba se sýrem a šunkou"

,,Protivná?"

,,Strašně" uchechtl se Jacob.

,,Nechápu proč jí to nutíš jíst když pak s ní není k vydržení"

,,Tentokrát to byl Charlie, říkal že bude mít anorexii" všichni vybuchli smíchy.

,,Dobře, tak ji zanes a naschle zítra" Rozloučení bylo velice ostré že jsem po Edwardovi chtěla řvát, ale udržela jsem to v sobě.

Jacob mě chytl jen jednou rukou a otevřel dveře. Pak začichal a podle mého pachu zamířil ke dveřím. Položil mě zlehka na postel a odešel. Mezitím řekl jen ,,Dobrou noc Ness". Ležela jsem na dece a opravdu pomalu usínala. Dveře se ale znovu otevřely a studené ruce mě přikryly.

,,Hey"

,,Ty jsi vzhůru? já jsem si to myslel" řekl Edward káravě.

,,Ne , teda jsem vzhůru, máš studené ruce, předpokládám že když nejsem na louce že mě Jacob odnesl a on má o hodně teplejší kůži než ty"

,,Máš pravdu" řekl Edward, nakonec mě přikryl a políbil na čelo.

,,Dobrou tati" Edward kývl a zmizel ve dveřích. Zase jsem se položila do snů a poslouchala rozhovor s rodiči.

,,O čem se jí zdálo když ses tak oklepal?" určitě pomyslela na Jaka.

,,Hádej"

,,Jacob" nasupeně řekla.

,,Tentokrát ne-e, to by mi ani nevadilo, dám nápovědu, oba to nesnášíme, Alice s Reneesme milují"

,,Obchody?"zeptala se podezíravě.

,,Úplně do podrobna si představovala jak chodí s Alicí po obchodě a byl jsem tam já, Emmett a Jazz. Vybírali oblečení a hlavně na mě. Bylo to otřesný"

Edwarde, však se neboj zachvíli půjdeš s námi o víkendu máme plán jít kupovat hodně věcí a takové dvě křehké dívky to nemůžou přece unést! pomyslela jsem si škodolibě.

,,Ani nápad vezmete si Emmetta" Máš pravdu, ani nápad! vezmem si tebe!

,,Spi" Tssss byla poslední myšlenka a pak jsem opravdu usla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Není souzeno - 2 kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!