Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovec upírov II.časť 1 kapitola


Lovec upírov II.časť 1 kapitola Tak konečne som dopísala 1 kapitolu II. časti Lovec upírov. Je pomorne krátke pretože som zároveň písala ďalšie veci. Dúfam, že sa vám bude páčiť a ocenim aj pochvalu alebo kritiku.

1.kapitola-Svadobná cesta

 

Pohľad Belly

Prešli sme toľkými letiskami, prístavmi až sme nakoniec prišli tam, kde strávime našu svadobnú cestu.

Bývali sme na ostrove Bella. Darovala nám ho Rose s Emmettom. Bol to krásny biely dom. Mal 2 poschodia. Na prvom poschodí bola kuchyňa, obývačka, kúpeľňa s WC a terasa. Na druhom poschodí boli 4 izby. Prvá izba bola pre hostí, presne ako aj ďalšie 2 izby. V štvrtej izbe bola naša spálňa. V strede miestnosti bola veľká posteľ a okolo nej bol zavesený ľahký biely záves ako keby z neba padol. Všetko perfektne ladilo. Posteľ, nábytok dokonca aj koberec.

Po tejto správe v lietadle sa mi prevrátil svet. Nikdy som nepremýšľala, že sa stanem matkou a ešte k tomu v takom mladom veku. Keby to vedela moja matka. Nechcem si ani predstvaviť ako by vyvádzala. Čistá pohroma.

Na ostrove sme boli už 1 týždeň. Brucho mi začalo rásť. Ale tým, že Alice nevidí moju budúcnosť to bude pre nich teda riadna pecka.
Ležala som na posteli. Edward išiel na lov. Ja som ledva prišla do obývačky. Určite to nieje možné, aby som mala veľké brucho ako futbalová lopta v prvom týždni tehotenstva. Ale na svete je všetko možné. No nie?
V tej posteli som vyzerala komicky. Koľkorázy som sa s Edwardom nasmiala. K tejto dobrej nálade nám aj prispievalo naše dieťa. 

Už bol čas odísť domov. Dom ostal v katastrofálnom stave po našom „vyčínaní" . Treba si užívať kým sa to dá. Absolvovali sme spätnú cestu. Rodina nás u čakala na letisku. Taký bol plán.

Konečne sme prišli domov. Leteli sme dlho. Brucho som mala teda veľké. Váčšie ako naposledy. Ešte predtým ako sme nasadli na lietadlo, Edward ma dobre nakŕmil. Raňajky priamo do postele. Také romantické. V podobe veľkej pumy.

Všetci sa na nás na letisku pozerali. To im aj verím, keď ide okolo párik, ktorý vyzerá na 17 rokov a k tomu aj manželka s nenarodením dieťaťom.
Na konci letiskovej haly nás čakala naša rodina. Všetci sa usmievali. Asi šete nevideli to čo mám pod tričkom. Ale na druhej strane to musia počuť. Edward to počul a dokonca počúval aj myšlienky bábätka. Niekedy mal teda výhody. Všetko tak krásne vyzeralo. Až do kým sme neprišli pri nich.
Putovala som z jednej náruče do druhej. Radovali sa, že sme doma živí a zdraví. Teda my sme ani moc neni živí. Ale technicky žijeme. Asi. 

A potom si to konečne všimli.
„Nezdá sa vám, že tu je počuť nejaké srdce. Ale naše to není. Toto bije rýchlejšie." S Edwardom sme sa na seba pozreli a začali sme sa smiať. Pozreli sa na nás ako na psychicky narušených. V záchvate smiechu som im odpovedala: „To to vám teda trvalo- lo." 
„Počkať ,počkať. Bella ty si tehotná?" Opýtal sa ma Carlise a ja som na súhlas prikývla.
„Toto sa ešte nikdy nestalo, aby upír otehotnel. Vlastne ani neviem či je to možné, ale teraz fakt o tom pochybujem." 

Pohľad Edwarda

Svadobnú cestu sme prežili na ostrove Bella, ktorý nám darovali Rose s Emmettom. Na ostrove sme už boli 1 týždeň. 

Musel som chodiť na lov častejšie. Bellin apetít sa zvýšil. Brucho mala teda riadne veľké. Bolo by na čase aj sa vrátiť už domov, predsa nechceme aby sa niečo stalo dieťaťu. Som upír vyše 90 rokov, ale nikdy by som si nepomyslel, že sa stanem otcom. 

Pobalil som veci. Lietadlo nám letelo za 2 hodiny. 
Konečne sme prileteli do Seatlu. Rodina nás už má čakať na letisku. Veľmi som zvedavý na ich reakcie.
Vstúpili sme do letiskovej haly. Všetci sa na nás pozerali. Počúval so myšlienky.
Tí sú teda mladý. Preboha a ona je aká mladá a už je tehotná. Väčšinou od starších dám, ale od mladých báb. 
Ten je tak božský. Keby som ja mala s ním dieťa. Preboha a ona? Vyzerá hrozne. Takto reagovali ženy pri mne a takto muži pre Belle. Tá je sexi i s tým bruchom. A tak bledá je. Asi jej je zle. Nikdy som nevedel aké to je keď niekoho niečo bolí fyzicky, ale psychicky? Na to som ja odborník.

Na konci haly nás čakala rodinka. Všetci sa usmievali. Počkajte keď zistia, že Bella je tehotná. Rýchlo im zamrzne úsmev na perách. A potom som začul myšlienky všetkých z rodiny.

Esme
Zdá sa mi to, alebo počujem srdce?

Carlise
Je to srdce? Ale počkať tu nikomu nabije srdce.

Jasper
Cítim z Belly a Edwarda nervozitu ale aj šťastie. A počkať. Počujem aj nejaké srdce.

Alice
No konečne. Už ma to nebavilo skrývať pred nimi. Už viem čo to bude.

Rose
Ja počujem ďalšie srdce. Ale ide od Belly alebo sa mi to zdá?


Emmett
No náš Edík sa nám vybláznil. Počujem srdce? Tak to potom sa divoko vybláznil na svdobnej ceste.


„Nezdá sa vám, že tu je počuť nejaké srdce. Ale naše to není. Toto bije rýchlejšie." Povedal Carlise. Ja a Bella sme v sebe dusili už smiech. Nevydržali sem to a rozosmiali sa. Bella v záchvate smiechu povedala: „„To to vám teda trvalo- lo."
„Počkať ,počkať. Bella ty si tehotná?" Opýtal sa Carlise zaujatým hlasom. V mysli mu behali všelijaké príbehy. Bella na súhlas len prikývla.
„Toto sa ešte nikdy nestalo, aby upír otehotnel. Vlastne ani neviem či je to možné, ale teraz fakt o tom pochybujem." Týmto sme skončili konverzáciu, ale ja som mohol počuť, že doma sa to bude ďalej riešiť. 
Opustili sme letisko a zamierili sme domov čeliť radosti alebo popravisku.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovec upírov II.časť 1 kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!