Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovec upírov-6 časť Problémy Pohľad belly

Official poster - Volturi


Lovec upírov-6 časť Problémy Pohľad bellyAhoj.Mrzí ma, že som tak neskoro sem pridala ďalšiu časť ale nejak nemám už tolko času.Teraz sem prídavam len Pohľad Belly ale už sa pracuje aj na Edwardovi. Tak príjemné čítanie a dúfam, že sa Vám páči moja poviedka.

6. Problémy

Pohľad Belly

Keď sme prišli domov všetko sme ostatným porozprávali. Bola som nútená aj ja im vyrozprávať svoj príbeh nešťastia.

„Bello čo vlastne po tebe Volturioví chcú?" Opýtal sa ma Carlise zaujatým hlasom.

„Kdysy dávno som mu zabila pár upírov. Ale tí upíry neboli obyčajní. Niektorý mali schopnosti tak ako Edward, Alice a Jasper a aj ja. To sa im nepáčilo a už 30 rokov má naháňajú, ale nejakým spôsobom sa viem maskovať pred nimi. Veľmi som sa čudovala, že to neplatilo i pri Vás. A ešte jedna vec. Nedávno sa mi prejavila ďalšia schopnosť. Pozeraj te sa." Všetci sa pozreli na miesto kde bola zoschnutá kvetina a ja som sa sústredila a zrazu kvetina sa postavila a prebudila sa k novému životu. Všetci pozerali s otvorenými ústami musela som sa zasmiať nad ich reakciami. Emmet bol taký pobavený, že si neodpustil malú uštipačnú poznámku: „To je haluz Bella. Počkaj hneď som tu." Zmizol a o necelej 1 minúte bol naspäť aj s veľkým stromom. Rosalie sa omluvne usmiala a pleska Emmeta do ramena až to zadunelo a nahnevane mu povedala : „Opováž sa ten strom doniesť do izby inak poletíš von oknom aj s tým stromom." Povedala mu výhražne a mi sme len dusili v sebe smiech.

„No tak čo ako to spravíme?" Opýtal sa Edward naštvaným hlasom.

„Vôbec nemám tušenie. Počkať niečo napadlo." Mno len som rozmýšľala ako to spraviť.

Všetkým som vysvetlila svoj plán aj keď sama som pochybovala o ňom. Ubehol 1 deň do mojej smrti. Poctivo sme sa pripravovali aj na boj. 

Nastal deň D. Určili sme miesto kde sa s Volturiovimi stretneme. Bola tu mýtina a okolo boli len stromy. Postavili sme sa vedľa seba na začiatku radi bol Emmet a na konci Edward a ja som bola vedľa neho. Zrazu sa z lesa vynorili 3 postavy. Bol to Aro, Cauis a Marcus. Za nimi išlo ďalších 10 upírov. Myslím, že mi aj behal mráz po chrbte. Kľud nič sa nestane. Pokojne dýchaj. Pochod upírov sa zastavil 300 metrov pre nami. Prvého slova sa ujal Carlise:

„Aro rád Ťa vidím i keď za iných okolností." Povedal celkom vyrovnaným hlasom.

„Carlise tiež Ťa rád vidím, ale prišli sme tu pre Bellu. Bella ty vieš čo si spravila a musíš niesť následky. Rozhodli sme sa buď Ťa premeníme alebo jednoducho zabijeme bez akýchkoľvek námietok." Povedal Aro smerujús hlavou na mňa. Usmiala som sa a pristúpila bližšie.

„Aro rada Ťa vidím aj keď Ťa musím sklamať. Skús sa nadýchnuť a zistíš, že pár vecí nebudu treba." Aro poslúchol a z hlboka sa nadýchol a v tvári sa mu objavil prekvapený výraz.

„No tak to teda mení situáciu, ale aj tak budeš musieť ísť s nami a niečo ako odpracovať svoje činy. Dúfam, že nebudeš namietať." Povzdychla som si a pristúpila k Arovi. Natiahla som k nemu ruku a povedala v myšlienkach:

„Môžem sa aspoň rozlúčiť?" Dlho to zvažoval a nakoniec iba prikývol. Tak som sa vydala za mojou rodinou a postupne sa poobíjala so všetkými a nakoniec som si nechala tú najkrajšiu tvár, ktorá má stretla v tomto svete a ukázala mi cestu kade ísť. Pristúpila som pri neho a jemne som ho pobozkala. On mi ho oplácal. Musela som sa už odtrhnúť od neho. Naposledy som sa otočila za svojou už minulou rodinou a nešťastne som sa usmiala. Ďalšia nekonečna doba bez Edwarda. Prečo zrovna mi musíme takto dopadnúť? Prečo mi máme také nešťastie a musíme žiť v neustálom nebezpečí, ktoré nás obklopuje. Niekedy mám pocit ako keby som všetku tú smolu priťahovala.

Vo Volterre som už 2 mesiace. Aspoň mi Aro dovolil každý týždeň volať Alice a pozdravovať aj ostatných. Naviac mi chýbal jeden člen rodiny. Pýtala som sa vždy na neho, ale jedinú odpoveď, ktorú som dostala bola aby som sa mu vrátila, že je stratený. Pár krát sa už pokúsil o sebevraždu. I keď neviem ako sa to dá pri upíroch. 

Nakoniec aj som ostala upírov. Až do osudného dňa keď sa všetko zmenilo od základu. Všetko sa všetci dozvedeli a ja som mala poriadny prúšvich.

 

Nabudúce pohľad Edwarda :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovec upírov-6 časť Problémy Pohľad belly:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!