Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lovec upírov 10 časť Rodina


Lovec upírov 10 časť RodinaTak je tu ďalšia časť mojej poviedky. Už píšem 11 časť takže sa tu ukáže skoro, teda pokiaľ to skoro uverejnia. Dik a príjemné čítanie

10. Rodina

Pohľad Belly

Prišli sme pri náš dom. Bol taký, aký som si pamätala, ale moje myšlienky z ľudstva boli zahmlené akousi neviditeľnou hmlou. Mal veľké drevené okná. Celý bol biely a dominantne vystupovali dvere. Jedným slovom nádherný.

Zastavil a ľudským krokom obišiel auto, aby mi otvoril dvere. Vystúpila som a poobzerala sa okolo seba pozorujúc prírodu, ktorá toto všetko lemovala. 
Z úst mi vyletelo tiché: „WOW." Počula som za sebou tiché zachichotanie. Otočila som sa a za mnou stál Edward s uvoľneným postojom. Bol opretý o svoje auto. Vyzeral ako grécky Boh. Nikdy si nezvyknem na tú jeho dokonalú krásu.

Chytila som ho za ruku a viedla ku dverám domu. Vyšli sme po mohutných schodoch a on mi galantne otvoril dvere.

Pohľad, ktorý si mi naskytol na izbu predo mnou bol fascinujúci. Izba bola zladená do bielej a v niektorých častiach izby bol odtieň šedej. N aľavo boli schody do ďalšieho poschodia. Pozrela som na Edwarda a pohol hlavou, aby som sa išla pozrieť hore. Na nič som nečakala a rýchlo som vybehla po schodoch. Obehala som všetky izby.

Edward išiel potichu hneď za mnou a bavil sa vždy na mojich reakciách. Naposledy ma zaviedol do izby, kde budeme bývať on a ja. Bola sfarbená do hnedo- zelena. V strede izby bola krásna hnedá posteľ zo zelenými závesmi. Vyzerala ako nebo na zemi. Jednu stranu lemoval pás okien. Oproti bolo na stene celá séria CD- čiek. Oproti dverám bol CD- prehrávač. Boli tam aj dvoje dvojkrídlové dvere. V jedných bola veľká kúpeľňa sfarbená do zlatista. V druhých bola veľká šatňa, ktorú Alice prepchala do posledného miesta. Ostala som stáť ako primrznutá. Opäť mi uniklo tiché: „WOW." Ale to som už cítila okolo pasa ruky a na krku jeho opojný dych. Otočil si ma čelom k sebe a začal ma jemne bozkávať. Postupoval nižšie a nižšie. Ani som si nevšimla kedy sme sa presunuli do spálne. Pokračoval tam kde prestal. Vyzliekol mi tričko. Medzitým šepkal dve najkrajšie slová MILUJEM ŤA. Zaplietla som mu ruky do jeho bronzových vlasov. Pomaly mi ruky putovali po jeho bokoch. Vyhrnula som mu tričko. Skúmala som mu každý milimeter jeho dokonalej hrude. Nevšimla som si už sme len hľadeli si do očí obidvaja nahý. Bola som tak šťastná. Milovali sme sa celú noc.

Ráno som sa ocitla v náruči môjho anjela. Usmieval sa. Ale potom sa stalo to čo nikto nečakal. Zacítili sme odporný pach vlkolaka. Rýchlo sme sa vymotali z postele, obliekli sa a zišli dolu po schodoch. Ten kto tam bol, len vyvalil oči a povedal: „Bella? Si to ty?" „ Jacob? Čo tu ty robíš?" Zhlboka sa nadýchol a skrčil nos. Začal sa nepríčetne triasť. Medzi traseným som len počula roztrasené slová: „ Bella to ti on spravil?" Ukázal na môjho anjela a začal hromovo vrčať. Nikto tu nebude vrčať na môjho anjela. Vrčanie sa zintenzívnilo pretože už boli dve vrčania. Ja a Jacob. „Nie. Edward to nebol. Už ako lovec keď som bola, som sa za spln menila na upíra. To je celá pravda. Nedávno som sa vrátila, pretože ma zajali Volturioví. Potom som bývala u Timiho. A teraz by som bola rada, keby si odišiel inak ti pomôžem!" 
„Nie nejdem."
„Naposledy ti hovorím, choď preč. Inak poletíš rýchlosťou stíhačky!"
„Nie!"
„Chcel si to!"
Obalila som ho hmlou a začala ho posúvať von z dverí. Sprevádzala som ho. Surovo som ho vyhodila a ešte zakričala: „Ak sa tu chceš ešte ukázať najprv zavolaj." Za vrela som dvere a potom som si uvedomila, že Edward stojí za mnou otvorenou pusou do korán. Naznačila som mu , aby si ju zavrel. A potom mi došlo, že mám ďalšiu schopnosť, aj keď neviem ako som ju použila.

Pohľad Edwarda

Celý čas ako som išiel s mojou láskou som bol nedočkavý. Na tvári jej bolo vidno šťastný výraz.
Prišli sme pri dom. Otvoril som dvere auta a ľudským krokom obišiel auto, any som jej otvoril. Vystúpila a začala si tu to obzerať. Tak sa jej to páčilo, že jej vykĺzlo tiché: „WOW." Zachichotal som sa potichu no ona to počula a obzrela sa. Na tvári mala nádherný úsmev. Keby mi bilo srdce určite by vyskočilo radosťou, že konečne tu stojí predo mnou moje svelo v tme. Bol som opretý o svoje auto. Niekedy si prajem, aby som jej počul myšlienky.

Chytila ma za ruku a viedla ma k dverám. Galantne som jej otvoril dvere. Ostala stáť v úžase. Bol som šťastný, pretože ona bola šťastná.

Obzerala si miestnosť dlhé minúty. Otočila sa na mňa a ja som dobre vedel, čo chce spraviť. Prikývol som jej na súhlas.
Rýchlo vybehla hore schodmi. Prebehla všetky izby a zastavila sa v poslednej izbe. V našej izbe. Boli tam ešte dvoje dvere. Aj tie skontrolovala. Ostala stáť v šatni. Bola prekrásna. Naskytol sa mi pohľad na jej pevný zadoček. Toto je pokušenie. Ako to mám vydržať a nevrhnúť sa na ňu? Dúfam, že mi Boh odpustí. Aj keď pochybujem.

Prišiel som pri Bellu a obmotal som jej tuky okolo jej pasa. Ústa som priložil na krk. Konečne sa nemusím báť, že jej ublížim. Otočil som si ju ku mne. Pobozkal som ju jemne, ale ako to vydržať? presunul som ju na posteľ. Začal som jej dávať dole tričko. Šepkal som sladké slová do ucha. Zaplietla mi ruky do vlasov. Od hlavy postupovala nižšie rukami k bojím bokom. Vyzliekla mi tričko. Skúmala moju dokonalú hruď. Boli sme ,zažraný´ do tejto situácie, že sme si ani nevšimli, že sme nahý. Milovali sme sa celú noc.

Ráno mi moje slnko ležalo v náruči. Celý ten čas som sa len a len usmieval. A potom som počul myšlienky cudzieho človeka: „U6 MA NEBAVÍ STÁLE HĽADAŤ BELLU. DÚFAM, ŽE JE EŠTE TEN LOVEC:" No bohužiaľ toto nevedel. Už aj Bella zacítila pach. Nadýchol som sa. Do nosa ma uderil odporný pach. Vlkolak. Rýchlo sme vyliezli z postele a obliekli sa. Potom sme zišli dolu schodmi, ale Bella ostala ako primrazená. Ja som radšej ostal ticho. Dotyčný čo od neho pochádzal ten odporný smrad povedal: „ Bella ? Si to ty?"
„ Jacob ? Čo tu ty robíš?" V tom sa on nadýchol a ako inak skrčil nos. Začal sa nepríčetne triasť. Medzi jeho trasením hovoril slová: „To ti spravil on?" Ukázal na mňa a začal vrčať. Prekvapilo ma keď Bella začala vrčať. A odpovedala: „Nie. Edward to nebol. Už ako lovec keď som bola, som sa za spln menila na upíra. To je celá pravda. Nedávno som sa vrátila, pretože ma zajali Volturioví. Potom som bývala u Timiho. A teraz by som bola rada, keby si odišiel inak ti pomôžem!"
„ Nie, nejdem!"
„ Naposledy ti hovorím, choď preč inak poletíš rýchlosťou stíhačky!"
„ Nie!"
„Chcel si to!"
Videl som ako ho obalila nejaká hmla. Zdvihla do ho vzduchu a niesla ho k dverám domu. Na nič nečakala a surovo ho vyhodila. Ešte stihla zakričať: „Ak sa tu chceš ešte ukázať najprv zavolaj!"
Zavrela dvere a otočila sa. Čumel som na ňu otvorenými ústami. Naznačila mi, aby som si ju zavrel. A vlastne uvedomil som si, určite aj ona, že má novú schopnosť.

PS: Prosím vyjadrite názor či chcete kapitolovanú poviedku? Naviazala by som ju ta túto. Bolo by to ako 2 časť.Dik



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lovec upírov 10 časť Rodina:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!