Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I „Nicota“ je věčná - prolog a 1. díl

...


I „Nicota“ je věčná - prolog a 1. dílSnad se vám to bude líbit :oD.. Je to moje první povídka. A o čem to je? Povídka bude o Belle a jejím věčném životě. O čem přesně to bude? Tak to se sama nechám překvapit. Hezké počteníčko.

Prolog

 

Kolik...  kolik jich bylo za ty roky či desetiletí. Už ani sama nevím. Čas je tak bezvýznamný, bez života, lidského života, lásky a rodiny.

Kolik...? Kolik že? Už ani sama nevím. Ze začátku jsem je počítala , pamatovala si jejich tváře a jména...   jenže teď je jich už tolik a všechny mi splívají v jednu...  V jednu nádhernou tvář mého anděla.

Kéž bych dokázala zapomenout jeho tvář alespoň na vteřinu, jenže to mi má upíří mysl nedovolí, ANO jsem upír, už pár desítek let. Co na tom záleží . Už nemám nikoho, Charli i René jsou již mrvý aniž by věděli co se s jejich dcerou stalo. Ale já musela odejít, bylo to pro ně tak nejlepší. Vím, že z toho důvodu odešel i on, pro moje dobro, ale já mu to už nemůžu odpustit, zlomil mi srdce a udělal ze mě zrůdu, to mu po dobu své existence neodpustím!

 

1,kapitola

Sedím na louce nedaleko Forks, na naší louce, to je doba co jsem tu nebyla. Naposledy jsem tu byla jako člověk. To už je pár desítek let. Neměla jsem sem chodit je to jen mučírna bolestivých vzpomínek které trápí mé mrtvé srdce...

 

„Druh za druha.“ To bylo to jediné co řekla, přesně tady na té louce. Viděla jsem jen její nenávistné rudé oči. Ano, ona Viktorie. V dálce jsem uslyšela zavytí a nejednou se vše seběhlo velmi rychle, viděla jsem jen čmouhy a cítila tu pálivou bolest na svém krku. Ta muka byla bolestivá, prosila jsem o smrt, přála jsem si ať to skončí. Ať to vše skončí, ta bolest mého těla i duše.

I přitom tom mučení jsem na něj musela pořád myslet, vzal mi srdce po kterém mi zbyla v hrudi díra.

 

Má mysl onemocněla stejně jako mé tělo, chtěla jsem se s tím vyrovnat, ale nešlo to.

Odešel, on i jeho rodina, má nejlepší kamarádka, ani  se nerozloučili.

 

Bylo mi líto Charlieho že to semnou musel prožívat, kvůli mně mu na čele přibylo i pár vrásek, René to nenesla o nic líp. Najedou po těch letech měli společnou věc (mimo mě) Nenávist. Nenávist k mému andělu, za to že se musí koukat na zlomenou dceru, spíše trosku nebo obal co po ní zbyl,,,

 

Ale to už je dávno, už si svůj lidský život moc dobře nepamatuji.

 

Upíří existence je tak jasná...

 

 

- - -

 

Vzpomínky vyblednou do lidské nicoty, city silné jak železná lana se drží.

 

- - -

 

 

…. Buch…  buch… Bylo překvapivé jak dobře jsem poslední úder svého srdce slyšela. To probuzení z věčné bolesti bylo jako zázrak, viděla jsem naprosto jasně, každý kamínek, každý lísteček...

 

„Jakobe,“ vykřikla jsem a běžela k němu. Byl mrtvý, můj nejlepší přítel byl mrtvý. Ležel na zemi. Nahý, tak jak ho bůh stvořil plný šrámů a četných zlomenin. Jeho tělo pokrývaly větvičky a drobný hmyz. Kdybych mohla zvracet, pozvracela bych se. Chtělo se mi brečet, nic než na vzlyky jsem se nezmohla.

Za stromem se ozvalo šustnutí, otočila jsem, to co jsem viděla mi vyrazilo dech! Viktoria. Spíš její části. Její ruku sbírající pomalu ale jistě kousíčky jejího těla, skládající do sebe.

 

Jakob jí nejspíš nestihl spálit. O upírech jsem toho moc nevěděla, jen to co mi řekli Cullenovi a Jake. Věděla jsem že ji musím spálit. Udělám to, ale první se postarám o Jackoba, dlužím mu to.

 

 

Postarám se o Jacoba. Kéž by mi to bylo dopřáno. Z lesa se vynořila smečka vlků.

 

 

 

 

--))



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I „Nicota“ je věčná - prolog a 1. díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!