Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Hledaná - 7. kapitola


Hledaná - 7. kapitolaNemůžu si pomoct. Prostě jsem zvědavá na Vaše reakce, takže jsem rychle dopsala další kapitolu...prosím o kritiku a komentáře...zkrátka cokoliv. Zajímá mě Vaše hodnocení!Díky

 

Když nadešel den „D“ a silvestrovská párty se blížila, začala jsem být hodně smutná. Nepřijde, proč by to dělal? Musí si o mě myslet, že jsem blázen. Když jsem viděla, jak se všichni okolo baví, bylo mi ještě hůř. Každou vteřinou, kdy se přibližovala půlnoc mě to trápilo víc a víc.  Zbývalo asi jen dvacet minut a já jsem se utápěla ve výčitkách, že jsem od sebe odehnala jediného člověka, kterého nejspíš miluju. Proč mi to nedošlo mnohem dřív? Všichni okolo se domlouvali, kdo koho bude o půlnoci líbat, ale já jsem se nezapojovala. Věděla jsem, že jediná osoba, s kterou bych chtěla prožít silvestrovský polibek tady není.

Všichni začali odpočítávat,

15,

14,

13,

12,

11,

10,

9,

nechtěla jsem tam být, tak jsem vyrazila směrem ke svému pokoji.

8,

7,

6,

najednou mě chytly něčí chladné ruce a já  hned věděla komu patří.

5,

4,

3,

podívala jsem se na něj a on se díval na mě.

2,

1…“Šťastný nový rok, Beth.“

Než jsem stačila něco říct, sklonil hlavu a políbil mě. Bylo to úžasné. Cítila jsem jak mi srdce bije jako o závod, v břiše mě něco bolelo, ale tak nějak příjemně. Celé mé tělo hořelo. Jeho rty byly ledové stejně jako jeho ruce. Bylo to zvláštní, ale velmi příjemné. Trochu se odklonil, ale naše rty zůstaly stále velmi těsně u sebe. Čekal co udělám já. Zvedla jsem ruce a dala jsem mu je za krk. Přitáhla jsem se k němu blíž a spojila znovu naše rty. Chytil mě ještě pevněji, doslova mě na sebe přimáčkl. Kolem nás chodili ostatní a my si jich vůbec nevšímali. Oddali jsme se našemu polibku. Nazdvihl mě ze země a aniž by mě přestal líbat, šel se mnou pomalu k mému pokoji. Zkusil otevřít, ale bylo zamčeno. Zamkla jsem, aby mi tam nikdo nelezl. Dala jsem mu do ruky klíč, který jsem měla v ruce. Já sama bych nebyla schopná odemknout. Ani na vteřinu jsme od sebe naše rty neodtrhly. Ani když odemykal dveře, ani když je zevnitř zamykal. Blížili jsme se k posteli a já mu začala sundávat bundu. Na chvilku se oddálil a díval se na mě. Jeho oči hypnotizovaly ty moje a oba jsme zhluboka dýchali. Chvíli jsme tam jen takto stáli a dívali se na sebe. Za pár vteřin jsme se na sebe zase vrhli a sundávali jsme ze sebe rychle oblečení. Teprve když jsme byli oba téměř nazí, Thomas mě chytil a položil mě na postel. Byl to neskutečný pocit. Jeho studená pokožka na mém rozpáleném těle. Dokonale jsme se doplňovali. Oba jsme hlasitě sténali a oba jsme se nemohli dočkat až se naše těla spojí. Thomas mi roztrhl kalhotky. Tímto gestem jsem naprosto propadla touze. Hlasitě jsem vzdychla.

„Miluju tě“, zašeptal. Moje srdce se topilo ve štěstí. „Miluju tě“, odpověděla jsem mu.  Na nic nečekal, rychle si sundal zbytek oblečení a spojil naše těla. Z ostatních pokojů se ozývala hlasitá hudba, takže jsem se nemusela strachovat, že by nás někdo mohl slyšet. Naprosto jsem se ponořila do pocitu, který ve mně jeho chladné tělo vyvolávalo. Nepřestával se ve mně pohybovat a navíc mi ještě jednou rukou  hladil ňadra. Občas je silněji zmáčknul a já jsem hlasitě vzdychala při každém jeho chladném doteku na mých bradavkách. Začal zhluboka oddechovat a přitiskl znovu své rty k těm mým. Ucítila jsem jeho ledový jazyk ve svých ústech a moje vzrušení v tu chvíli dosáhlo vrcholu. Prohnula jsem se v zádech a naprosto jsem se mu odevzdala. Thomas vyvrcholil pár vteřin po mě. Leželi jsme dál ve stejné pozici a dívali jsme se jeden druhému do očí. Usmívali jsme se na sebe. Nemuseli jsme si říkat na co ten druhý myslí. Byli jsme oba šťastní. Leželi jsme tam ještě dlouho a dívali jsme se na sebe. „Promiň mi to“, zašeptala jsem a sklopila jsem oči. Cítila jsem se provinile za posledních pár měsíců. „Nemluv o tom. Teď ne. Teď už na tom nezáleží.“ Hlasitě jsem si povzdechla. Chtěla jsem se jít vysprchovat, jenže byt byl plný lidí. Postěžovala jsem si Thomasovi.

„Teple se obleč“, řekl najednou a začal se taky oblékat. Chtěla jsem se ho zeptat proč, ale neudělala jsem to. Prostě jsem se šla oblíknout. Otevřel okno a vylezl ven. Šokovaně jsem se na něj podívala. Bydleli jsme ve třetím patře.

„Je tady hasičský žebřík, tak pojď“.

Přemýšlela jsem, jestli to myslí vážně, ale vypadal skutečně odhodlaně. S povzdechem jsem z okna vylezla taky a začala jsem slízat po žebříku. Těsně nad zemí mi uklouzly nohy a já jsem padala. Chytil mě Thomas. Zakroutil hlavou. „Beze mě to radši nezkoušej, ano?“

Zasmála jsem se. „Neboj, nemám to v plánu“.

Došli jsme k motorce a jeli jsme k němu domů. Hned jak Thomas zmáčknul tlačítko ve výtahu, otočil se na mě a usmíval se. Potom se jeho výraz změnil. Byla v něm zase touha. Přibližoval se ke mě a donutil mě tím opřít se o stěnu výtahu a začal mě líbat. S polibky jsme došli do jeho bytu a zamířili jsme rovnou do koupelny. Byla jsem z jízdy na motorce promrzlá a Thomas to viděl. Pustil vodu ve vaně. Mezitím co se napouštěla jsme se líbali a pomalu jsme se svlíkali. Najednou se omluvil a na chvilku se vzdálil. Vlezla jsem si zatím do té vany. Vrátil se a v ruce měl svíčku. Položil ji na vanu a vlezl do vany ke mně.

„Na co potřebuješ takhle velkou vanu?“, vyzvídala jsem.

„No asi jsem tušil, že ji s tebou jednou využiju“, zašeptal. Vlezl si za mě a já jsem se mu opřela o hruď.

„Jak to, že jsi tak studený?“, odvážila jsem se zeptat na něco, co mě zajímalo od první chvíle kdy se naše ruce poprvé dotkly.

Předchozí kapitola ... Další kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hledaná - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!