Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XVIII. kapitola

zzzzzzzzzzzzz


Guardian angel XVIII. kapitolaGrazie per la lettura, la mia storia. Spero che altri miei racconti ti piacerà. PREKLAD: Ďakujem, že čítate moju poviedku. Dúfam, že aj iné moje poviedky sa Vám budú páčiť. Buona lettura

17. kapitola

XVIII. kapitola

„Esme? Carlisea hovoril, že Vás je viac. Tým myslel koľko?“ opýtala som sa Esme keď sme prišli z lovu. Dokonca ma aj pochválili, že som si veľmi dobre viedla. Ani som nenarobila veľký bordel so svojou potravou.
Sedeli sme v obývačke.

„Dokopy je nás 7 aj so mnou a Carliseaom. Emmett, Rosalie, Jasper, Alice a naposledy Edward.“ Edward... Edward... to meno mi niečo hovorí.

„Emmett chodí s Rosalie a Jasper chodí s Alice,“ vysvetlila. „Edward je zatiaľ sám. Vieš o tom, že si chodila s Edwardom?“ opýtala sa.

„Ako by mohla, keď si nič nepamätá.“ zahundrala si Esme pre seba.

„Ja som to počula.“

„Prepáč mi. Boli ste krásny pár. Veľmi mi to chýba. Chcela by som aby rodina bola opäť spolu. No lenže to nejde. Celé je to pokašľané. Aby som nezabudla budeme sa sťahovať.“ oznámila mi ešte.“ Ospravedlňujúco sa usmiala.

Zase mi začali behať obrázky v hlave. Tentoraz to bolo dievča a nejaký chlapec. To dievča som bola ja. Bozkávali sme sa. Tam som vyzerala šťastne, nie ako teraz.

„Zase?“ opýtala sa Esme. Len som prikývla. 

***

ubehli už ďalšie 2 mesiace. Bývali sme blízko Seatlu. Postupom času sa mi začali objavovať spomienky, ale aj tak som o sebe nevedela moc. Len to čo som sa dozvedela od Carlisea a Esme. Dokonca mi sľúbili, že ma znovu zoznámia s ostatnými členmi rodiny. Veľmi sa teším. Ale bojím sa ich reakcie.

Naučila som sa loviť zvieratá. Veľa krát som pri love narazila na ľudí, ale najzaujímavejšie bolo vždy som sa prestala sústreďovať na lov. Potom som bola ako zmyslov zbavená.
Od svojej premeny som sa ani nepozrela do zrkadla, až po 3 týždňoch keď som bola v kúpeľni a skúmala tú novú tvár.
V zrkadle sa odrážal obraz nádherného dievčaťa. Malo štíhlu postavu. Nebola ani malá, ani vysoká. Mala tmavohnedé vlasy skoro až čierne. Pokožka bola biela ako stena. A tie oči. Boli krvavo červené. V nich popreplietané zlaté žilky. I tak to naháňalo strach.
Všetko bolo nové, ale zároveň také známe. Niekedy som mala pocit, že to už mám na dosah ruky. Lenže keď som to chcela pevne chytiť, opäť mi to prekĺzlo pomedzi prsty.

Nastal deň keď sme museli sa už odsťahovať. Esme vybrala dom v Forks. To meno mi bolo opäť povedomé. Až neskôr som sa dozvedela prečo Forks. Kvôli tomu, aby som si spomenula rýchlejšie. Dokonca sa podarilo Esme skontaktovať s ostatnými a tak prídu tam za nami.

„Bella poď. Už musíme ísť.“ kričala a mňa Esme z dolného poschodia.
„Už bežím.“ zakričala som naspäť.  

Zišla som dole. Nahádzala som všetky svoje veci do kufru auta. Nasadla som na zadnú sedačku. Carlisea riadil auto. 

„Uvidíš bude sa ti páčiť tam.“ ujisťoval ma tento krát Carlisea. Najviac som sa tešila na Edwarda. Niečo ma k nemu tiahne. Ale ako som sa dozvedela nikto nevie kde je. Údajne sa o to pokúšala Alice. Carlisea mi vysvetlil, že niektorí jedinci nášho druhu majú rôzne dary alebo schopnosti aj tak sa to dá nazvať.
Napríklad. Alice vidí budúcnosť. Jasper cíti okolo seba emócie a dokáže ich ovplyvňovať. Edward dokáže cítiť myšlienky ľudí alebo upírov. A tiež som sa dozvedela, že aj ja mám schopnosť. Som akýsi štíť, ktorý má chráni pred ostatnými schopnosťami. Je zo veľmi výhodne. Za prvé. Mám súkromie v hlave a nikto mi tam nelezie. Za druhé. Pomáha to pri boji. A za tretie. Dokážem to preniesť aj okolo seba.


19. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XVIII. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!