Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XVII. kapitola

natáčení


Guardian angel XVII. kapitola17. kapitola Guardian angel... PS:príjemné čítanie

16. kapitola

XVII. kapitola

Všetko bolo tak očarujúce. Nové. Čakajúce, aby som to preskúmala. Otváralo mi svoju náruč.

„Bella?“ ozval sa niekto. Otočila som automaticky hlavu za zvukom. Stála tam žena so štíhlou postavou. Mala mahagónové vlasy, ostré rysy, bola bledá ako stena a mala krásne hlboké karamelové oči, ktoré pozerali na mňa ostražito.

„Kto ste? Čo sa stalo? Ja- ja...“ na poslednom slove som sa zakoktala.

„To som ja Esme, zlatko. Neznepokojuj sa. Všetko ti vysvetlíme.“ chlácholila ma. Pôsobila materským dojmom.
Do miestnosti vbehol muž. Bol podobný tej žene.
Rozbehla sa za ním. „Carlisea ona si nič nepamätá.“ vzlykala mu na ramene. 

„Neboj sa Esme. Ona si časom spomenie,“ utešoval ju. Prikývla.
Prisadol si a skúmal ma karamelovými očami. 

„Bella. Všetko je v poriadku. Všetko ti vysvetlíme. Takže najprv čo si pamätáš?“ opýtal sa Carlisea.

„Jediné čo si pamätám bol oheň. To je všetko.“ smutne som si povzdychla.

„OK. Teraz ti poviem v krátkosti príbeh, ktorý si nám rozprávala ty. Ale ty si ho nepamätáš pochopiteľne.“ Vysvetlil. 

Začal. „Takže. Narodila si sa v roku 1816. Volala si sa Isabella Marie Swan Thomson,“ vyvalila som oči a pokračoval nevšímajúc si môj výraz, „v roku 1835 si vlastne umrela aj tak sa to dá nazvať. Ale našiel ťa strážny anjel. Premenu ti nebudem popisovať. Skratka dostávala si zverencov po celom svete. Až si sa dostala do mesta Forks v Severnej Amerike. Tam si spoznala mňa a moju rodinu. To je všetko z tvojej minulosti.

A teraz prítomnosť. Si v Taliansku. Tu žije jedna kráľovská rodina. Len sa líši od ostatných. Oni sú upíry. Presne ako ja, Esme, moja rodina a aj ty teraz. Sú 2 druhy upírov. Jedny živiaci sa ľudskou krvou s druhý zvieracou krvou. Len dúfam, že si vyberieš tú druhú možnosť, pretože si v minulosti bola strážny anjel. Veľmi by ma zaujímalo či ti ostali aj krídla.“ dorozprával mi môj príbeh. ja a strážny anjel. To nemôže byť pravda. Alebo môže? Keď si viem predstaviť, že skutočnosti je mi viac ako 150 rokov.

„Dobre. Budem sa živiť zvieracou krvou. Len by som chcela vedieť kto ma premenil na upíra,“ zašklebila som sa, „ a čí som mala aj nejakú rodinu?“ opýtala som sa.

„Tým pádom môžeš ísť bývať s nami, pretože tvoj stvoriteľ mal akýsi dar a dokázal ovplyvniť hocikoho. To je aj odpoveď na tvoju ďalšiu otázku. Bohužiaľ neviem kto ťa stvoril. A rodinu? Jediné čo máš bol tvoj brat Alex. Ten je taktiež anjelom. Ale smrti. S tým neviem čo sa stalo. Keď som ty zmizla, mizol aj on. Ale to je už iný príbeh. Och prepáč musíš byť smädná. Poď ideme do lesa na lov.“ vystrašene som sa naňho pozrela.

Ten sa len usmial. Celý čas sa na nás Esme iba pozerala.

„Neboj sa. Je to inštinkt. Aj my sa živíme krvou zvierat.“ Odpovedal keď videl môj vystrašený výraz. Ja a loviť? Hmmm.

Prešli sme cez dlhú chodbu. Po stenách viseli obrazy.

Začali sa mi v hlave objavovať záblesky temnej miestnosti. Bola celá kamenná a tak chladná. Otvorila som oči, keď som zistila, že som ich zavrela. Carlisea a Esme sa na mňa pozerali s otázkou v očiach.

„Videla som nejakú miestnosť. Asi to bol záblesk spomienky z minulého života.“ pokrčila som ramenami.

„Hovorila som, že sa časom spomienky začínajú objavovať, ale aj tak je ešte skoro.“ usmiala sa na mňa Esme.

Vybehli sme z domu kde sme boli a vbehli hneď do lesa. Bolo to fantastické utekať tak rýchlo.
Zastavili sme a Carlisea mi prikázal, aby som zavrela oči a zhlboka sa nadýchla. Cítila som všetky vône, ale len jedna ma upútala. Rozbehla som sa za ňou.

Zver teš sa! Tento život sa mi začína páčiť.  


18. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XVII. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!