Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel V. kapitola

Eclipse - Jacob


Guardian angel V. kapitola5. kapitola Guardian angel (Strážny anjel). Dala som aj nový perex

4. kapitola

V. kapitola

Zdvihla som hlavu a neverila vlastným očiam. Pred nami stále ON môj šéf a ON Alexov šéf. Oni totiž nikdy neprišli sem na zem iba ak....ak prišli ničiť.

„Vitajte.“ Prehovorila som zdvorilým hlasom.

„Bella, Alex. Bella nebudem chodiť okolo horkej kaše. Dnes sem sledoval Ťa a musím povedať, že si si Angelinu dôveru získala. Ale potom čo sa stalo. To sa nedá len tak ignorovať. Chápeš ma?“ Očami bol upretý na moju tvár. Ja som len bezmocne kývla na súhlas.

„Toto je tvoja posledná šanca. Ak to znovu porušíš, vieš čo ťa čaká?“ Opýtal sa ma.

„Áno som si toho vedomá.“ Odpovedala som mu a sklonila hlavu. Celý čas bol Alex ticho.

„Ešte som sa chcela opýtať, čo tu robí Alex? Ešte nie je čas pane.“ Opýtala som sa ho a ukázala na Alexa stojaceho vedľa mňa.. Niečo tu nehrá. Ako keby niečo plánovali.. Všetci traja, Ale hlavne ON z dola a ON z hora. Slušne sme pozdravili a zo zvesenými ramenami sme zašli domov. Tam sme si potichu sadli na sedačku. Vytrhlo nás až, zvonenie pri dverách. Pozrela som na brata. A naznačila prstom či mám ísť otvoriť ja alebo on. Ukázala na mňa. Ako vždy. ´Zbabelec´ stihla som ešte zašepkať ako som okolo neho prechádzala. Ozval sa znovu zvonček, ale už naliehavejšie. 
Otvorila som dvere a v nich stála Angela. Kukala som na ňu.

„Ahoj. Čo tu ty? Ako vieš kde bývam?“ Opýtala som sa a rukou naznačila, aby išla dovnútra.

„Bella kto to je?“ Ozval sa Alex z obývačky. Otočila som sa na Angelu.

„To je Angela.“ Odpovedala som mu.

„Môj brat.“ Keď som ju videla, že nevedela kto to je ani ona.

„Aha. Tak ja nebudem rušiť.“ Postavil sa Alex a vyšiel z miestnosti.

„Bella mám veľa otázok.“ Konečne Angela prehovorila.

„Áno ja viem. Čakala som ťa už. Myslím, že budeš chcieť vysvetliť hlavne s tým autom tam v škole.“ Pokynula som jej, aby sa posadila. Automaticky som sa aj ja posadila. 

„Máš pravdu. Hlavne to som chcela. Nedokážem pochopiť, ako si to dokázala. Ani ti nič nie je, Akoby to do teba ani nenarazilo.“ Vychŕlila zo seba a nedočkavo čakala čo jej odpoviem.

„Ang... Vieš ako rada by som ti to povedala. Ale je to tajomstvo mňa a brata, len brata by za to nepotrestali, ale mňa hej.“ Skryla som hlavu v dlaniach. Po dlhom čase som si povzdychla a otvorila oči. Mala som ich biele od toľkého stresu. Všetko negatívne ma dokázalo rozčúliť.

„Áno určite si si všimla, že sa mi zmenili dúhovky.“ Odpovedala som jej na otázku, ktorú už mala na jazyku. „Súhlasíš, že keď ti to poviem, budeš svedčiť a tak mi zachrániš život? Bez toho, aby sa stalo čokoľvek?“ Opýtala som sa vážnym hlasom. Ona iba prikývla.

„Angela teraz mi povedz. Veríš na anjelov?“ Opýtala som sa a postavila sa pri okno cez ktoré prenikalo slnko.

„Donedávna som neverila. Ale keď si ty prišla a bola si pri mne cítila som sa bezpečne. Všetky zlé veci so mňa opadli. Bola som šťastná. Ako to som mohla byť šťastná pri hocikom. Ale stále neverím na anjelov.“ Zasmiala sa.

„Mala by si.“ Odpovedala som jej neprítomne.

„Čo prosím?“ Opýtala sa Angela, keď sa konečne prestala smiať.

„Že by si mala veriť na anjelov.“ Otočila som sa na ňu. A zapichla do nej pohľad akože ´Holka mala by si mi veriť. Ja si s teba nestrieľam ´. 

„Ale prosím ťa. Také veci neexistujú. Možno dneska tam na parkovisku bola len náhoda.“ Začínala byť nervózna.

„Neveríš mi?“ Opýtala som sa jej a stále z nej nespúšťala zrak. Iby prikývla.

„OK. Tak poď so mnou, keď mi neveríš.“ Vykročila som k nej, chytila som ju za ruku a ťahala ju na zadný dvor.

Prišli sme na dvor. Pustila som jej ruku. Postavila sa do stredu záhrady. Bola som jej otočená chrbtom.
Začínala som oblečením. Najprv to sa zmenilo na biele šaty. Potom to všetko pokračovalo tvárou, telom, všetko sa zmenilo na biele ako stena. A nakoniec krídla. Vystrela som ich do vzduchu. Zhlboka som sa nadýchla a otočila som sa na Angelu. 

6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel V. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!