Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel II. kapitola

Edward a Bella


Guardian angel II. kapitolaII. kapitola Guardian angel(Strážny anjel).

Prológ+I. kapitola

II. kapitola

Prišla som do mesta. Ako prvé som išla sa pozrieť na svoj novy domov. Po ceste som si obzerala okolie. Periférnom videní som videla udivené tváre. Určite to bola reakcia na moje auto. Nemala som rada keď si ma všetci všímala. Bola som skôr ten typ čo je v tom najtemnejšom kúte a hlavne je tam sama. Ale mala som rada priateľov, aj keď som ich nemala veľa, ale mne stačili. No a teraz som ich musela opustiť zase.

Všetko som si obzrela a išla som sa hneď aj zapísať na Strednú školu. 
Cely čas išla pomaly. Hlavne som hľadala školu. Keď som ju konečne našla, zaparkovala som vedľa strieborného Volva. Aspoň nebudem sama s nablýskaním autom. Otvorila som dvere a hneď ma prefackala upíria vôňa. A najhoršie bolo na tom, že najintenzívnejšie bolo smerované od toho Volva. Vystúpila som. Všetky oči boli nalepené na mne. Doslova ma skenovali pohľadom. 
Nevšímala som si ich a išla som priamo do hlavnej kancelárie.

„Dobrý deň. Práve som sa prisťahovala a chcela by som sa prihlásiť na túto školu. Je to možné?“ Slušné som jej oznámila môj dávno nacvičený preslov a často krát používaný, hlavne keď sa niekto ako ja sťahuje stále. 

„Áno je to možné. Potrebujem od vás výsledky z minulej školy. Zajtra to všetko doneste a môžete už v ten deň nastúpiť, ak vám to nerobí problém. A prosím príjde skôr sem, aby som vám mohla dať rozvrh.“ Odpovedala mi tiež milým hlasom akým som sa jej ja opýtala. A s tými vysvedčeniami nebude problém. Mám ich toľko, že aj jesť ich môžem. No, ale ja nepotrebujem jesť. Dokonca ani dýchať aj keď je to zvyk a tiež nepotrebujem spať. Tak aspoň môžem aj v noci kontrolovať svojich zverencov. Nemusím sa toľko báť, že sa im niečo stane. Ale nikdy to nie je 100% istota. 

„Áno, ďakujem. Budem tu skôr. Dovidenia.“ Odzdravila ma len kývnutím hlavy a začala sa zaoberať papiermi. 

Rýchlo som sa ponáhľala domov. 

NA DRUHÝ DEŇ

Vyletela som na parkovisko ako neriadená strela. Keby tu bola polícia tak určite by mi zobrali vodičák. Zabudla som ráno, že musím prísť skôr. Musela som dávať pozor na Angelu. Neviem ako to budem zvládať aj tu v škole. Ale dozvedela som sa , že ona sem tiež chodí. Aspoň ju budem mať pod ochranou. 

Rýchlo som prebehla cez parkoviska. Nevšímala som si pohľady ostatných. Obzvlášť 5 párov očí. Trochu ma to aj znervózňovalo.

„Akože“ zadychčaná som vletela do kancelárie.

„Dobré ráno. Prepáčte, že som prišla tak neskoro, ale nejako mi vypadol pojem o čase.“ Ospravedlnila som sa a nadhodila ospravedlňujúci úsmev. Dokonale zahrané.

„Nič sa nedeje drahá. Stáva sa. Tu máš rozvrh hodín a papier, ktorý dáš podpísať každému učiteľovi na každej hodine.“ Poukazovala mi kde všetky triedy nájdem. Naposledy som poďakovala.

Prvú hodinu som mala angličtinu. Ale nevedela som kde je trieda. To mi nepovedali. Nevadí opýtam sa: „Ahoj, som tu nová. Prosím Ťa nevieš kde je trieda Angličtiny?“ Opýtala som sa jednej baby. Bola strednej postavy, vlasy mala po pás a na nose jej sedeli okuliare. 

„Ahoj. Som Angela. Aj ja mám Angličtinu. Poď môžeme ísť spolu.“ Chytila ma za ruku. Počkať Angela, Angela Weberová.

„Ty si Angela?“ ešte raz som sa jej opýtala, aby som si overila meno.

„Áno som. Prečo?“ Opýtala sa zo zaujatým hlasom. 

„Nič. Len máš také isté priezvisko ako kamarátka z predošlého bydliska.“ Zaklamala som hladko. Zjavne mi to uverila.

„Poď, lebo prídeme neskoro na hodinu.“ Išla som potichu za ňou. Prišli sme do triedy. Ona si išla sadnúť na svoje miesto.



3. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel II. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!