Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel EPILÓG

Rosalie Haleová


Guardian angel EPILÓGLidičky predposledná kapitola tejto poviedky...mám pre vás ešte ten BONUS :) dúfam, že sa vám bude páčiť....táto časť je vo Worde na 4 strany a to vždy boli len na 1 a 1/2 :)príjemné čítanie

29. kapitola

Epilóg

 

Alice bola už pripravená. V jednej ruke držala hrebeň, druhej šaty. Vedľa nej stála Rose a v ruke držala kufrík s líčidlami. Obidve sa usmievali od ucha k uchu. Tak popravisko čaká. Povzdychla som si a vystúpila. Edward sa na mňa skúmavo pozrel a ja som sa len naňho chabo usmiala. Mala by som lepšie zakrývať svoje pocity. Ach jaaaj, ide sa na to.

Ani som nevnímala. Ucítila som okolo pása ruky a na krku lahodný dych. Zastenala som.

Prišli sme pri dvere kde stála Alice a Rose.

„Heeeej. Vy dve hrdličky toto si nechajte na svadobnú noc.“ Spiklenecky obe na mňa mrkli. Pretočila som oči a uchichtla som sa. Otočila som sa v Edwardovej náruči a pobozkala ho kde som dočiahla. Edward sa len smial mojim reakciám. Keby tu bol Emmett tak ten sa váľa po zemi od smiechu. Vyzerala som ako malé dieťa, ktoré nechce ísť preč od svojej hračky, ale v mojom prípade to bol môj anjel, môj muž. Alice ma zobrala za ruku a ťahala ma hore schodmi. Na protest som zavrčala. Obe sa zasmiali a povedali: „Buď dobrá.“ Odula som sa a posadila sa na stoličku, ktorá bola v izbe. Predo mnou bol 3-krát väčší pult. Ohromene som vykríkla. Pozreli sa na mňa a ja som len očami zaznačila čo to má znamenať. Ako inak nevšímali si ma a začali si robiť so mňa barbinu. Ťahali ma zo všetkých strán. Zase. Rose mi behala po tvári a líčila ma.

Sedela som tam snáď hodiny. Ale nie. Mali to spravené za 1 hodinu. Síce aj to je veľa. Čakala som a čakala....

 

Alice má celú pripravovala. Myslím, že ona bola viac nervózna ako ja. Asi preto, že som ani nevnímala, že sa vydávam.

Sedela som na stoličke a rozmýšľala kde sa môj večný život až dostal. Za hranice vecí o ktorých som veľmi dlho nevedela.

 

„Neseď tak meravo. Toto je tvoj najšťastnejší okamih,“ karhala ma Esme keď vošla do izby. V mnohých ohľadoch som ju brala ako svoju vlastnú matku. Vedela pochopiť. Mala ten správny súcit pre všetko a všetkých v okolí.

 

„No poď. Už je čas. Carlise ťa čaká vonku za dvermi,“ chytila ma za ruku. Postavila som sa a zamierila k dverám. Otvorila som ich. Za nimi stála Carlise v obleku.

 

„Môžeme?“ opýtal sa ma. Prikývla som. Chytil ma za ruku. Dole začala hrať hudba. Prv išla Alice, Rose a dokonca aj Samathna. Dala som si od nej všetko do podrobna vysvetliť. Až teraz som to pochopila. Teraz sa ozval znak pre nás, aby sme išli.

 

„Prosím pevne ma drž,“ poprosila som Carlise. Cítila som trochu ako zosilil stisk. Prešli sme jeden schod, druhý, tretí.... až som stúpila na ten posledný. Porozhliadla som sa okolo seba. Ale mala som oči len pre jednu jedinú osobu, čo stála pod baldachýnom kvetov z ľalie.

Snažila som sa ísť v rytme hudby, ale išlo to veľmi ťažko.

Konečne som podišla k oltáru. Carlise podal moju ruku Edwadovi. Gesto staré asi ako Carlise (cca 403 rokov).

 

„Zišli sme sa tu, aby sme spojili tento nádherný pár,“ začal kňaz alias Emmett. „Teraz k veci nebudeme chodiť okolo horúcej kaše. Ty Isabella Marie Swan Thomson berieš si tu prítomného Edward Antonyho Masena Cullena?“ opýtal sa ma kňaz.

 

„Áno,“ odpovedala som bez rozmýšľania.

 

„Dobre. A ty Edward Antony Masen Cullen berieš si tu prítomnú Isabellu Marie Swan Thomson?“ opýtal sa Em Edward.

 

„Áno.“

 

„Týmto vás vyhlasujem za právoplatných manželov. Môžete sa pobozkať,“ pobozkali sme sa. Presnejšie sa na seba vrhli.

 

„Ehm, pobozkať nie zjesť,“ dodal Em.

 

Odtrhli sme sa od seba. Pár ľudí/ upírov sa zasmialo. Začali nám gratulovať.

Prvý tanec sme mali my. Prekvapivo sme ani jeden druhému nepošliapali nohy.

 

„Ako sa ti to páči pani Cullenová?“ opýtal sa ma Edward keď sme sa asi po 6 tancoch dostali opäť k sebe.

 

„Budem si musieť na to zvykať pán Cullen,“ odpovedala som mu a vzápätí sa pobozkali. Okolo sa rozozvučali fotoaparáty.

 

„Poď, niekam na chvíľu vypadneme,“ pošepkal mi môj manžel do ucha. Chytil ma za ruku. Zmizli sme hneď za prvými stromami.

 

„Veľmi veľa vecí sa zmenilo. Všimla si to aj ty?“ zahľadel sa mi do očí a potom ponad moju hlavu.

 

„Áno máš úplnú pravdu. Napríklad to, že som s tebou stála pred oltárom. Je to veľmi odlišné,“ pristúpila som bližšie k nemu.

 

„Veľmi odlišné,“ tento krát pristúpil bližšie on.

 

„Milujem ťa,“ stihol povedať než sa jeho pery dotkli mojich.

 

Nakoniec všetko dobre dopadlo. Veľa veci som získala no ale aj nejaké tie stratila. Nie vždy môžeme mať všetko. Tak ako som bola v minulosti strážny anjel zverencov, ktorých som dostala. Teraz budem strážnym anjelom svojho manžela a rodiny.

 

Alex a Samantha sa dali po čase dohromady. Neskôr sa aj vzali. Em a Rose sa podarilo usporiadať svadbu bez toho, aby im to niekto iní pokazil.

Angelu Weberovú, môjho zverenca, som stretla v obchode, keď sme kupovali nábytok do nášho nového domu, ktorý nám postavila Esme. Všetko som Angele porozprávala. Veľmi rýchlo to pochopila. Povedala som jej pravdu koľko mám v skutočnosti rokov.

 

„Nevyzeráš na to,“ poznamenala v strede rozhovoru. Rozosmiala som sa.

 

„My sme nesmrteľní,“ povedala som jej s úsmevom.

 

„A Edward?“

 

„To je iná kategória.“

 

„Nechápem ťa moc dobre.“

 

„Myslím, teda viem, že keby ti poviem pravdu nebudeš moc šťastná, že počuješ ten názov. Vážne chceš to počuť?“ opýtala som sa.

Iba prikývla. „Upír. Edward je upír,“ vytreštila oči na mňa.

 

„U-upír,“ zakoktala sa.

 

„Áno. Aj ja som. Ale to je veľmi dlhý príbeh. Niekedy ti ho poviem. Teda ak budeš chcieť, aby sme boli ešte kamarátky. Ak nie, ja to pochopím.“

 

„A ty mi nechceš vysať krv?“ opýtala sa a cúvla odo mňa o krok ďalej.

 

„Nie neboj. Svoj rok po túžení krvi som už dávno prešla. Ale ako medzi upírmi sa moja a Edwardova rodina živí krvou zvierat. Hnusí sa nám zabíjať ľudí. Keby si sa pri mne porezala tak mi to nevadí dokážem byť imúnna proti nej- ale keby si to pri niekom inom spravila tak ti môžem zaručiť byť by si bola ako ja alebo mŕtva, väčšinou sa stane tá druhá možnosť,“ vysvetlila som jej časť nášho života.

 

„Aha. No vieš zľakla som sa. A kto by aj nie keď si myslíte, že také niečo neexistuje. Alebo je to iba knihách a filmoch.“

 

„Poď už Bella,“ počula som z vedľajšieho obchodu Edwarda.

 

„Už musím ísť.“

 

„Ale veď nikto tu nie je. Tak ako to môžeš vedieť,“ zatvárila sa Angela nechápavo.

 

„To je na dlhšie. Tu je moja adresa,“ podala som jej kúsok papierika s adresou ešte starého domu.

 

„Nemusím sa báť. My ťa nezjeme,“ zhrozene na mňa pozrela.

 

„Nie tak ako ty myslíš. Ak chceš pošlem všetkých preč, aby si sa nebála tak veľmi. Dobre?“

 

„OK. Len neviem či budem mať kedy prísť. Dám ti vedieť.“

 

„Kde si toľko,“ kričal už Edward.

 

„Tak tu si,“ ozvalo sa mi pri uchu. „Ahoj Angela. Veľmi ma teší. Bella mali by sme ísť už. Sme volala kde sme toľko. Em sa nudí, že nemá čo búrať a stavať. Totiž LEGO už rozmlátil. Robí ako malý.“

 

„OK. Angela budem musieť ísť inak Emmetta nezastavíme. Staviame totiž dom. Tak u nás si vítaná. Ahoj zatiaľ,“ rozlúčila som sa s ňou a ešte jej na rozlúčku zakývala.

 

„Ahoj,“ spamätala sa.

 

A tak sme stretli veľa iných ľudí. A čo si myslíte o Angele? Nabrala tú odvahu vstúpiť do domu plného upírov? Síce som jej sľúbila, že ich pošlem preč, ale nespravila som to. Teda jediný Edward ostal, ale bol v inej miestnosti. Bola celkom zaskočená, keď sa objavil v izbe.

BONUS →



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel EPILÓG:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!