Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Znásilnená McCullenom - 2. kapitola

Bella


Znásilnená McCullenom - 2. kapitolaTáto kapitolka je aj z Edwardovej strany.

Viezli sme sa autom a rozprávali sme sa. Dozvedela som sa o nej toľko vecí. Rodičia sú rozvedení a vlastne ani nemá súrodencov. Dozvedela som sa toho však aj viac, ale musela som to z nej ťahať ako z chlpatej deky.

Po dlhom cestovaní, ktoré sa nieslo väčšinou v tichu, ktoré nám spríjemňovalo po väčšine rádio, sme dorazili ku mne domou.

„Bože, Caroline. Už som sa zľakla. Bála som sa, že si havarovala a otrieskala naše nové auto a strom." Moja ustráchaná mama si bežala obzrieť auto.

„Mami. Nič sa nestalo. Menší zádrhel. Ale to nič. Cestou som sa zastavila u kamošky. Rodičia jej odišli na dovolenku, teda mama, a otec je na druhom konci sveta. Bola sama doma, a tak som jej navrhla, že môže ostať pri nás." Zaklipkala som na mamu očami.

Mama sa na mňa pozrela, potom si vzdychla a narovnala sa.

„Caroline. Čo s tebou mám ja len robiť," povedala a kráčala dovnútra.

Viedla som Bellu ku mne do izby.

Bola tam posteľ pre dvoch, rozkladací gauč, stolík, telka, počítač a všetko možné.

„Ty jo..." vydýchla a kufre jej spadli z rúk.

„Nie je to najlepšie. Je tu bordel, telka ani nie je telka, len obrazovka k počítaču s kartou aj na telku," zasmiala som sa, ale Bella stále nebola schopná hovoriť.

Dala som jej teda miesto na druhej posteli.

Vybalila si zopár vecí a pozrela sa na mňa.

„Ideme von?" Pozrela som na ňu a ona bez slova prikývla.

 

Edward:

Videl som, ako Bella odchádza s tou Caroline. Myslel som si, že je Bella preč s Alice, že niekde nakupujú alebo tak, ale boli doma. A mohlo mi napadnúť, že Caroline je taká. Veď keď sa zamiluje do chalana po prvom stretnutí.

Ale teraz som stratil niečo viac. Bellu. Ach Bella. Už teraz mi chýbaš.

Vytiahol som mobil z vrecka a vytočil som jej číslo.

Chvíľku to zvonilo a potom sa ozvala odkazovka.

„Ahoj, tu je Bella. Bella Swanová. Nie som momentálne v dosahu, tak mi zanechajte odkaz." Píplo to a ja som sa nadýchol.

„Bella. Vráť sa. Myslím, že nie si taká hlúpa." A zložil som.

Nevedel som si pomôcť. Zbehol som dole do garáže, kde ma zastavila Alice.

„Dopadne to zle. Idem iba ja," povedala a zadívala sa mi do očí.

„Si ty ale líška." Pozrel som do jej zlatistých očí, ktoré jej v sekunde horeli plamienkom nádeje.

„Dobre. Ale chvíľku to potrvá. Uvedom si jedno. Je v traume," povedala mi moja sestra ako nejaký psychoš.

„Bože, už choď." Otočil som ju za rameno.

„Idem, idem." Vzala si kľúče a kráčala ako nejaká miss sveta.

„A Alice - ak si nepohneš, idem ja," vyhrážal som sa jej, keď kráčala k autu.

„Ty si mi ale zlý. Choď sa radšej hrať s nejakou pumou a mňa nechaj," zachechtala sa Alice a sadla si do auta.

„Sestrička, a dones mi ju celú." Zabuchol som jej dvere na aute a ona rýchlo vycúvala a zmizla v diaľke za pár sekúnd.

Nikto by si viac neželal, aby sa Bella vrátila celá.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Znásilnená McCullenom - 2. kapitola:

 1
05.02.2012 [21:18]

NesiiTáto kapitola už bola celkom pekná, aj keď dosť krátka. Páčilo sami, že si už tak neskákala z deja na dej. Emoticon
Podľa mňa Edward je hajzel a nezaslúži si Bellu.
Caroline sa mi začína páčiť.
Emoticon

1. leluš
03.02.2012 [13:07]

tak načo ju bral Edward domov? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!