Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Znásilnená McCullenom - 1. kapitola

the host stills


Znásilnená McCullenom - 1. kapitolaCaroline je v ťažkej situácii. No tmavé chvíle prinášajú aj niečo svetlejšie. Je to priateľstvo?

Boli sme tam riadnu chvíľu. Rozprávali sme sa o detstve, smiali sme sa, a potom sme sa dohodli, že sa stretneme u neho doma. Dal mi aj adresu, a tak som tam teda v požadovaný čas a deň prišla na požadované miesto.

Zaklopala som na dvere a on ma pustil dnu.

Dom bol veľký a pustý.

„Naši išli na prechádzku," povedal, ako keby mi čítal myšlienky a ja som sa zachichotala.

No zrazu, keď som sa k nemu nahla, aby som ho pobozkala, aby som mu dala pusu, spustila sa západka a obidvaja sme si to začali poriadne užívať. Vyniesol ma hore, ako keby som nevážila ani gram, a to podotýkam, že nie som dvakrát najľahšia, a zhodil ma na široký gauč. Jednou rukou zatiahol závesy a už sa to spustilo. Bolo to také. Neviem to ani opísať.

Cítila som jeho pokožku na tej mojej. Cítila som jeho, ako sa jeho chladná pokožka dotýka mojej. Ako ma bozkáva od úst dole, no krk preskočil, ale nechala som to tak. Na čo ma to bude rozčuľovať? Stratiť panenstvo pri niekom, koho ľúbim, je priam božské.

Zrazu sa rozleteli dvere a dovnútra vletelo svetlo lámp. Zakryla som si oči a uvidela som siluetu ženy.

„Edward!" zhíkla žena a on sa za ňou rozbehol.

„Bella!" kričal na ňu a ja som počula dievča nahlas vzlykať.

Cítila som sa trápne, rýchlo som sa obliekla a išla som dole so slzami v očiach. Ten hajzel, myslela som si cestou a zrazu ma zastavil.

„Kam ideš?" zahulákal na mňa.

„Domov," odvetila som a zišla som dole a rovno k autu.

Všimla som si, že pred kolesami môjho starého šrotu sedí to dievča.

„Bella?" Nebola som si istá, či si správne pamätám jej meno.

„Hodíš ma niekam?" spýtala sa a ja som prikývla.

Dostať sa odtiaľ preč bude to najlepšie, čo obe urobíme.

„Kam to bude?" spýtala som sa, keď sme vyšli na hlavnú cestu.

„Nemám kam ísť," povedala stručne.

„Ostaň chvíľku u mňa," navrhla som jej a ona sa na mňa s iskierkou v očiach pozrela.

„Môžem?" Pozrela na mňa a na tvári sa jej začínal hrať úsmev.

„Pravdaže. Budeš moja naj kamoška. Rodičia ti odišli na dovolenku a nechceš byť sama doma. Naši ani nevedia, koľko kamošiek mám, čiže je to v suchu. Ale kamošky byť nemusíme, ak nechceš. No rada by som vedela, čo urobil on tebe." Pozrela som na stále plačúce dievča.

„Ja som s ním odišla. Stratila som rodinu. Som za neho vydatá, no neplní sľuby. Sľúbil to, že budeme spolu naveky. No viem, prečo to nespravil." Päsťou si buchla po nohe.

„A čo?" Pozrela som na ňu.

„Je upír," povedala vážne.

Ja som odstavila auto tak rýchlo, že autá za nami trúbili ako sprosté, a len som zapla blinkre na obe strany, aby prestali.

„Čo je?" Pozrela som na ňu a ona to asi chápala.

„Je upír. Ja som ho milovala. A už viem, prečo sme spolu neboli po niektoré dni, prečo odchádzal a prečo ma nepremenil," zasmiala sa ironicky.

„My sme sa stretli v kaviarni. Dohodli sme si to však najprv cez net. Potom ma pozval sem. Je mi to tak strašne ľúto," objala som malé, chudé dievča.

„To je v poriadku," povedalo dievča a začali sme obe plakať.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Znásilnená McCullenom - 1. kapitola:

 1
5. JaNkA261199
31.01.2012 [19:23]

vôbec ma to neurazilo. Tvoj komentár bol celkom dobrý. A vlastne Caroline je taká ako ju opisuješ. Viem, táto kapitola sa mi trochu nevidaria. Ale preto je tu podľa mňa tá kolonka KOMENTÁRE, aby to ľudia okomentovali. A som rada, že si kukneš pokračovanie a neodstrčiš to, ale že napíšeš svoj názor. DIKI. Emoticon

31.01.2012 [16:49]

NesiiPrepáč, ale niečo mi na tejto poviedke nesedí. Emoticon
Napr. prológ. Nezdá sa mi, žeby si nejaké dievča hneď po prvom kliknutí na fotku chcelo stretnúť s chlapcom, ani, že sa zamilovala. Možno tak platonicky, no potom tá Caroline musí byť naivná a hlúpa. Akože nevravím, že sa chlapec a dievča po príjemnom písaní nechcú stretnúť,.. noo aj tak. Všetko bolo príliš rýchle.
Chvíľu si len písali a potom zrazu... už sa aj stretli.
Na druhý deň zrazu k nemu domov. Akože, prepáč, ale všetko sa udialo tak rýchlo, že... myslím, že by sa to dalo viac natiahnúť aaa... Fakt, zo začiatku sa mi to zdalo veľmi fajn no potom to išlo dole vodou. Prepáč.
A Caroline, nechce sa mi vidieť, že by nejaké dievča, ktoré ani nepozná, povedalo, že budú naj kamošky... (Tak dobre, po čase.. ale tá veta: Budeš moja naj kamoška...) hovorí za všetko. A potom Bella. Veď ju ani nepozná a povedala Caroline, že je upír.
No nápad, je fajn.
Inak, občas pekne píšeš, myslím štýl písania je občas pekný, občas ti vypadáva. Emoticon
Prečítam si pokračovanie a hádam ta môj komentár neurazí, vyjadrila som si len názor. Emoticon

30.01.2012 [23:09]

GCullenno, zaujímavé,,, z Edwarda sa nám vykľul hajzlík, Emoticon Emoticon Emoticon som zvedavá ako to bude pokračovať Emoticon

2. leluš
30.01.2012 [19:11]

je mi ich obe ľúto... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.01.2012 [19:11]

AnysPpáni tak tohle jsem opravdu nečekala...honeem dalšíí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!