Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa nemazná - 32. kapitola

fertzu


Život sa nemazná - 32. kapitolaA som tu s ďalšou kapitolou. V tejto si trocha vydýchneme. Pekné čítanie. Lolalita

32. kapitola

Alice:

Keď mi Edward zavolal a povedal mi, ako Belle chýbam, bolo mi zo seba zle. Sľúbila som jej, že budem stále pri nej a čo som urobila? Vyhýbala som sa jej a bez vysvetlenia ju od seba odháňala. Mala som však strach. Všetko, čo sa udialo, bolo tak strašné. Najprv to s Petrom a potom Victoria a jej druh. Niekedy sa zamýšľam nad tým, či by jej nebolo lepšie, keby sme jej znova nezasiahli do života. Na druhej strane som však vedela, že Bella, Edward a Marco k sebe patria a o chvíľu budú štyria. Možno dieťa prinesie pokoj do našej rodiny. Rozhodla som sa nevyhýbať sa viac svojej priateľke, ale byť s ňou sama som si netrúfala. Keď som si predstavila, ako ma ten upír ľahko ovplyvnil a ja som takmer zabila Carlisla, bolo mi zle. Stačil jeden jeho pohľad a ovládla ma vtieravá myšlienka. Nedokázala som sa jej zbaviť. Ovládla ma a pohltila tak veľmi, že som nedokázala ovládať svoje telo. V podvedomí, vo svojom srdci  som vedela, že nechcem Carlislovi ublížiť, no moja myseľ ma nútila urobiť niečo iné. Victoriu sme dostali ľahko. Jediným šklbnutím som jej hlavu odhodila niekoľko metrov. Carlisle s Jasperom nechali klesnúť jej telo, ktoré dovtedy pevne držali. Potom sa okrajom lúky mihol on. Mal svetlé vlasy a jeho oči sa do mňa zabodli. Vyštartovala som razom proti Carlislovi, ktorý sa nechápavo zohýnal nad mŕtvym telom. Schmatla som ho za hlavu a trhla. Jasper ma duchaprítomne odhodil na stranu, no ja som bola ako posadnutá. Už nikdy nechcem zažiť takúto bezmocnosť a neschopnosť zvládať vlastné telo. Ak by ma chcel donútiť ublížiť Belle... Radšej na to ani nemyslím. S Bellou sme boli na nákupoch, ale mala som z toho taký strach, že som sa celé ráno snažila sústrediť na vízie, aby som vedela, ako to dopadne. Nakoniec som usúdila, že bude najlepšie vziať aj Rose. Len pre istotu. Deň bol nakoniec úžasný a mala som pocit, že sa Bella dobre bavila a my tiež. Rose bola milá a užívala si to rovnako ako aj my. Keď sme našu sestru odviezli, pokojne som si sadla na pohovku. Jasper sa ku mne pridal. Zložil sa vedľa mňa a usmieval sa.

„Rád ťa takto vidím. Si to zase ty,“ šepol a pobozkal ma.

„Bella mi chýbala.“ Uvelebila som sa v jeho náručí.

„Ver alebo nie, ale aj mne chýba,“ šepol. Vyvalila som oči.

„Vonia inak, odkedy je tehotná s upírom,“ šepol pobavene.

„A to sme jej neverili. Mali by sme sa hanbiť,“ povedala som káravo, lebo som vedela, že nás počujú všetci v dome. Rose zišla zo schodov a sadla si oproti nám.

„Mám nápad a chcem počuť tvoj názor,“ prehovorila ku mne a široko sa usmievala. Posadila som sa na okraj pohovky. Zaujímalo ma, čo vymyslela.

„No, Bella je na rozsypanie. Je riadne veľká a už teraz je jasné, že to nebude štandardné deväťmesačné tehotenstvo. Mali by sme preto čím skôr urobiť detský večierok,“ zapišťala radostne a zatlieskala rukami. Pozerala som na ňu, akoby spadla z jahody.

„Čo? To je aký večierok?“ opýtala som sa nechápavo.

„No, minule v televízii v jednom seriáli bolo, že hrdinka bola v ôsmom mesiaci a jej kamarátky usporiadali večierok. Boli tam len ženy a dávali jej darčeky pre bábätko a tak,“ povedala naliehavo. Emmett vykukol z kuchyne.

„Zlatko, tá telka ti lezie na mozog,“ povedal ironicky. Rose sa nafučala a založila si nahnevane ruky na hrudi.

„Je to skvelý nápad,“ povedala Esme, keď vychádzala z kuchyne.

„Troška to tu musíme oživiť a ukázať Belle, že sa na to dieťatko tešíme rovnako ako ona. Musela z nás byť úplne mimo. Nesprávali sme sa najlepšie.“ Usmiala sa a povzbudivo pohladila Rose. Ja som sa len pobavene posunula hlbšie do sedačky.

„S takýmito nápadmi prichádzam väčšinou ja, ale prečo nie. Musíme to najprv prebrať s Edwardom. Viete aký je,“ šepla som.

„Ja mu to poviem.“ Rose sa postavila a schmatla notes a pero.

„Koho pozveme?“ opýtala sa nadšene.

 

Večierok sme naplánovali o dva týždne. Bella už bola veľká ako na pôrod, a tak sme už čakať nemohli. Edwardovi sa ten nápad sprvu pozdával, no neskôr už nebol veľmi nadšený. Keď sa však o tom dozvedela Bella, nevedela sa dočkať. Pozvali sme René a Bellinu kolegyňu z cestovky. Zo školy tu nechcela nikoho a mojím súkromným prekvapením pre Bellu, bola Angela. Mala dnes priletieť z Forks. Naši chlapi sa mali počas oslavy postarať o naše bezpečie. Budú hliadkovať, veď aj tak na takúto oslavu nepatria. Dom sme celý vyzdobili. Milión balónikov a stužky. Esme sa od rána nepohla z kuchyne a ja a Rose sme balili darčeky pre Bellu a maličké. Po obede prišla René, s plnou náručou kvetov a balíkov. Jasper šiel po Angelu a neskôr prišla aj Bellina priateľka Alžbeta. Čakali sme už len na mamičku s dieťatkom.

 

Bella:

Nevedela som sa dočkať. Cítila som, že sa môj čas už blíži. Chcela som sa trocha rozveseliť. Edward bol úžasný, ale už mi tá jeho prehnaná pozornosť a túžba ochrániť ma ešte aj pred horúcim čajom unavovala. Na druhej strane som zbožňovala, keď ma rozmaznával. Bola som veľmi veľká, a tak sme už do nemocnice na kontrolu nemohli. Carlisle  ma prezrel doma a aj on mal pocit, že čoskoro porodím. Dohodli sme sa, že po oslave zostaneme s Edwardom a Marcom u nich. Vzala som si pár vecí pre seba a Marca a šli sme na oslavu. Edward ma vysadil pred domom. Len čo sa otvorili dvere, vrhlo sa na mňa niekoľko pištiacich žien. Keď som zbadala Alžbetu a Angelu, takmer som odpadla.

„Bože, ty si veľká,“ šepla Angela. Len som sa zasmiala. Bolo to skvelé. Esme sa prekonala a jedlo bolo úžasné. Dlho sme sa všetky rozprávali a žartovali na moju adresu. Potom prišli na rad darčeky. Sedela som na pohovke a rozbaľovala si škatule s detským oblečením a hračkami. Všetky hračky si automaticky privlastňoval Marco. Angela malinkému kúpila nádherného macíka a rozkošné biele dupačky.

„Nevedela som, čo to bude. Vzala som neutrálne.“ usmiala sa. Mykla som ramenami.

„Ani ja neviem. Myslím si, že dievčatko. Teda, chcela by som dievčatko, keďže už chlapca máme,“ šepla som. Alžbeta sa ku mne naklonila.

„Na ultrazvuku ti to nepovedali?“ šepla.

„Nie. Nechceli sme to vedieť. Bude to prekvapenie,“ zaklamala som.

Dobre som sa bavila. Ani som si neuvedomila a bol večer. Najprv sa zodvihla Alžbeta a hneď po nej René. Mama ponúkla Angele nocľah. Carlisle ich ochotne odviezol. Keď som tu zostala už len so svojimi upírskymi príbuznými, nálada sa ešte viac uvoľnila. Všetky sme si posadali okolo stola a rozprávali sa. Marco už v izbe sladko spinkal. Po chvíli prišiel Carlisle a Jasper. Emm a Edward si odbehli na lov. Bola som už dosť unavená, a tak som sa rozhodla ísť si ľahnúť. Všetkým som sa poďakovala a šla do izby. V kúpeľni som sa postavila do sprchy a pustila si vlažnú vodu. Dnešný deň bol úžasný, aj keď ma od rána pobolievali kríže. Umyla som si vlasy, keď ma zrazu prekvapila obrovská bolesť v podbrušku. Snažila som sa tú bolesť predýchať a na chvíľu sa mi to aj podarilo. Vyliezla som zo sprchy a navliekla na seba župan. Sadla som si na posteľ a začala som si masírovať jednou rukou chrbát. Zrazu prišla ďalšia vlna tupej bolesti. Teraz som už trocha hlasnejšie zastonala. Takmer okamžite sa ozvalo jemné zaťukanie na dvere.

„Bella, je všetko v poriadku?“ opýtal sa Carlisle a strčil opatrne hlavu do dverí. Zhlboka som sa nadýchla. Kývla som, aby šiel dnu.

„Carlisle, myslím, že je to tu,“ šepla som, aby nás nikto nepočul, no to by som nesmela byť v dome plnom upírov. Dvere sa hneď rozrazili a do izby vletela Alice. Začala nervózne pobehovať po izbe. S Carlislom sme na ňu obaja prekvapene pozerali.

„Alice, upokoj sa,“ šepol Carlisle.

„Veď rodíme,“ povedala v kŕči.

„Vezmi Marca, ja sa na Bellu pozriem.“ Alice sa vyplašene pozrela na mňa a potom na Carlisla. Len som sa usmiala a opatrne jej podala Marca. Vyšla z izby a bez slova zavrela dvere. Ja som sa opatrne položila na chrbát. Carlisle mi jemnými pohybmi prehmatal brucho a potom ma skontroloval zospodu. Cítila som sa trápne, no na druhej strane som na to bola už zvyknutá.

„No, Bella, bude to dnes,“ šepol. Nebolo na ňom vidno žiadnu nervozitu a mňa to upokojilo.

„Zavolám Edwarda,“ šepol.

„Nie. Nemyslím, že to bude tak skoro. Zatiaľ to nie je nič hrozné.“ Usmiala som sa.

„Idem všetko pripraviť. Ty pokojne lež a dýchaj. Pošlem ti niekoho?“ opýtal sa pokojne.

„Nie. Budem to predýchavať a ak niečo, tak zavolám,“ šepla som.

„Dobre. Máme ešte čas. Len si sa začala otvárať. Uvidíme, či to pôjde prirodzene alebo budeme robiť cisársky.“

„Máš tu vybavenie na cisársky rez?“ Trocha ma to zaskočilo.

„Bella, už sme sa rozprávali o alternatívach. Budeme sa snažiť, aby to bolo čo najmenej traumatické, ale ak to nepôjde...“

„Ja viem. Hovorili sme o tom už stokrát. Som pripravená na všetko.“ Nadýchla som sa a zaťala zuby, lebo prišiel ďalší bolestivý sťah. Zatiaľ tá bolesť vystreľovala do chrbta. Carlisle rýchlo vybehol a ja som sa snažila nájsť si vhodnú polohu. Zavrela som oči a pravidelne dýchala. Na jednej strane som mala strach, no na druhej som sa tešila. Konečne uvidím to malé stvorenie. Pohladila som si bruško.

„Mamička sa na teba teší,“ šepla som.

 

31. kapitola - 33. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa nemazná - 32. kapitola:

 1
01.08.2012 [17:38]

BadLovelyLucyMoc hezký dílek, Alice jak trochu panikařila Emoticon

19.02.2012 [16:18]

anissskaPáni!! Emoticon Emoticon Emoticon

1. Kačka
30.10.2011 [14:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!