Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa nemazná - 10. kapitola

Carlisle a Esme tapeta by Alice


Život sa nemazná - 10. kapitolaA je tu 10. kapitolka. Edward sa zbližuje s Bellou. Pekné čítanie. Lolalita

„Bella, je tu Alice,“ zakričala Rene. Zbehla som po schodoch. Alice sa usmievala ako blázon.

„Čo sa smeješ. To bol ten lov tak skvelý?“ usmiala som sa.

„Lov bol fajn. Čo poobedie s Edwardom. Prišiel domov a vznášal sa,“ zašvitorila.

„Nezačínaj aj ty,“ štekla som. Alice vyvalila oči.

„Čo je?“

„Nič, len... Nič.“ Usmiala som sa. Alice sa automaticky posadila do kresla.

„Večer ťa beriem von. Neprotestuj.“

„Iste a s Marcom zostane kto? Rene ide s Philom na posledný zápas sezóny,“ šepla som, aby to Rene nepočula.

„Esme. Už sme sa dohodli. Potrebuješ sa zabaviť.“ Musela som sa zasmiať. Na veľa, veľa prosenia som súhlasila. Alice mi pomohla vybrať pekné šaty. Esme doviezol Edward. Prišiel do vnútra spolu s ňou. Neveriacky som na neho pozrela.

„Čo tu robíš?“ opýtala som sa nevrlo. Bol to už taký naučený tón, ktorý som pri kontakte s ním používala.

„Myslel som, že pomôžem Esme. Keď ti to vadí, odídem,“ povedal pokojne a šiel k dverám. Len, čo ich otvoril, vrútila sa dnu Alice.

„No poď. Jasper čaká v aute.“ Pribehla k Marcovi a pobozkala ho. On sa ako vždy rozosmial. Potom Alice pozrela na Edwarda.

„A kde ideš ty?“ opýtala sa prekvapene.

„Domov,“ povedal Edward a vyšiel z dverí. Alice sa na mňa škaredo pozrela. Prevrátila som oči a vyšla von.

„Edward. Nechceš ísť s nami?“ opýtala som sa polohlasom. Edward sa otočil a pozrel poza môj chrbát na Alice.

„Nie. Radšej by som zostal s Marcom,“ povedal a hodil po mne psie oči. Zasmiala som sa.

„Nejako si rozumiete. Nebude to rovnakou inteligenciou?“ povedala som ironicky. Edward sa zasmial.

„Pozri sa. Nebudem ťa prosiť, aby si šiel. Volala som ťa. Viac nečakaj.“ Prešla som okolo neho a sadla si do auta. Zrazu sa otvorili dvere a Edward nastúpil. Šli sme mlčky až do klubu. Jasper s Edwardom šli obsadiť stôl a ja s Alice rovno na parket. Nikdy ma tanec nebavil, ale potrebovala som sa odreagovať. Po dvoch pesničkách sme si išli sadnúť. Na stole ma už čakala kola. Začala hrať pomalšia hudba. Alice celý čas štebotala a ja som sa len smiala a smiala. Jasper bol skvelý zabávač. Aj keď mu vtip nevyšiel, vedel moju náladu skvele ovplyvniť. Edward si držal odstup. Šiel po ďalšiu kolu a keď prišiel, nervózne ma požiadal o tanec. Na svoje, aj jeho prekvapenie som povedala áno. Začali hrať pomalú, peknú pieseň. Edward ma odviedol do stredu parketa a zaujali sme tanečnú figúru. Tancovalo sa mi skvele. Celý čas mi uprene hľadel do očí. Klamala by som, ak by som tvrdila, že sa mi to nepáči. Edward bol skvelý tanečník a v kombinácii s jeho vôňou a nádhernými očami, som sa topila. Ženy si ho obdivne prezerali, no mne sa ušli len pohŕdavé pohľady. Dnešný večer bol pekný. Alice nás vysadila pred domom a šla. Edward mal zobrať Esme. Prišli sme k dverám. Skôr než som otvorila, ma Edward chytil za ruku a otočil.

„Bella, nemôžeme sa porozprávať,“ šepol.

„Edward, ja sa nechcem baviť o ničom čo bolo,“ povedala som pokojne.

„Ani ja nie. Chcem sa baviť o tom, čo bude.“ Nervózne som preniesla váhu z nohy na nohu.

„Vieš. Mám Marca veľmi rád. Chcem zostať v meste s rodinou a zapísať sa na školu. Rád by som ti s Marcom pomohol. Nechcem ťa do ničoho nútiť a tlačiť na teba. Budem sa správať slušne a ani nepostrehneš, že som na blízku. Teda, pokiaľ ma nebudeš potrebovať. Je mi jasné, že mi nikdy neodpustíš, ale chcem byť tvojím priateľom.“ Hlas mal pokojný a pohľad mi upieral do očí.

„Prisahala som si, že keď sa s tebou niekedy stretnem, neprehovorím s tebou ani slovo. Potom som si uvedomila, že na to nemám právo. Niekedy sa jednoducho stane, že jeden miluje a druhý nie. Zmierila som sa s tým. Priateľov nemá človek nikdy dosť.“ Usmiala som sa a chcela už konečne otvoriť dvere.

„Ja som ťa nikdy neprestal milovať,“ pošepol. Prudko som sa otočila.

„Prečo to vravíš. Teraz si mi povedal, že chceš byť mojím priateľom a hneď na to mi ubližuješ,“ štekla som.

„Ja ti nechcem ublížiť. Mala by si to vedieť. Mala by si vedieť, že sa to otočilo. Taras som ja ten, čo miluje a ty tá, čo nemiluje. Alebo to tak nie je?“ opýtal sa váhavo a sledoval moju reakciu. Srdce mi začalo hlasno búšiť a chvela som sa.

„Edward, nemilujem ťa. Už nie. Jediný muž, ktorého som ochotná milovať je môj Marco,“ šepla som. Edward sa usmial.

„Na to sa nedá nič namietať. Najprv som bol veľmi prekvapený, keď som sa dozvedel, že máš syna, no keď som ho zbadal... Je úžasný, ako jeho mamička,“ povedal šeptom. Usmiala som sa.

„Už by som mala ísť.“

„Bella, povedala si, že ma nemiluješ. Ja som ti to tiež raz povedal, ale klamal som. Vieš, klamstvo nikdy neprinesie nič dobré. Naozaj ma nemiluješ. Nezostalo v tebe nič z toho, čo si cítila?“ Jeho hlas znel zvláštne. Premerala som si ho pohľadom a chcela mu vykričať, že ho nenávidím a nechcem ho nikdy vidieť. Mal však pravdu. Klamstvo nikdy nepomôže.

„Milujem ťa. Ale nechcem ťa. Už viac nechcem byť tou Bellou z Forks, ktorá ťa milovala a visela na tebe. Som samostatná a viem sa o seba postarať. Mám dieťa a som spokojná,“ šepla som. Edward sa zatváril nadšene, akoby ten dovetok nepočul. Sústredil sa na prvú vetu a vrhol sa na mňa. Pritlačil ma o dvere a náruživo ma pobozkal. Chcela som ho hneď odtlačiť a nakopať, no podlamovali sa mi kolená. Bola som ako omámená. Edward sa na chvíľku odtiahol. Nechápala som absurditu svojej reakcie, no ja som sa na neho natlačila a spojila znova naše pery. Potom sa mi v hlave rozsvietilo. Ak si dobre pamätám, takéto situácie končili vždy tak, že Edward cúvol a aj teraz som sa na to spoľahla. Budem mať na vrch, keď to ukončí a potom ho vysmejem, že mi nie je schopný dať to, čo chcem. Som predsa žena. Pootvorila som ústa a olízala mu peru. Okamžite mi strčil jazyk do úst a rukami ma obopol okolo pása. Bol náruživý. Mala som pocit, že explodujem. Veľmi sa mi to páčilo, no potrebovala som sa nadýchnuť. Edward skĺzol na môj krk a pokračoval. Ja som to vtedy už nevydržala a prudko som sa odtiahla. Prekvapene na mňa pozrel.

„Prepáč. Mrzí ma to. Neovládol som sa,“ šepol a hľadel mi do očí. Udýchane som sa otriasla a chcela som niečo povedať, no nevedela som, čo mám povedať. Nič rozumné ma nenapadlo. Prstami som si prešla po perách a potom som sa nervózne oprela rukami o kolená. Predýchavala som. Edward sa ku mne nahol.

„Je ti zle? Si v poriadku?“ Ustráchane si ku mne kľakol a snažil sa mi pozrieť do tváre. Znova ma ovanul jeho sladký dych. Neviem, čo to so mnou bolo. Možno zaúčinkovali hormóny alebo som sa zbláznila. Objala som ho rukami okolo krku a znova sa mu natlačila na pery. Edward sa postavil, ale naše pery neodpojil. Schmatol ma a znova zatlačil na dvere. Vášnivo ma bozkával. Zrazu sa otvorili dvere a obaja sme spadli do miestnosti. Edward sa pohotovo pretočil a spadla som na neho. Zodvihla som pohľad a videla len ženské nohy v drahých lodičkách. Edward sa tlmene zasmial.

„Ahoj, Esme,“ šepol a chichúňal sa. Esme dupkala nohou. Pozrela som jej do tváre a aj ja som sa rozosmiala. Esme vyzerala, akoby videla ducha.

„Čo to tu nacvičujete,“ zasyčala. Edward sa zbieral na nohy a pomáhal mi vstať. Pozrela som sa jej do tváre, tentokrát po stojačky.

„Rozprávali sme sa,“ povedala som s úsmevom.

„Videla som,“ šepla Esme a škaredo pozrela na Edwarda. Napriamil sa.

„Marco už spí?“ opýtal sa a snažil sa udržať pokojný výraz. Esme prikývla.

„Ďakujem za postráženie, Esme,“ povedala som ticho. Nervózne strieľala pohľadom po nás oboch. Potom sa upokojila a usmiala.

„Dobre. Ideme?“ Pozrela na Edwarda. Prikývol. Vyšli von a ja som im zamávala. Cítila som sa zvláštne. Nevedela som čo robiť. To, čo sa dnes stalo, bolo neuveriteľné. Túžila som po jeho perách a po jeho tele. Dala by som všetko na svete, aby som dokázala minulosť hodiť za hlavu. Nebolo to také ľahké.

9. kapitola - 11. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa nemazná - 10. kapitola:

 1
11.06.2011 [12:09]

Neyimiss Emoticon Emoticon Oh, Esme mravokárce... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Perfektní... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!