Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť??? 3. kapitola

pěkný


Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť??? 3. kapitolaPo dlhšej dobe je tu 3. kapitola. Bell sa dostane do nemocnice. Kto bude pri nej počas jej bezvedomia? Zistí Edward, čo sa deje u nej doma? A kto sa objaví v dnešnej kapitole a potom zase pekne krásne zmizne? Nechajte sa prekvapiť...

3. kapitola

Čo si o sebe ten idiot myslí? Ak si myslí, že mu hneď padnem k nohám ako iné, tak sa mýli. Ja nie som žiadna štetka. Neurobím to, čo Jess. Doslova sa mu ponúkla, ako na tanieri. Podľa toho, čo mi povedala Alice, má priateľku, ktorú avšak nikto z ich rodiny nemá rád a nikto nesúhlasí s ich vzťahom. Čudujem sa tej babe, ako to s ním môže vydržať. Je to naozaj čudné. Taký debil. Okrem toho, že na mňa zazerá, niečo o mne hovoril Rosalie, no tá ho uzemnila a on prestal. Čo som mu urobila? Anna a Allen na mňa zazerajú a Anna ma dokonca nechala zbiť na záchodoch. Dala si strašne záležať, aby to nebolo vidieť a tak ma udierali len do brucha. Ešte šťastie, že som nič nejedla, inak by som sa asi povracala a tým som Anne nechcela urobiť radosť. Keď konečne prestali, nechali ma tam ležať. Neviem, koľko uplynulo, no bola som schopná postaviť sa. Síce som cítila ostrú bolesť v bruchu ale premohla som to a vyšla som na chodbu. Neprešla som ani desať krokov, keď som do niekoho vrazila.

„Si slepá, či čo?” spýtal sa. Och nie, to je Edward Cullen.

„Prepáč,” zamrmlala som a chcela som ísť ďalej, keď sa mi zatočila hlava a ja som sa pomaly, ale isto rútila k zemi, no zachytili ma studené ruky.

„Si v poriadku?” spýtal sa ten dotyčný jemne.

„Áno, a pusti ma!” zasyčala som. Pomaly ma pustil a aj som chcela konečne vypadnúť z tejto situácie, no to by som nebola ja, kebyže sa opäť niečo nestane. Opäť sa mi zamotala hlava, no v tejto chvíli som sa už ponorila do čiernej tmy...

Som mŕtva? Naozaj som už mŕtva? Už nikdy neuvidím Jaredov odporný ksicht. A už nikdy nebudem zažívať to potupovanie od Anny a Allena. A už nikdy sa ma Mária ani len nedotkne. Len ma mrzí, že už neuvidím Alice, Rose, Emmetta a Jaspera. Obľúbila som si ich a hlavne Alice. Ale na druhej strane, už nikdy nezažijem to, čo som zažívala doma s Jaredom. Už nikdy neucítim jeho odporné ruky na mojom tele a hlavne už nikdy ma neznásilní.

„Preboha!” vydýchol niekto a ja som si pomaly začala uvedomovať, kde som a s kým som. Chcela som sa postaviť, no niekto mi v tom zabránil. Bola to Alice.

„Bella, lež pokojne. Môj otec ťa musí vyšetriť,” povedala potichu. Prikývla som a vzala som si pohár vody, čo mi podávala. Keď som sa napila stali sa dve veci. Zatočil sa mi žalúdok a vracala som, no vyvrátila som krv. Z nejakého čudného dôvodu Alice stmavli oči a rýchlo odišla. V tej chvíli do izby vošiel mladý lekár.

„Bella, budem ťa musieť vziať do nemocnice. Je to vážnejšie, než som si myslel. Zrejme máš vnútorné krvácanie,” povedal, no ja som ho už nepočula, pretože som opäť upadla do bezvedomia...

Prebudil ma strašný pípajúci zvuk akéhosi prístroja. Pomaly som otvárala oči a hneď som ich radšej zavrela. To prenikavé svetlo bolo moc. Cítila som bolesť v bruchu a snažila som si spomenúť, čo sa stalo. Vybavilo sa mi, že ma Anna nechala zmlátiť a ja som potom vrazila do Cullena. Viem, že som chcela odísť, no omdlela som. Odvtedy si nič nepamätám. Všimla som si, že ma niekto drží za ruku. Opäť som otvorila oči, no tentoraz to svetlo nebolo až také prudké a mohla som sa poobzerať. Bola som v nemocnici a za ruku ma držal...

„Edward?” spýtala som sa prekvapene. Zdvihol hlavu a pozrel sa mi do očí. Nemohla som odvrátiť pohľad a mala som pocit, že mi vidí až do žalúdka. Potriasla som hlavou, chcela som si prečistiť myšlienky.

„Och, prepáč. Čakal som kedy sa zobudíš. Boli to dlhé štyri dni. Môžem sa ťa na niečo spýtať?” zašepkal. Dočerta, prečo je zrazu tak prehnane milý?

„Štyri dni? Tak veľa? No... Môžeš,” povedala som potichu.

„Bella, teba niekto znásilnil?” spýtal sa a ja som nevedela, čo povedať, no našťastie v tej chvíli do izby vtrhla Alice a začala bľabotať čosi o tom, že aká je rada, že som sa zobudila, a že konečne bude mať kamarátku. Zase jej zrejme preskočilo.

„Alice, zabrzdi trocha, čo to tu melieš?” spýtala som sa snažila som sa ignorovať Edwardov skúmavý pohľad na mojej tvári.

„Isabella, čo si zase robila?” ozval sa ten známy nepríjemný hlas...

Ak bude nad 15 komentárov, 4. kapitolu vložím hneď po tom, ako si tu nájdem komentáre :D

Vaša ACullen

2. kapitola <-- Zhrnutie --> 4. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť??? 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!