Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žít vzpomínkami se nevyplácí - 4. kapitola


Žít vzpomínkami se nevyplácí - 4. kapitolaPo dlouhé době přináším opět kapitolu. Dozvíte se, jak Belle Paul vysvětlí sázku s Jakem. Bella uteče do lesa a potká tam... vlastně ani sama neví, kdo to je, ale je jisté, že jí změní život. Přeji pěkné počtení. :)

Čekala jsem na odpověď, kterou mi nikdo nechtěl poskytnout. Zkusila jsem se zeptat znovu.

 „O jaké sázce je řeč?“ řekla jsem.

„Ale, Bells, to je jen taková blbost,“ řekl Sam. „O nic nejde.“

„Já jsem nic? Moc dobře vím, že jde o mě! Copak si myslíte, že jsem blbá? Nejdřív na mě Jacob valí bulvy a potom se mě Paul snaží políbit!“ křičela jsem na ně.

„Bello, to nebyla sázka o tebe. To bych neudělal,“ řekl Paul. Nechtěla jsem být zlá, ale těmi slovy mě rozzuřil.

„Ty bys to neudělal? Neudělal bys to ani jiné dívce? Co já vím, třeba Rachel?“ Vím, že to ode mě bylo dost hnusné, ještě když je tu Jake, ale byla jsem strašně vytočená!

„Měla by ses jít vyspat. Mluvíš blbosti,“ řekl Jacob, ale já mu neodpověděla.

„Ty jsi jim nic neřekl?“ zeptala jsem se Paula.

„Nevíš, co mluvíš! Jsi zmatená z toho dneška,“ řekl Paul.

„Nejsem zmatená! Nenechám tady ze sebe dělat blbce!“

„Ale copak to nevidíš? Teď se sebe právě blbce děláš,“ řekl Paul a já ani nevím proč, ale nahrnuly se mi slzy do očí.

„To by stačilo, Paule,“ křičel na něj Sam.

Bez jediného slova jsem se otočila a šla ven. Nebyla jsem dobře oblečená na toulání po lese, ale v tu chvíli mi to bylo jedno. Oblékla jsem si mikinu a vešla jsem do temného lesa. Šla jsem pořád rovně a ani jednou jsem se neohlédla. Když jsem uslyšela, jak někdo volá mé jméno, strnula jsem v půli kroku, ale nechtěla jsem, aby mě dohonili a dotáhli mě zpět.

Najednou se přede mnou někdo objevil. Zkoumala jsem tu temnou postavu, která jako by ve světle měsíce podivně jiskřila. Něco mi říkalo, že bych se měla otočit a běžet jak nejrychleji dokážu, ale můj rozum nebyl za jedno se zbytkem těla. Čekala jsem, jestli se ke mně přiblíží, ale stál pořád na stejném místě.

„Otoč se a neohlížej se,“ řekl ten dotyčný. Každý, kdo má zdravý rozum, by utíkal, ale já potřebovala vědět komu patří tak neskutečně svůdný hlas.

Postoupila jsem k němu blíž a on zavrčel. Trochu jsem se při tom zvuku otřásla, ale stejně mě to nezastavilo. Popošla jsem k němu ještě blíž.

„Je pozdě, jsi sama v lese a nevíš, co děláš! Otoč se!“ řekl.

„Ano, je pozdě, jsem sama v lese, ale to poslední jsi řekl úplně špatně,“ řekla jsem. Vůbec jsem nechápala, co se to se mnou děje. Tohle nejsem já!

„Aha, takže ty víš, co děláš? A co kdybych byl násilník, nebo bych tě chtěl...?“

„Kdybys byl násilník, ležela už bych teď na zemi celá od krve. A v tom druhém případě, bych už taky ležela na zemi a ty bys měl na práci jiné věci, než se mnou rozmlouvat.“

„Ty vůbec nemáš strach?“ zeptal se a postoupil ke mně blíž, až byl ode mě na dva kroky.

„Mám strach, ale zároveň chci vidět a poznat člověka, který má tak neskutečně svůdný hlas.“

„To ti nemůžu dovolit.“

„Škoda. Opravdu nemůžeš?“

„Utíkej, dokud můžeš,“ řekl a já poprvé pocítila opravdový strach, ale přesto jsem neměla co ztratit.

„Ne,“ řekla jsem.

Šla jsem k němu blíž, až jsem se ho mohla dotknout. Pomalu se ke mně sklonil a přitiskl mi rty na krk. Zachvěla jsem se a on potichu zavrčel. Celá jsem ztuhla a čekala jsem, co bude následovat. Cítila jsem, jak opatrně zuby stiskl kůži na mém krku. Místo toho, abych cítila bolest, kterou jsem očekávala, mi vtiskl motýlí polibek. Odklonil se ode mě a pak mě políbil na rty. Byl to intenzivní polibek a já se pomalu, ale jistě propadávala do bezvědomí. Cítila jsem jeho sladký dech a taky jazyk, který mi bloudil v ústech. Odklonil se ode mě a díval se mi do očí. Pustil mě a poodstoupil.

„Jdi zpátky,“ řekl a já přikývla.

„Na tohle budu navždy vzpomínat. Sbohem, Isabell,“ řekl a v ten moment byl pryč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žít vzpomínkami se nevyplácí - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!