Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakliata ruža - Prológ

n/a


Zakliata ruža - Prológ Pár temných slov vyrieknutých v dávnych časoch jednou zranenou dušou v deň, ktorý mal byť dokonalým, no skončil sa katastrofálne a po ňom nemali viac nastať šťastné časy. Kliatba uvalená na dve osoby, ktoré sa zdalo nemožné oddeliť, no stalo sa tak a začala sa éra utrpenia v ich životoch. Koniec bol ich novým začiatkom, v ktorom nemalo byť ani kúska šťastia, lásky, radosti a malo to tak byť navždy. Len bolesť, utrpenie a slzy... Nič iné ich nemalo čakať.
Keď sa však Rose so svojou sestrou presťahujú do Forks, všetko sa začína meniť. V živote Rosalie sa objaví svetlo, ktoré dosiaľ nepoznala v podobe zlatookej rodiny, s ktorou má spoločnú minulosť, o ktorej však nič netuší a zdá sa, že kliatba by mohla byť zrušená, lebo sily sa zrazu zdajú byť vyrovnané. Je to však možné? Zvíťazí dobro nad zlom, láska nad nenávisťou? Je mocnejšia láska upíra alebo láska, ktorá pretrváva veky? Zlomia dve osudom stíhané bytosti mocnú kliatbu?
Poviedka plná nečakaných zvratov, zistení, tajomstiev, nenávisti, utrpenia, bolesti zamotaných vzťahov a otázok, na ktoré sa zdá, že neexistujú odpovede. Nájdete tu ale aj príbeh pravej lásky a silného priateľstva.

Celé storočia boli ich životy naplnené nekonečnou tmou, plné temných dní presýtených bolesťou a utrpením. Nech robili čokoľvek, nech hľadali kdekoľvek, nikde nenašli odpovede na svoje otázky, vysvetlenia svojho trápenia. Žili prázdne životy s neustálou bodavou bolesťou v hrudi a zdalo sa, že z kolotoča večnej agónie, ktorá im bola predurčená, niet úniku. Boli prekliati večne nenaplnenou láskou, boli od seba oddelení, hoci boli jedno.

Nemohli utekať, nemohli sa pred zlom, ktoré ich prenasledovalo a ovládalo ich životy, skryť, pretože netušili, čo ho spôsobuje a prečo sa to všetko deje, prečo tak nevýslovne trpia. Netušili, čo im tak strašne chýba, netušili, že ich pálčivá bolesť má byť večná. Nevedeli, že sa stali obeťami ukrutnej nenávisti, ktorá ich neprestávala znovu a znovu ničiť. Svetlo spoznali len preto, aby sa temnota v ktorej žili ukázala byť ešte hustejšou a zlovestnejšou.

Nebolo pre nich nádeje, neexistovala možnosť úniku. Všetko sa zdalo byť stratené. Boli odsúdení na večné trápenie, na existenciu bez akéhokoľvek náznaku nádeje, že ich životy sa raz bezbolestne pretnú a namiesto nehynúcej noci, v ktorej nejestvuje ani kúsok, ani len náznak, dobra, svitne deň, ktorý do ich životov prinesie slnko, ktoré by ich nespálilo na prach.

A tak milenci prenasledovaní krutým osudom stvoreným z nenávisti už nikdy nemali byť spolu, hoci pre seba boli stvorení, už nikdy nemali byť šťastní a temné sily plné nenávisti mali čakať iba dni plné plaču a sĺz, ktoré boli pre ich uši lahodnou symfóniou. Zlo sa však nemalo spoliehať na to, že budúcnosť je jasná.

V tom temnom svete, kde všetko bolo zahalené do tmy nemohlo byť svetlé nič. A preto keď sa na oblohe zjavili prvé, zlaté hviezdy, mučení si uvedomili, že cesta z pekla existuje, že jestvuje aj niečo iné než nekonečné muka a trýzeň požierajúca ich zaživa. Existuje niečo iné, než inferno. Po toľkých rokoch mali nádej, že láska nevedomky planúca v ich dušiach mocným, spaľujúcim ohňom, ktorý ich mučil i robil šťastnými zároveň, bude naplnená a zlo porazené, hoci o tom nevedeli.

A práve tá nevedomosť sa stala jednou z nemálo komplikácií a nevzdávajúce sa zlo, mocnejšie než kedykoľvek predtým, ju uchopilo do rúk ako zbraň. Existovala nádej, že duše spriaznené i prenasledované osudom budú opäť spolu a šťastné, no cesta za všetkým tým sa ukázala byť ťažšia a ukrutnejšia, než všetko, čo do tej doby prežili. Kroky po nej boli plné bolesti, boli to kroky po úlomkoch skla a ostrých tŕňoch a ich myšlienky plné zmätenosti. Ako by mohli byť jasné, keď z ich podstaty bolo vytrhnuté nevytrhnuteľné. Chodník, po ktorom sa dalo dostať do krajín, kde nikdy nezapadá slnko, bol posiaty tými najdokonalejšími ružami s najostrejšími tŕňmi, ktoré omamovali bolesťou svojím jedom a osoby, ktoré sa vydali na túto výpravu sprevádzanú nikdy nespiacim zlom, sa museli ponoriť až na dno svojich duší i možností, aby dokázali urobiť čo i len najmenší krôčik.

Niečo sa zmenilo a temnota už nebola taká temná, no dni, ktoré sprevádzali pútnikov na ich ceste, nikdy neboli krutejšie a kroky bezradnejšie, hoci v nich bolo oveľa viac svetla. Existovala nádej, no na ceste za ňou ľudia zomierali. Zomierali kvôli láske.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakliata ruža - Prológ :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!