Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zakázaná láska: Prolog

Erb


Zakázaná láska: PrologTenhle příběh je o dívce jménem Lilien, která je dcerou Rose a Emmetta. Je to normální holka, s normálními nenormálními kamarádkami, žijící ve Forks. Ale co se stane, když potká Aleca - upíra a ke všemu syna Ara? Zjistí pravdu, nebo bude žít celý svůj život v hloupých lžích a podvodech?

Prolog

(Pohled Lilien)

Ahoj. Jmenuji se Lilien Hall a je mi šestnáct let.  Bydlím v podkrovním bytečku (bohužel) s rodiči a mladší sestrou. Sestra je Mandy (je jí osm), mamka Rosalie Lilien a táta Emmett. Naše rodina je poměrně rozrostlá: Teta Alice a strejda Jasper Cullenovi, sestřenka Amelie Cullen, bratránek Patrick Cullen, babi Esme Cullen a děda Carlisle Cullen. Možná si říkáte, že je toho nějak málo, ale to byla jen mamky strana. Teď ta tátova: Teta Bella a strejda Edward Swanovi, dvojčata a zároveň mí bratránci Andrew a George Swanovi, sestřenka Renesmee Swan a nakonec babi René a děda Charlie Swanovi. Možná si říkáte že je jich málo, ale pro mě je jich někdy až moc. Vlastně jsem nejstarší „dítě" z rodiny. Amelii je čtrnáct, je v pubertě. Patrick je ještě batole - dva roky, dvojčatům Andrewovi a Georgovi je šest let a Renesmee je patnáct, s tou se dá alespoň povídat. Chodíme všichni do stejné školy (kromě Patricka). Do Forks, kde bydlíme. Mají tam i první a druhý stupeň, tak chodí Mandy a dvojčata s námi. Kluka, na rozdíl od Renesmee a Amélie, ještě nemám. Renesmee si Jacoba hrozně vychvaluje, nevím vůbec proč. Je hezký, to se musí nechat, ale ani nechodí do stejné školy jako my! Zato Ameliin kluk jménem Mike, to je totální fiasko! Chodí se mnou do třídy, takže je starší než Amelie, ale vůbec se k ní nehodí! Jacob a Renesmee jsou alespoň stejně staří (myslím), ale Mike a Amelie... Na Mika má zálusk i Jessica, ale Amelie se nehodlá Mika vzdát. Nechápu co na něm vidí! Angele se zase líbí Erik. Ale ten o ní zjevně nejeví zájem. A mě? Já mám zálusk na Aleca! Je vážnc moc hezký... Celá naše rodina se do Forks přestěhovala minulý měsíc, v březnu. Když jsem Aleca viděla poprvé, Jessica mi říkala, že mu prý žádná není dost dobrá a on, když to dořekla, usmál se. Chodí pořád s nějakou partou -  Demetri, blonďatý mladík, který také není k zahození, se většinou drží s Heidy za ruku. Spolu jim to sluší! Pak je tu ještě ta Heidy. Klidně by mohla chodit s Alecem, ale ty dva se evidentně nesnáší. A Jane, malá blondýnka, je prý  Alecova sestra a je také neobyčejně hezká. Ta chodí po boku s Alecem, ale nedrží se spolu za ruce jako Heidy a Demetri. A konečně samotný Alec - ten chodí většinou poslední, uzavírá řadu. Někdy jde s Jane, ale většinou chodí sám. Má hnědé vlasy a moc hezké oči. Je menší postavy, jako jeho sestra a má kouzelný úsměv.

Je
pondělí. Tudíž začíná škola a já se už docela těším! Za prvé, bude klid od rodičů! Za druhé, dnes jsme navíc skoro celý den v jedné třídě. A za třetí - opět uvidím Aleca! Ale máme otravný dějepis, zeměpis a taky angličtinu! Ty nejhorší předměty a rovnou v pondělí! Ale těším se na Angelu a Jessicu - moje nejlepší kamarádky. Dnes jdeme nakupovat! Potřebuji šampón, lak na vlasy, nějaký nový top a taky kalhoty! Nejlepší na tom je, že to sponzoruje mamka s taťkou, tak můžu utrácet docela dost! Angela má v plánu nějaké sáčko, sukýnku a pěkný boty, Jessica si chce opatřit nějaké nové šaty a botičky. Nemají sice takový vkus jako teta Alice, ale jsou to moje nejlepší kamarádky!
Tak a dost snění. Táta už volá - odveze nás. Musí to být hrozné, mít v autě tři puberťačky,děsně zlobivý dvojčata a ještě malou, uřvanou holku v podobě mojí ségry! Je hrozně ubulená... Brečí kvůli každé kravině! Odře si koleno, brečí! Dostane trojku nebo jinou špatnou známku - brečí! Spadne z postele - brečí! Táta je z ní úplně boží! Mámě to moc nevadí - koneckonců je Mandy maminčin  mazánek! Parkujeme hned u školy, jsme první na parkovišti. Už jsem tátovi říkala, že jsem dost velká na vlastní auto. Ale prý je šestnáct na auto málo a táta to má při cestě do práce.
A je to tady! Už se sjíždí všichni spolužáci a my konečně můžeme vystoupit z auta, jelikož táta už chce odjet do práce. Pracuje jako právník. Je hrozné si ho představit v těsném saku a společenských kalhotech, jelikož má pěkně vypracovanou, poměrně dost svalnatou postavu. A už vidím auto Jacoba, jak jede do rezervace do školy, takže se za chvíli přiřítí i Mike. A už je tady! Taky už vidím Angelu s Jessicou! A za tři minuty zvoní! Musíme jít, první hodinu máme všechny matematiku a náš matikář je docela přísný...
Vyrážíme vstříc novému týdnu!



_________________________________________________________________

Líbí se vám povídka? Ano? Napište do komentíků! Chtěla bych vědět, jestli mám pokračovat!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zakázaná láska: Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!