Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vyvolená - I. kapitola

4.IsabellaCullen-MojeKnihy


Vyvolená - I. kapitolaPosuneme se v čase do doby, kdy Mia slaví šestnácté narozeniny. Pro Miu si přijdou Volturiovi a ona zjistí, že všechno je jinak, než se zdálo...

Místností se začalo rozléhat otravné pípání mého budíku. Poslepu jsem nahmatala budík na nočním stolku a vypnula ho. Posadila jsem se na posteli a všimla si balíčku vedle sebe. Strhla jsem stuhu a odklopila víko z krabice. Navrchu ležel vzkaz:

Všechno nejlepší k narozeninám, Mio!

Oblékni si to a přijď za námi dolů.

Alice

 

Položila jsem vzkaz vedle sebe a nakoukla do krabice. Objevila jsem tam krásné šaty. Fialové, bez ramínek, dlouhé nad kolena. Měly černý pásek zdobený látkovou květinou a pod ním lehce nabíranou sukní. Pod nimi se ještě schovávaly černé balerínky. Rychle jsem se skočila vysprchovat a pak jsem si ty šaty oblékla. Byly kouzelné. Učesala jsem se a zamířila dolů, kde už všichni čekali.

„Všechno nejlepší!” vykřikli jednohlasně, když jsem se objevila na schodech.

„Děkuju,” hlesla jsem.

„Nemáš zač, zlatíčko,” řekla maminka.

„A ty šaty jsou krásné, Alice, vážně děkuju,” řekla jsem. Všichni se ke mně nahrnuli a začali mě objímat. Dostala jsem spoustu krásných dárků. Nejvíc mě potěšil ten od rodičů. Byl to oválný přívěšek na stříbrném řetízku. A na tom přívěsku byl znak naší rodiny. Ihned jsem si ho nasadila a všem znovu poděkovala.

„Čas jít do školy,” vykřikla najednou Alice.

„Jasně, jen se skočím převléct,” řekla jsem a chtěla jít nahoru do svého pokoje.

„Tobě se ty šaty nelíbí, že se jdeš převléct?” ptala se Alice náhle smutně.

„Ne, ty šaty jsou nádherné, jen si myslím, že se nehodí zrovna do školy,” vysvětlila jsem jí.

„Já myslím, že se hodí perfektně,” oznámila mi a už mě táhla ven z domu rovnou do Edwardova Volva.

„Nemám batoh,” stěžovala jsem si. Alice byla najednou pryč a hned zase zpátky s mým batohem v ruce. Podala mi ho a nastoupila do auta. A vyrazili jsme směr Forkská střední.

 

Školní den proběhl jako každý jiný a konečně jsme zase doma. Edward zastavil před domem a my jsme vystoupili. Hned za námi přijeli Rose s Emmettem. Všichni se tvářili tak nějak smutně a taky naštvaně. Netušila jsem, co jim je. Vešla jsem do domu a zamířila do obýváku.

„Ahoj, mami! Ahoj, ta…” Najednou jsem se zarazila, když jsem si všimla, že v pokoji jsou další osoby, které neznám.

„Kdo je to?” zeptala jsem se.

„Jsme Volturiovi a ty budeš Mia, že?” zajímal se jeden z nich. Takový černovlasý, byl mi povědomý, ale nevím odkud. Ovšem jednou věcí jsem si byla jistá. Všichni to jsou upíři. Prozradily je hlavně jejich karmínové duhovky.

„Mio, běž, prosím, teď nahoru k sobě do pokoje. My tu musíme něco důležitého probrat.”

„Jasně, mami,” šeptla jsem a vyběhla nahoru. Ve svém pokoji jsem si sedla na postel a četla si. Děj knihy jsem ale moc nevnímala, protože jsem musela stále přemýšlet. Proč tu ti Volturiovi asi jsou? Najednou mi to došlo. Vzpomněla jsem si, odkud je znám. Z obrazu v tátově pracovně. Volturiovi! Jak to, že mi to hned nedocvaklo. Královská rodina v upířím světě. Ale proč tu jsou? Předpokládám, že nepřišli jen tak na návštěvu, to oni nedělají. Zvědavost mě přemohla a já se v tichosti vykradla ze svého pokoje. Doufala jsem, že si mě nevšimnou. Já vím, dost malá naděje, když jsem v domě plném upírů s dokonalým sluchem, k čemuž jeden z nich čte myšlenky, ale tak za pokus nic nedám. Připlížila jsem se ke schodům a zaposlouchala se do rozhovoru. Zdá se, že si mě zatím nevšimli.

„Tak zněla dohoda!” řekl jeden z Volturiových, nemám ponětí který, ale tipovala bych to na toho nejhlavnějšího… Ara.

„Je to ještě dítě!” oponovala mu mamka. Co se to tam, sakra, děje?

„Ne, je to vyvolená!” Vyvolená? Nechápala jsem, o co tam jde.

„Ona není vaše vyvolená! Je to normální dívka!”

„Není a vy to víte.  Je důležité, aby se naučila bojovat! Je to naše vyvolená a vy jste souhlasili s tím, že ji vychováte. Teď nám ji vydejte!”

„A co když v tom souboji zahyne?”

„Pak se to nestane dříve, než nám zajistí vítězství!”

„Já nepošlu svoji dceru na smrt!”

„Není to vaše dcera! Ta lidská dívka je naše vyvolená!” To ne! Oni se baví o mně? Já nejsem žádná vyvolená, ať už je to cokoliv! A o jaké dohodě to mluví? Proč mi nikdy nic neřekli? Vychovávali mě jen proto, že jim to řekli Volturiovi. Jak to doopravdy bylo s mojí pravou matkou? Opravdu zemřela při porodu, jak mi tvrdili, nebo ji Volturiovi zabili, aby jim nezkazila plány? Kdo vlastně doopravdy jsem?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vyvolená - I. kapitola:

 1
4. Jana
07.09.2012 [22:37]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2012 [18:50]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.09.2012 [17:56]

SiReeNAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dej větší pozor na:
- Čárky (!),
- Shodu podmětu s přísudkem,
- I/Y,
- Oddělování oslovení,
- Dělení slov,
- Zdvojené mezery,
- Přímou řeč,
- Vynechaná písmena.
Díky. Emoticon

06.09.2012 [8:40]

WhiteTieČlánek ti vracím, kvůli chybám:

+ čárky,

+ oslovení se odděluje čárkou,

+ mě/mně (2. a 4. pád mě, 3. a 6. mně),

+ tázací věta vždy končí otazníkem.

Až si to vše opravíš, zaškrtni "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!