Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Volturi alebo Cullen? - 10., 11. a 12. kapitola

Stephenie Meyer


Volturi alebo Cullen? - 10., 11. a 12. kapitolaNo... Bella čaká na Felixa a ďalej si to prečítajte... Ďalej by to malo pokračovať v prospech Edwarda, ale rozhodla som sa, že to spravím nie len v prospech Edwarda (čo už vlastne urobené je), ale idem to ešte skúsiť napísať tak, aby bola s Felixom, vlastne teraz som toho dosť veľa povedala, ale ja by som sa Vás zároveň chcela spýtať, keďže ja osobne si neviem predstaviť ako to budem písať, aj keď sa o to minimálne pokúsim, či by niekto nemal záujem keď tak mi s tým pomôcť... Keby mal niekto záujem, tak nech napíše do kometárov, nie je to naisto, možno to spravím aj sama, ale len aby som vedela kto by mal poprípade záujem, v tých ďalších kapitolách Vám dám vedieť čo a ako... :) Toto je vlastne už ziačiatok toho kedy bude s Edwardom... :) Ak sa mi to podarí opísať, tak zajtra by to už malo byť aj s Felixom... Vaša MirushQka :) PS: Tí, ktorí túto časť čítali bez tej 12. kapitoly, tak som to musela spraviť takto... Článok bol príliš krátky... :) newadi... aspoň tu už bude aj Edward... :)

10.kapitola- Čakanie

 

Tie tri dni boli najdlhšie dni mojej existencie. Cullenovci išli vďakabohu na lov, ako tvrdili, aby sa pred plesom “posilnili“, takže Edwarda som chvalabohu viac nevidela. Prvý deň som sa len tak motkala po hrade, porozprávala som sa s  Heidi... K večeru som začala rozmýšľať, žeby trebalo niečo spraviť s mojou izbou, tak som sa do toho na druhý deň pustila. Musím povedať, že mi trvalo dosť dlho, kým som si pozháňala všetky veci. No konečný výsledok stál za to. Bola ladená v čierno-bielo-červenom. Prvýkrát to tam vyzeralo ako tak normálne, fakt sa mi páčila.

 

11.kapitola- Príchod Felixa

 

Išla som sa hodiť na posteľ, a na miesto toho, aby som pristála na mäkkom matraci som pristála na niečom tvrdom a  studenom. To niečo si ma obrátilo tvárou k sebe. Inštinktívne som zatvorila oči a pootvorila pery. V tej chvíli, keď mi do nosa udrela jeho vôňa, som prestala rozmýšľať a pobozkala som ho. Keď som už nepociťovala úzkosť z jeho neprítomnosti, mohla som sa uvoľniť. A tak som ho namiesto toho, aby som preplietla naše jazyky, jemne pohrýzla na spodnú peru. Slastne zavrčal, čo do môjho tela vyslalo tisícky elektrických impulzov...  A pokračovali sme tam kde sme skončili keď odišiel...Keď sme sa od seba dokázali odlepiť, tak som sa otočila nabok a on si ma k sebe privinul. Keby sme ľudia tak spíme, no takto sme len ležali jeden pri druhom a spoločne si užívali túto dokonalú chvíľu.

Začínala som sa však cítiť zle... Keď som pri ňom takto ležala začala som rozmýšľať či je toto to čo naozaj chcem... Felixa som mala svojim spôsobom rada, ale niekoho som mala aj napriek všetkému čo urobil radšej, či sa mi to páčilo, alebo nie... Nechcela som si to pripúšťať, ale mala by som sa pravde pozrieť do očí. On ma síce nemiluje a ani ma nikdy nemiloval, no ja som ho neprestala nikdy milovať. Vedela som to. Keď som prišla do Volterry, tak som uzavrela svoje srdce, ale to neznamená, že to čo v ňom bolo predtým zmizlo.

 

 

12. kapitola- pravda

 

Ráno musel ísť Felix za Arom, hneď keď vyšiel z izby do nej vošiel Edward. Rozhliadol sa, a poobzeral sa dookola dvakrát. V niektorých chvíľach ma dokázal tak vrcholne ma vytáčať. Mimovoľne som zavrčala.

„Kľud. Pekná izba“ povedal a ďalej sa obzeral.

„Čo chceš?“ zavrčala som znova, a začalo mi dochádzať, že čím viac naňho vrčím, tým viac ho milujem, ak niekedy bolo vôbec možné milovať ho ešte viac.

Začudovane sa na mňa pozrel, a ja som so zhrozením zistila, že som zabudla vypnúť štít a on mi môže čítať myšlienky.

„Zaujímavé. Vlastne to je dôvod, prečo som prišiel.“

„Nechápem!“ chcela som poprieť to čo som si predchvíľou myslela, ale nechala som to tak. Bolo by to zbytočné a naviac, klamala by som iba samu seba.
“Bella prepáč...“ išla som ho prerušiť, ale zastavil ma.

„Nie! Nechaj ma dohovoriť, potom mi povieš, čo si o tom myslíš. Vlastne nie, nie je podstatné čo si o tom myslíš, len si ma prosím Ťa vypočuj, chcem aby si o tom vedela.“

„O čo ide?“

„Je mi to všetko strašne ľúto. Svoju najväčšiu chybu v živote, ak sa to tak dá nazvať, som spravil, keď som Ťa opustil. Ver mi! Vyčítam si to doteraz, ale na tom nezáleží. Odišiel som od svojej rodiny a ako som neskôr zistil, veľa vecí sa zmenilo. Potuloval som sa od mesta k mestu, a nevidel som nič len teba. Po 10 rokoch za mnou prišla Alice, a prosila ma, že sa mám vrátiť. Nemohol som, nechcel som! Zbytočne by mi Ťa pripomínali. Neviem ako, no presvedčila ma. Vrátil som sa, no nespoznával som vlastnú rodinu. Esme bola nešťastná, Emmett už neprekypoval humorom tak ako predtým, Jasper bol z ich pocitov ako na práškoch, Carlisle sa trápil, lebo nechcel aby bola jeho rodina nešťastná, naviac som mu chýbal ja a aj ty, bral Ťa ako vlastnú dcéru, a neuveríš, ale dokonca aj Rosalie si chýbala – istým spôsobom. Keď som ich videl, pochopil som, že som pokazil asi všetko čo sa dalo. Keď som sa vrátil, tak sa veci trošku zlepšili, ale stále to nebolo ono. Ver, či never, ale každý z nich venoval aspoň jednu myšlienku za deň tebe. Keď som sa vrátil, dokázal som ako tak fungovať, ale stále som mal pred očami len tvoju tvár, dokonca aj keď som ich zatvoril. Keď prišlo pozvanie na tento ples, tak sa ani jednému z nás nechcelo, a až Carlisle nás presvedčil, že by to mohla byť príjemná zmena. A tak sme prišli. Bella prepáč mi, že som robil to čo som robil, ale keď som Ťa videl s Felixom, šťastnú s Felixom, pochytila ma najprv zlosť, žiarlivosť, ale keď som si uvedomil, že takto šťastná na večnosť si mohla byť so mnou, bol som nazlostený sám na seba, no na teba som si to vybíjal. Prepáč! Bella chcem aby si vedela, že som Ťa miloval, milujem, a budem milovať do konca svojej existencie!“ dopovedal, a díval sa do zeme.

„Edward prečo si mi to povedal?“

„Chcel som, aby si vedela, že máš na výber.“

„Edward...“ nenechal ma ani dohovoriť...

„Ja od teba nežiadam aby si si vybrala, len som chcela aby si to vedela, dúfam, že ma máš po tom všetkom aspoň trošku rada a...“

„Edward milovala som Ťa, milujem Ťa a budem Ťa milovať tak ako nikoho nikdy!“ priznala som sa.

„Ale Felix...“ tento krát som ho nenechala dohovoriť zas ja.

„Felix je môj najlepší priateľ, a aj keď ma miluje, viem, že ja ho nedokážem milovať rovnako, lebo ja som svoje srdce dala pre 20 rokmi jednému upírovi.“
“Ale,...“ chcel niečo povedať, no ja som prišla k nemu, a položila mu prst na pery.

„Čššš... Žiadne ale. Milujem Ťa Edward Cullen a síce veľmi chcem, ale nikdy neprestanem. To, že si ma opustil chápem, ale pokiaľ ma miluješ tak ako tvrdíš, tak to dokáž. To srdce si si zobral ty, chcem ho naspäť, ale len s tebou ho môžem nosiť v hrudi.“

Počas tohto som svoje ruky spojila za jeho krkom a pobozkala ho.

To čo sa stalo nás oboch šokovalo. Ten pocit nás prevalcoval, a ja som sa po mnohých rokoch cítila kompletná.

„Milujem Ťa!“ zašepkal, čomu som sa musela usmiať, ale zároveň som mu musela odporovať.

„Ja teba viac!“

Keď sa tento bozk blížil ku koncu, začala som sa obávať stretnutia s Felixom

Zhrnutie Predošlá Ďalšia



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Volturi alebo Cullen? - 10., 11. a 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!