Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vládce upírů - 22. Zasnoubená


Vládce upírů - 22. ZasnoubenáBella a Edward oznámí rodině, že se zasnoubili. Alice je ve svém živlu, protože jí Bella dovolila naplánovat svatbu...

 

ZASNOUBENÁ
(Bella)

 

 

S Edwardem jsme na naší louce zůstali téměř celou noc, ale vrátili jsme se ještě před svítáním, abychom to mohli oznámit rodině. Jen co jsme vstoupili do domu, slyšeli jsme zvuky vycházející z ložnic.
„Rodino! Potřebujeme vám něco říct,“ zavolal Edward do domu a před námi najednou stálo šest upírů. Mužská část si dopínala košile a ženská upravovala vlasy.
„Děje se něco?“ ptal se Carlisle.
„Vlastně ano,“ usmála jsem se na ně. Všichni byli zamračení a zmatení, akorát Alice a Jasper se na nás usmívali.
„Požádal jsem Bellu o ruku a ona nějakým zázrakem řekla ano,“ řekl Edward pyšně a přitáhl si mě blíž.
„To je úžasné, děti,“ vzlykla Esme. Pak jsem putovala z náruče do náruče a děkovala za gratulace.

„Můžu vám uspořádat svatbu, že jo?“ udělala na mě Alice psí oči. Neviděla moji budoucnost, takže se musela zeptat.
„Dobře,“ rezignovala jsem pod náporem jejího štěněčího pohledu. Tak rychle, že jsem to sotva stihla zaznamenat, a to už je něco, vyskočila na nohy a běžela mě obejmout.
„Děkuju Bello, nebudeš litovat, uvidíš. Bude to dokonalé,“ začala švitořit, ale já ji musela rychle zastavit.
„Alice, ale mám nějaké podmínky,“ přibrzdila jsem ji.
„A jaké?“ zkrabatilo se jí čelo.
„Svatba bude tady, ve Forks. A bude malá a v rodinném kruhu,“ řekla jsem jí přísně.
„Bráško, to nic neřekneš?“ hodila psí oči po Edwardovi. Podle toho, jak se Alice zamračila, asi ne. Ale opak byl pravdou.
„Něco řeknu, a to, že s Bellou plně souhlasím,“ řekl jí a usmál se na mě.
„Děkuju,“ zašeptala jsem k němu.
„Pro tebe všechno, lásko,“ a políbil mě do vlasů.
„Fajn,“ povzdechla si Alice. „Bello, chceš vidět šaty?“ vyhrkla poté.
„Cože?“ vyjekla jsem.
„No, jestli chceš vidět svoje svatební šaty?“ zeptala se nejistě a trochu se přikrčila.
„Ty už jsi mi koupila šaty?“ zeptala jsem se jí znovu.
„Ne, jen jsem je už dala ušít. Bude to trošku trvat a musí být dokonalé,“ vysvětlila.
„Nechám se překvapit,“ povzdychla jsem si.
„A kdy je termín?“ ptala se Esme.
„Co nejdřív,“ vyhrkl Edward.
„Alice, za jak dlouho to zvládneš zařídit?“ zeptala jsem se jí.
„Do dvou měsíců?“ navrhla.
„Co třeba na Nový rok?“ zeptala jsem se.
„To je za dva a půl měsíce. Takže 1. ledna?“ zeptal se Edward.
„To bude skvělé,“ usmála jsem se na něj a políbila ho.

„A hned po stavbě se přestěhujeme,“ povzdychla si Rose.
„Budeme muset,“ přitakal Carlisle.
„Kam to bude?“ zeptala se Esme.
„Co třeba Detroit nebo New Hampshire?“ navrhl Jazz.
„Jééé Detroit! Tam je spousta autosalonů a medvědů,“ zavýskl Emm.
„Takže Detroit?“ zeptala se Rose. Na souhlas jsme všichni přikývli.

„Už budu muset do práce,“ zavolal Carlisle od dveří, políbil Esme a vyrazil.
„Já taky,“ povzdychla jsem si a políbila Edwarda.
„Budeš mi chybět,“ zašeptal mi do vlasů.
„Ty mě taky,“ povzdychla jsem si a vytvořila portál. Ještě jednou jsem ho políbila a vkročila do portálu…

„Gratulujeme,“ ozvalo se sálem hned, když do něj vkročila. Všichni tři se na ni usmívali a pak zatleskali.
„Co to vyvádíte?“ zeptala jsem se jich okamžitě.
„Oslavujeme tvoje zasnoubení,“ vyhrkl Fett.
„Zase jste mě šmírovali?“ přimhouřila jsem podezíravě oči.
„Jenom trošičku,“ zasmál se Diablo.
„Jen po tu část, kde jsi řekla ano,“ bránil se Dieu a to měli jediné štěstí.
„Mimochodem, kdy nás seznámíš se svojí rodinou?“ zeptal se Fett uraženě.
„Na svatbě?“ řekla jsem mile, usmála se na ně a šla si sednout na trůn. To byl povel pro Fetta, který zamířil otevřít dveře a uváděl do sálu upíra s karmínově rudýma očima…

 


     



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vládce upírů - 22. Zasnoubená:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!