Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Upírova milenka - 4. časť

Anna


Upírova milenka - 4. časťBella je chorá. Uzdraví sa? Kto je Harry?

4. časť

 

Prebrala som sa na svojej posteli. Lepšie povedané – na nemocničnej posteli. Carlisleove zlaté oči ma sústredene sledovali.

„Ako sa cítiš?“ opýtal sa ma.

Zmätene som sa naňho pozrela.

„Je to pravda, Carlisle? Zomieram?“ spýtala som sa ho so slzami v očiach.

„Nezomrieš, Bella! Si silné dievča! Zvládneš to!“

Mala som matný dojem, že sa snaží presvedčiť skôr seba ako mňa. Obaja sme vedeli jedno. Moje dni sú už zrátané!

„Môžeš mi to zaručiť?“ spýtala som sa ho skepticky.

Pokrútil hlavou.

„Musíš veriť! A musíš byť silná!“

Teraz som už slzy nedokázala udržať a rozplakala som sa.

Neviem, ako dlho som plakala Carlisleovi v náručí.

„Prepáč, zničím ti košeľu,“ ospravedlňovala som sa a utierala som si slzy.

„To nič,“ povedal a pohladil ma po vlasoch.

„Budú ma operovať?“ spýtala som sa ho s obavou v hlase.

Prikývol.

„Kedy...?“

„Zajtra.“

Zatmelo sa mi pred očami. Tak skoro!

„A potom?“

„Chemoterapia.“

V hrdle som mala guču a naprázdno som preglgla. Znova som bojovala so slzami.

„Neboj sa, všetko ti neskôr vysvetlím,“ ubezpečoval ma.

Nemo som prikývla.

„Kto ma bude operovať?“ spýtala som sa so strachom.

„Ja,“ povedal.

To ma upokojilo. Carlisle bol špičkový chirurg, najlepší široko-ďaleko. Verila som jeho skúseným rukám a prestala som sa báť.

„Teraz sa vyspi, aby si bola zajtra pripravená na operáciu,“ povedal, pobozkal ma do vlasov a odišiel.

Ja som sa zakrútila do prikrývky a zaspala.

Na druhý deň ráno ma zobudila sestra, ktorá ma pripravila na operáciu a odviezla na sál. Zazrela som skupinu chirurgov pripravených na operáciu, medzi nimi i Carlislea.

„Dúfam, že si sa dobre vyspala,“ povedal, upierajúc na mňa svoje krásne zlaté oči.

Anestéziologička povedala: „Zhlboka sa nadýchnite.“ Poslúchla som. Posledné, čo som videla, boli Carlisleove úprimné oči. Následne ma pohltila tma.

 

Keď som sa prebrala, zistila som, že ležím na niečom mäkkom. Prižmúrila som oči, pretože mi do nich svietilo prudké slnko, len sem-tam zakrývali výhľad stromy. Ruky a nohy som mala úplne stuhnuté a hlava ma bolela. S veľkými problémami som sa postavila a obzerala som sa. Rozhliadla som sa okolo seba a s údivom som zistila, že stojím uprostred lesa. Márne som sa snažila spomenúť si, kde som a čo tu robím. Ale počkať! Veď by som mala byť na operácií?! Carlisle mi odstraňuje rakovinový nádor z mozgu! Tak ako som sa sem dostala?

„Bella!“ zakričal ktosi a ja som sa otočila.

Medzi stromami som zazrela akúsi postavu. Bol to mladý muž s krátkymi, čiernymi vlasmi ostrihanými na „ježka“. Bol vysoký a pod riflovou bundou sa mu rysovali svaly. Vedľa neho stála krásna mladá žena s dlhými blond vlasmi zapletenými do vrkoča a prehodenými cez rameno. Bola oblečená v čomsi, čo mi matne pripomínalo starodávny ruský ľudový kroj. Pozrela som sa im do oči a od strachu som zalapala po dychu. Mali čierne dúhovky s jasnou červeňou na okraji.

V okamihu boli pri mne. Upír ma chytil za ruku a usmial sa. Jeho ruky boli prirodzene ľadové.

„Bella, zlatko, čo tu robíš?“ spýtal sa ma. Jeho tvár nadobudla ustarostený výraz.

„Dobre vieš, že sa nesmieš potulovať sama po lese, keď sme na love. Tamara zachytila tvoj pach a rozbehla sa za tebou...“ vysvetľoval upír, zatiaľ čo jeho partnerka zahanbene sklonila hlavu.

„To je v poriadku. Hlavne, že sa nikomu nič nestalo,“ povedala som a povzbudivo som sa na mladú upírku usmiala.

„Tak ja vás, hrdličky moje, nechám, nech si môžete osamote hrkútať. A ty buď dobrý, Harry!“ povedala Tamara a bola preč.

Harry za ňou len vyplazil jazyk a vzal ma do náručia.

„Kam ideme?“ spýtala som sa s obavou.

„Ak by ma chce zabiť, prečo to neurobí tu, ale vlečie ma kamsi preč? A čo mala znamenať Tamarina poznámka o hrdličkách?“ pomyslela som si, zatiaľ čo sme sa upírskou rýchlosťou mihali medzi stromami.

„Na našu lúku,“ povedal, keď sme zastali na obrovskej čistinke, ktorá vyzerala ako zväčšená kopia mojej a Edwardovej lúky. Na lúke rástli kvety všakovakých farieb, vďaka ktorým vyzerala ako pestrofarebný koberec.

Zozadu ma objali studené ruky a vo vlasoch som cítila jemný dotyk jeho úst.

„Krása, však?“ konštatoval, keďže ja som nebola schopná jediného slova, preto som len nemo prikývla.

Otočil si ma k sebe a pohladil ma po tvári. Jeho tvár sa priblížila k mojej, až som cítila jeho sladký dych na svojej tvári. Jeho prsty si začali pohrávať s mojimi vlasmi. Jeho pery sa jemne obtreli o moje a mňa prekvapilo, aké sú jemné. Objala som ho a bozk som začala náruživo oplácať.

„Edward,“ zašepkala som, ale príliš neskoro som si uvedomila svoju chybu.

Harry sa prudko odtiahol a svojou silou mi neúmyselne drvil ramená.

„Ty ho stále miluješ!“ vyštekol s odporom a odsotil ma.

Prudko som dopadla na zem a udrela si hlavu o kameň. Začula som zavrčanie a opatrne som sa dotkla hlavy. Na prstoch som pocítila lepkavú tekutinu, ktorá obrátila môj žalúdok. Uprela som svoj pohľad na Harryho a náhle som mala pocit déjà vu. Rovnako, ako pri mojich osemnástich narodeninách, i teraz na mňa upieral svoj lačný pohľad vyhladnutý upír.

 

Koniec 4. časti

3. kapitola 5. kapitola

Čo sa týka lekárskych termínov, buďte zhovievaví, som absolutný laik. Takto sa mi to proste hodilo do poviedky. Na čas pozastavujem poviedku, pretože jednak je o ňu malý záujem, a tiež mám veľa práce. Možno sa k nej vrátim, keď uvidím, že je o ňu záujem. Vaša Aďa1987.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upírova milenka - 4. časť:

 1 2 3   Další »
25.08.2011 [21:08]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

20. kikuska
14.08.2011 [21:29]

Ja som to nepochopila. To sa Belle snívalo, alebo to sa fakt stalo? Ja netuším. Emoticon Emoticon

08.08.2011 [16:14]

lolalitaVeľmi dobrá kapitolka. Ten Harry...čo bude zač? Som zvedavá na ďalšie kapitolky.

05.08.2011 [9:49]

JanelineTak na úvod, poviedka je dokonalá, zase som zhltla dve časti, keďže som ich stretla až tera. (Hanba mi)

A k tomu pozastaveniu... tak to nchápem.. táto poviedka je dokonalá, je krásne napísaná a momentálne je tak taká zápletka, že sa idem potrhať od zvedavosti! Čo mi robí radosť, je aj podstatne ocenená, nie je ignorované ako sa to často stáva. Máš tu celkom penú hrsť komentárov. Ak by som čo len na jednu poviedku dostala toľko komentov, išla by sa zblázniť. Zatiaľ som na dve jednorázovky mala porovnateľný počet komentov, čo je hanba. Takže popravde, neviem, čo sa ti nepáči. Mala by si pokračovať! Emoticon Emoticon

17. marcela
05.08.2011 [4:54]

Moc by mě mrzelo,kdyby jsi přestala psát,ale je pravda,že čas nenatáhneš.Jinak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. LadySadness
04.08.2011 [23:28]

ty NIE SI tretia trieda, ty si len iná, toto je ako keby si porovnávala Shakespeara a Molliera - nemožné, TY SI DOBRÁ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Lusy Dee
04.08.2011 [23:05]

Doufám že to byla jenom výhružka a žádné pozastavování se nekonáEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Protože já bych moc ráda věděla; Co TO má sakra znamenat?! Emoticon Emoticon Emoticon

14. Kika57
04.08.2011 [23:01]

Kika57V první řadě. Kapitola byla skvělá. Ten sen, nebo co to bylo, byl úžasný! Docela by mě zajímalo, co to znamenalo... Vypadalo to jako budoucnost. Emoticon Opět perfektní a já se nemůžu dočkat další kapitoly, ale teď...
Povídku, prosím, nepozastavuj. Jasně... Tato povídka by si zasloužila určitě dvojnásobek komentářů, ale za to my, kteří jsme se zamilovali do tvé tvorby, nemůžeme. Prosím... Piš dál a nenech nás moc čekat. Taky píšu a vím jaké je, když máš u povídky málo komentářů... Jednou jsem měla 13 a u další kapitoly po dvou dnech pouze dva... Emoticon Emoticon Přesto jsem pokračovala, protože tu byly dvě holky, kterou má tvorba opravdu zajímala... Emoticon A budeš se divit, ale i když jsem asi o šest dílů dál a už mám cca 10 komentářů, tak to stále píšu jenom pro ty dvě, protože vím, že oni to nejvíce ocení... Stejně jako já tuto povídku... Můžeš se spolehnout, že já každý díl této povídky, který vydáš, okomentuji... Emoticon Prosím... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Afrodita_Alice_Cullen
04.08.2011 [22:07]

Co to kruci bylo to na konci? Emoticon Emoticon

04.08.2011 [20:43]

Petronka91 Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!