Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Understanding of life 1. kapitolka


Je to povídka o tom, jak se Alice & Jasper poznali, ale není to tak, jak známe z celé Twilight Ságy. Je to někdy kolem roku 2005. Alice napíše Jasperovi e-mail, který spojí jejich cesty dohromady. Bude z toho láska? Snad se Vám bude povídka líbit...

Loučení

Alice:
„Bello, nechej toho! Přece nepojedeš do Itálie!" Právě probíhala jedna dlouhodobá hádka, kterou zapříčinil kurz v Itálii. Nebyla první, ale určitě poslední.
„Teď to prostě nedělej! Já si myslím, že to není dobrý nápad. Mám divný pocit," naléhala dál Alice na svou mladší sestru Isabellu. Ale Bella se rozhodně nehodlala nechat.
„Ale no tak, Alice. Já těm tvým řečem nevěřím, stejně jako naše máma. Takže to na mě nezkoušej. Já tam jedu a už o tom nebudeme nikdy mluvit. Ano?" Alice se smutně rozbrečela a urychleně odešla.
V hloubi duše však věděla, že její drahá sestřička bude v Itálii tak nějak šťastná s nějakým hezkým, ale opravdu moc hezkým klukem. A to rozhodně chtěla! Ale děsily ji její vize, ve kterých byla Bella jiná - hodně jiná.


Druhý den ráno:


„Tak ahoj, Bello. Měj se tam dobře," zrovna říkala jejich matka, když sešla dolů. Teď byla řada na ní.
„Budeš mi chybět, Bello. Měj se tam hezky a dávej na sebe pozor." Při tom slově Bella protočila oči.

„Až se vrátíš, uděláme tu největší dámskou jízdu, jaká kdy na celém světě byla." A dala Belle na krk krásný stříbrný řetízek, který vždy nosila při sobě. Bella se rozbrečela jako želva:
„To si nemůžu nechat, Alice. Je tvůj a navíc ho máš hrozně ráda."
„Už je tvůj," pousmála se mile Alice. Naposledy se obejmuly, Bella nasedla do autobusu, který ji odveze na letiště.
Alice byla velice smutná, celou noc nespala. Tak to trvalo několik dlouhých týdnů, chodila jako tělo bez duše.
Jeden den však přestala, rozhodla se, že si najde přítele...

 

E-mail

Alice:
Rozeslala e-maily různým klukům, ale žádný nejevil zájem.

Vymyslela nový mail, který zněl takto:

„Jmenuji se Alice. Je mi 19 let. Mám drobnou postavu, krátké černé vlasy, tmavší oči. Žiji v Biloxi - Mississippi, mám mladší sestru a matku. Jsem hrozně upovídaná a ráda nakupuji. Mám ráda bílé růže.
Když tak zavolej. Tel:...
Alice"

Zadala adresu a odeslala. Měla chuť na malou procházku. Když v tom jí zazvonil telefon...
Jasper:
Ve škole je to taková otrava, opakování naučených věcí je určitě ,,velice" důležité, ale občas by se to mohlo vynechat. Prosím, ať už to skončí. Za dlouhých dvacet minut konečně zazvonil školní zvonek.
Konečná...
Jasper šel zpustlou ulicí k domu jeho rodičů. Cestou se ještě zastavil v malém knihkupectví na rohu ulice, aby si koupil nějakou zajímavou knihu, kterou by si mohl dnes přečíst.
Doma udělal nezbytnou přípravu do školy a sedl si na malou pohovku, kterou měl ve svém pokoji s knihou v ruce. Číst by vydržel dlouho do večera, ale přišel mu nějaký e-mail. Otevřel ho a důkladně přečetl.
To, co v něm stálo, Jaspera dokonale šokovalo. Vůbec nechápal, kdo mu mohl něco takového napsat.
Jméno Alice, tedy spíše Alici žádnou neznal.
Hodně dlouho přemýšlel, ale nakonec se rozhodl, že na devítimístné číslo, které bylo úplně dole, zavolá...
Telefonát
Alice:
Alice se podívala na zeleně svítící displej telefonu, bylo na něm naprosto neznámé číslo.
Maličkým pohybem ruky zmáčkla maličké tlačítko a hovor přijala.
Nejistě řekla:
Alice Brandon." Odpověděl jí tichý melodický a velice krásný hlas mladého muže.
Dobrý večer, Alice. Jmenuji se Jasper Whitlock..."
Jasper Whitlock? Mohu se zeptat, odkud máte mé číslo? Já vás totiž vůbec neznám." Ozval se nádherný smích.
No, mám v počítači takový ohromně zajímavý e-mail od vás, ve kterém je váš stručný popis a různé zájmy..." Hlas se odmlčel. Alice to nechápala, vždyť žádnému Jasperovi svůj mail neposílala. Nebo ano?
Počkejte, prosím, já se rychle podívám."
Ale jistě," řekl Jasper. Alice zapnula svůj počítač a podívala se, komu posílala úplně poslední e-mail. A skutečně, poslala ho neznámému Jasperovi, který právě volá.
Já se vážně hrozně moc omlouvám. Já skutečně nevím, jak jsem na vaše jméno přišla, opravdu. Omlouvám se. Já teď ten osudný e-mail vymažu, vy vymažete ten ve vašem počítači a všechno bude v naprostém pořádku. Ano?"
Dobrá, to můžeme udělat, anebo ne. Já vás právě zvu na nějaký oběd, souhlasíte?"
Cože? Na oběd?
Ne, to nejde, víte, právě jsem si udělala ohromnou ostudu, to nejde, ne!" stála si Alice na svém.
Já to jako velkou chybu neberu. Každý se může někdy splést. Na ten oběd bych šel velice rád s vámi. Váš stručný popis mám, takže bychom se mohli sejít... hm... Třeba zítra v jedenáct hodin, co tomu říkáte?"
Dobrá, kde se sejdeme?"
Na náměstí u kašny, tedy pokud vám to nevadí. V Biloxi, samozřejmě. Mám blonďaté vlasy, zelené oči. Jsem vysoký metr devadesát, je mi dvacet. Na zítřek se budu velice těšit."
Dobrá, nashledanou, Jaspere."
Nashledanou, Alice. Zítra." Telefon utichl. Zítra mám schůzku? Nemohla tomu Alice uvěřit. Doopravdickou schůzku.
Celý večer na to myslela, připravila si oblečení, vysprchovala se a šla spát...


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Understanding of life 1. kapitolka:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!