Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » The Fear - 4. kapitola

Stephenie Meyer


The Fear - 4. kapitolaDomů se vyloženě těším, i když tam jindy nemám moc stání, Charlie se vrátí zase až večer, ale to mi dá prostor pro uklidnění, uzavření šuplíku, který se dnes neoprávněně otevřel. Celou hodinu literatury si opakuji látku ze sešitu pod lavicí, ale profesor se opět k mému jménu nedostane, takže má snaha vyjde na zmar. Hmm, to se dalo čekat…

„Ahoj, Bello,“ zavolá na mě od náklaďáčku Jacob, který si to přidrnčí těsně před šestou k našemu domu, Charlie ještě není doma, ale to nevadí. Úsměv mu plně opětuji, Jacoba znám od chvíle, kdy jsem sem dorazila, připadá mi jako mladší bratr.

„Ahoj, Jakeu, opravil jsi můj náklaďáček?“ zajímám se, ale jelikož je motor nastartovaný, je mi jasné, že na chybu přišel. Protočí oči a zvedne palec do výšky, pobídnu ho, aby motor vypnul a šel dovnitř, kam se hned musím vrátit, protože smažím palačinky, takže bych nerada z pánvičky seškrabávala nějakou neurčitou a zuhelnatělou hmotu místo té lahůdky.

„Tady to voní,“ uzná, když se jeho vysoká postava objeví v kuchyni, natočím hlavu na stranu, takže mohu periferním viděním vidět jeho černou kštici, která svou délkou může konkurovat mým vlasům.

„Ty jsi zase vyrostl?“ podivím se, když mu na talíř nandám několik palačinek, aby u nás neseděl na sucho. Sice protestuje, že večeřel, ale přesto se na ně vrhne hned, jakmile mu sdělím, že je prostě sníst musí.

„O dva palce,“ potvrdí mi s hrdým výrazem ve tváři a utahuje si ze mě, že ačkoliv je o rok mladší, už je vyšší o hlavu, takže je prý docela možné, že jsem z rodu trpaslíků. Svému vtipu se rozesměje natolik, že se k němu prostě musím přidat, nejvíc mě ovšem dostane, když se začne dusit, protože smát se s plnou pusou je vážně inteligentní nápad…

„No jo, jenže to nevíš, že ve výšce to není? Zatímco jsi sice vyšší fyzicky, já jsem vyšší psychicky. Holky jsou o tři roky vyspělejší než kluci, to ti nikdo neřekl?“ zašklebím se na něj, ale stejně ho nedostanu, jak si původně myslím, teď má totiž novou zbraň, se kterou si ze mě může utahovat, prý jsem proti němu moc stará! Tss, to se mě tedy dotkl.

„Tady je nějak veselo,“ řekne Charlie, který se objeví ve dveřích kuchyně s úsměvem na tváři, stále ještě oděný v policejní bundě, takže ho vyženu do chodby, aby se svlékl, a už mu na talíř servíruji několik palačinek, ještě přidám Jakeovi a zasednu ke stolu taky.

„Jak se má Billy, Jakeu?“ optá se taťka, když společně večeříme.

„Dobře, mám vyřídit, že se o víkendu máte zastavit. Budeme grilovat,“ zahuhlá s plnou pusou a Charlie se rázem rozveselí, víkendy většinou tráví v La Push, já se nezúčastňuji pokaždé, ale když mám náladu, zajedu tam ráda. Náhle však taťka posmutní.

„Zapomněl jsem, že tenhle víkend přijede Renée s Philem, to nemůžeme jet,“ zalituje, mráz mi přejede po zádech a v hlavě mi šrotují kolečka na plné obrátky.

„Kdy přijedou, už zítra?“ děsím se, protože pátek se kvapem blíží. Charlie je sice nejprve trochu zaskočen mou otázkou, především pak mým tónem, ale přesto odpoví klidně.

„Ano, dnes mi to máma volala, na poslední chvíli chytli letenky,“ oznámí mi novinu a mé rysy v obličeji ztuhnou. Jediné štěstí je, že jsem většinu své porce snědla předtím, než se vůbec řeč dostala k naší návštěvě, teď už bych nebyla schopná sníst ani sousto. Přešla mě docela úplně chuť.

„Já tu ale o víkendu nebudu, jedu pryč s kamarády,“ plácnu, abych se nějak vykroutila z návštěvy, a nemůžu si nevšimnout, jak se Charlie podiví.

„Nejde to odložit? Renée přijedou vždy jednou za čas, už posledně tě neviděli,“ vyčte mi, ale je mi jasné, že tohle moudro není z jeho hlavy. Nehodlám se v tomhle tématu nějak dál pitvat, takže zakroutím hlavou.

„Bello, to přeci nejde, Renée se na tebe moc těší, navíc má prý nějakou novinu,“ lanaří mě, ale já nemám náladu se s ním o něčem přít, už vůbec ne před Jacobem, který je svědkem naší malé rozepře.

„Vážně s tím nic nenadělám.“

„Bello, proč nechceš vidět mamku? Já to vůbec nechápu, posledně ses schovávala u nás, jestli potřebuješ, víš, kde mě máš hledat, ale nejde mi to na mozek…“ nechápe Jake, když stojíme před domem, abych ho vyprovodila. Já vím, ale tohle bys nepochopil ani ty, i když jsi můj nejlepší kamarád, Jacobe. Posmutním, obejmu ho na rozloučenou a pokrčím rameny, nemám sílu se o tom bavit, je to až moc složité. Můj život je sám o sobě složitý, Jacob pochopí, jak se cítím, to na něm mám nejraději, dokáže se vcítit do mých pocitů, a netlačí na pilu, když mu něco nechci říct, takže bez dalších řečí nastartuje motorku, kterou měl uloženou na korbě mého náklaďáčku, a odjede.

Vklouznu do domu, přízemím proběhnu jako myška, vyletím schody a zapadnu do svého pokoje, abych se mohla následně zamknout, ujistit se, že okno je zavřené, sklidit učebnice z postele a lehnout si. Zírat do bílého stropu sice není žádná terapie, ale mně obvykle docela pomáhá.

I dnešní procházka ze školy mi provětrala hlavu, pročistila myšlenky, co na tom, že jsem si až teď vzpomněla na to doučování, co jsem slíbila Lauren? Netrápilo mě to, pochybuji, že ona tam byla včas, možná vůbec nedorazila, takže by to bylo zbytečné čekání…

5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The Fear - 4. kapitola:

 1
9. SummerLili
27.09.2011 [19:09]

Trošičku krátka kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon , mám z nej zvláštny pocit, najmä z toho, čo bude nasledovať v tej ďalšej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27.09.2011 [15:08]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.09.2011 [16:02]

ssendySuper kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon těším se na pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. kikuska
26.09.2011 [15:29]

Chuderka Bella. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.09.2011 [15:06]

eMCullenNádherná kapitolka, možná trošku krátká... Emoticon
Ale jinak nádherně napsaná a vůbec nechci vědět tu novinku, kterou má Renée přichystanou. Obávám se, že Belle vůbec ale vůbec neudělá radost a myslím, že teď - podle toho, jak Bella zareagovala na PHILOVU návštěvu - už si každý domyslí, co se stalo...
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Faninka
26.09.2011 [14:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon opět překrásná kapitolka Emoticon
no zdá se to být jasné - averze proti mužským dotekům a jakmile je řeč o Philvi Emoticon mizera jeden Emoticon a obávám se tý štastný novinky co má Renné - prosím at není těhodná Emoticon Emoticon
už se nemůžu dočkat další kapší, tak jsem s ní Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon snad co nejdřív

26.09.2011 [13:38]

daslli141Ja už asi tuším čo je vo veci... Inak krásna kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
26.09.2011 [9:11]

Píšeš skvěle,prosím další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. LidkaH
26.09.2011 [8:38]

Začínám mít neblahé tušení Emoticon Jinak skvěle napsáno Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rychle dalsi prosim!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!