Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 26. kapitola

vampires suck


Tam, kde sa neumiera - 26. kapitolaK tejto kapitole nič neprezradím. Musíte si ju prečítať. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Byť človekom je zvláštne. Odrazu bol svet iný. Prežívanie bolo iné. Kým ako bakchantku ma zaujímalo len moje poslanie a svet okolo nebol dôležitý, teraz som si samú seba uvedomovala ako bytosť plnú potrieb a túžob. Prahla som po láske, pochopení, po kontakte. Edward sa snažil a ja som mu nemohla nič vyčítať. Dokázal ma konečne pohladiť a dotknúť sa ma. Zvládol ma letmo pobozkať na pery, ale mne to bolo málo. Cítila som jeho bolesť a tú svoju som sa snažila skrývať. Každý pocit bol tak nový a iný. Neoľutovala som svoje rozhodnutie stať sa človekom, no bála som sa rozhodnutia, ktorému som bola každý deň bližšie.

Keď som videla Edwardovu tvár a uvedomila som si, koľko námahy ho stojí aj jemný dotyk našich pier, bola som zdesená. O tom je život upíra? Je o bolesti a odopieraní si? Bála som sa toho. Bála som sa toho obdobia novorodeného upíra. Čo ak pre mňa bude nejaký človek tak neodolateľný, ako som ja pre Edwarda? Možno som sebecká a možno som len hlúpe ľudské dievča, no nechcela som byť monštrum ovládané pudmi. Edward nebol netvor, ale čo ak ja budem?

Stále chodil často na lov a ja som rozmýšľala. Čo by urobili Volturiovci, ak by som zmenila názor? Čo by cítil Edward a jeho rodina, ak by som odmietla byť tým, čím sú oni? Toľko otázok a žiadna odpoveď. Nemala som nikoho, od koho by so žiadala radu. Som človek žijúci medzi upírmi. Neprestala som Edwarda bezvýhradne milovať a veriť mu, ale prestala som veriť sebe.

Sedela som pri okne, keď sa otvorili dvere. Chladná ruka ma pohladila po ramene. Otočila som sa a usmiala sa. Edward sa nahol a jemne ma pobozkal na pery. Okamžite som sa postavila v nádeji, že ten bozk predĺžim aspoň o sekundu, no odtiahol sa. Boli to už dva mesiace a mi sme nepokročili ani o kúsok.

„Edward,“ vzdychla som. Previnilo sa usmial.

„Chce to čas,“ šepol a pohladil ma po tvári. Snažila som sa zakryť moje sklamanie, no stále sa mi to darilo menej a menej. Chvíľu sa na mňa díval.

„Čo sa deje? Si smutná. Môžem niečo urobiť?“ opýtal sa.

„Myslím, že nie,“ pošepla som a sadla si späť k oknu. Pomalým krokom odišiel. Trápila som ho a trápila som aj samú seba. Túto noc som nespala. Raz mi Alice povedala, že akokoľvek sa rozhodnem, bude to ťažké a mala pravdu.

 

Edward:

Bella bola nešťastná. Nepovedala to, ale ja som to vedel. Cítil som jej smútok a Jasper mi to len potvrdil. Urobil by som všetko na svete, aby bola šťastná. Nenávidel som sa za to, že nedokážem prekonať toho netvora v sebe. Pred tým, než sa stala človekom, som si sebou bol tak istý. Ani v tej najhoršej nočnej more by ma nenapadlo, že bude pre mňa taký problém byť jej na blízku. Každým dňom sa mi vzďaľovala. Rodina videla jediné riešenie, a to v jej premene. Postupne som si začal uvedomovať, že to bude asi jediná možnosť. Už som sa jej to pokúšal povedať, ale nedokázal som to. Stala sa pre mňa človekom a teraz budem žiadať, aby sa pre mňa stala netvorom. Vrátil som ju do života, aby som ju následne zabil. Bella premenu nikdy nespomínala. Mal som strach, začať sa s ňou o tom baviť. Po dnešku som sa rozhodol. Poviem jej to.

Hneď ráno som si sadol na jej posteľ. Spala veľmi nepokojne, no nad ránom už spinkala ako anjel. Miloval som tú chvíľu, keď sa prebúdzala. Oči sa jej pod viečkami rozkmitali a dych skrátil. Srdce zrýchlilo a ona rozospalo otvorila tie dokonalé čokoládové oči. Vždy trvalo asi dve sekundy, kým prišla k sebe, a vtedy bola najrozkošnejšia. Odhrnul som jej z čela neposlušný pramienok vlasov.

„Ahoj,“ šepla. Usmial som sa a len perami naznačil to isté slovo.

„Pozoruješ ma?“ Prikývol som. Otočila sa pomaly na bok a vzdychla.

„Ťažká noc?“ šepol som a letmo ju pobozkal na čelo. Hrdlo sa mi okamžite bolestne stiahlo. Jemne prikývla a natiahla sa ako malé mača.

„Chcem sa s tebou rozprávať. Naraňajkuješ sa a môžeme sa ísť prejsť,“ povedal som s úsmevom. Bella na mňa vyvalila oči.

„O čom sa chceš rozprávať?“ povedala prekvapene.

„Najprv sa v pokoji naraňajkuješ,“ zavelil som a vyslúžil si len nesúhlasné vrtenie hlavou.

„Teraz by mi ani nechutilo. Počúvam.“ Sadla si na posteli a zložila si ruky na hrudi. Pri takejto póze, som nemal šancu.

„Bella, ja vlastne neviem, ako začať,“ šepol som. Skúmavo sa na mňa pozrela.

„Vieš, že ťa milujem?“ Prikývla. „Snažím sa prekonať všetky prekážky, ale nedarí sa mi. Viem, že som na vine, ale nejde to. Dlho som rozmýšľal, či sa ťa na to opýtam a je to pre mňa ťažké.“ Odmlčal som sa. Bella znervóznela. Pôsobila vystrašene a ja som vedel, že ak sa to neopýtam teraz, tak už odvahu nenájdem.

„Uvažovala si už o možnosti stať sa...“ Nedokázal som to vysloviť. To slovo mi uviazlo v krku.

„Stať sa upírom?“ dopovedala za mňa. Nadýchol som sa a prikývol. Chvíľu mlčala.

„To odo mňa chceš?“ opýtala sa a sucho prehltla.

„Už sme sa o tom bavili a Aro stanovil jasnú podmienku. Viem, že si si chcela svoju ľudskosť užiť čo najdlhšie, ale je to pre nás oboch ťažké. Bella, túžim po tebe a nie som schopný sa k tebe viac priblížiť. Ubíja ma to a viem, že teba tiež.“ Nechcel som znieť tak naliehavo, ale musel som to povedať, kým som mal odvahu. To ticho, ktoré nastalo, ma ničilo. Po chvíli spustila nohy z postele.

„Kedy?“

„Čím skôr,“ šepol som. Dívala sa na mňa. Napäto som čakal, čo povie. Celé moje vnútro sa chvelo. Po chvíli prikývla. Ovládla ma radosť a silno som ju objal.

„Ďakujem.“ Radostne som vybehol z izby a šiel jej urobiť raňajky. Bol som nadšený. Bella bude mať prvý rok ťažký, ale viem, že to zvládne. Viem, že je to sebecké, ale tešil som sa. Budem jej môcť dať všetko, čo si teraz obaja upierame. Budem sa jej môcť dotýkať a určite nebude ľutovať. Milujeme sa. Miluje ma tá najdokonalejšia bytosť.  Povedal som o tom rodine a oni boli rovnako nadšení, ako ja. Jasper, Alice, Emm a Rose odišli na dlhší lov, lebo po Bellinej premene to bude zložitejšie. Carlisle odolával ľudskej krvi dokonalo, ale aj tak chcel mať istotu, a preto sa deň pred premenou rozhodol ísť tiež doplniť silu. Esme ho, samozrejme, chcela sprevádzať. Bellu sme pripravovali a mal som pocit, že dokonale rozumie všetkému. Keď za mnou prišla, aby som šiel tiež, prekvapilo ma to.

„Edward, aj tak celú noc prespím, tak utekaj,“ povedala pokojne.

„Chcem byť s tebou,“ šepol som, no ona ohrnula peru.

„Tri dni sa budem meniť. Mal by si ísť. Chcem ťa mať počas tej doby pri sebe,“ povedala rozumne.

„Bella má pravdu.“ Carlisle jej držal stranu a čakal, čo poviem.

„Nechcem, aby si tu zostala sama.“

„Edward, som už veľká. Nasledujúci rok ma nenecháte samú ani sekundu. Chcem si to ešte vychutnať,“ povedala nežne a pobozkala ma na pery.

Súhlasil som. Uložil som ju do postele a vyrazili sme. Nechcel som ísť ďaleko, ale zver bola až niekde hlboko v horách. Zajtrajšieho dňa som sa bál, no aj som sa tešil. Ulovil som jeleňa a dve srny. Chcel som mať istotu, že budem v pohode.

Nad ránom bol s lovom hotový aj Carlisle. Čakali sme už len na Esme. Tá prišla na lúku až za svetla. Keď som zbadal jej zovňajšok, bolo mi jasné, že mala ťažkú noc. Pustila sa za medveďmi a skončila v rieke. Carlislea to dobre pobavilo. Vracali sme sa k domu. Utekal som najrýchlejšie ako som vedel. Dúfal som, že Bella bude ešte spať. Pred domom som však zostal stáť ako obarený. Nepočul som dych a ani tlkot srdca. Jediným skokom som vrazil do spálne cez zavreté okno. Sklo sa rozsypalo po dlážke. Vtedy mi to došlo. Nie je tu. Odišla. Ušla predo mnou.

 

25. kapitola - 27. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 26. kapitola:

 1
6. Petronela webmaster
16.08.2017 [20:04]

PetronelaHmm, hmm... Co ti na tuhle kapitolku mám asi povědět? Trochu jsem to od Belly čekala, ale doufala jsem, že to neudělá.
Nebo je to všechno trochu jinak a Edward si to jenom zle vysvětluje?
Copak se asi Belle honí v té její hlavince?

28.07.2012 [21:33]

BadLovelyLucyTo mu snad neudělala? Doufám, že za tím bude něco jiného než útěk, ale i tak to nebude nic dobrého.

4. Kačka
07.11.2011 [22:04]

Tak to jsem čekala!! A jak vidím, tak Ed pořád nečete myšlenky Belly :-D ale je mi divné, že její rozhodnutí neviděla Alcie

26.08.2011 [1:25]

Any12Já to tušila, já to tušila!!! Ten první pohled mi říkal, že to Bella nechce. Když pak s tím Edward vyrukoval, litovala jsem ji a přemýšlela, jestli se to nezvrtne. A když ho pak přemlouvala, aby šel s nima na lov, tak už jsem si jenom říkala, jestli to tak opravdu bude! Edward je hlupák, neutekla před ním, ale před upírstvím. Měl by si to uvědomit! Emoticon Emoticon
Ale teď nevím, jak je to s tím těhotenstvím... Teď bych zase řekla, že nic nebude, protože dva měsíce jsou dva měsíce, to už by tam byly další náznaky, ne? Emoticon No, uvidíme... Emoticon
Jinak opět nádherně napsané. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
23.07.2011 [17:28]

Ty kokos. Emoticon Emoticon Emoticon Ja nemám slov. Toto čo je? Emoticon Prosím, povedz, že neušla. Emoticon Emoticon Emoticon Prosím. Emoticon Emoticon Emoticon Chudák Edward. Emoticon Emoticon Emoticon Toto bude asi ešte riadne ťažké, však? Nech už sú spolu. Emoticon Emoticon Emoticon Prosím. Emoticon Emoticon Emoticon
V každom prípade krásna kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Idem rýchlo na ďalšiu. Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
17.05.2011 [21:40]

Usla ??? Si robis srandu ze ???? Mna s toho asi uz vystre nadobro ... No ale napisane je to kraaaasne ... Dufam ze ju najdu a vsetko dobre dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!