Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 21. kapitola

honeymoon


Tam, kde sa neumiera - 21. kapitolaEdward sa musí vyrovnať s niečím, s čím nepočítal. Zvládne to? Pekné čítanie. Lolalita

21. kapitola

Edward:

Nedokázal som sa ovládať. Nevedel som to zastaviť. Chcel som ju tak veľmi, ako ešte nič na svete. Rýchlym pohybom som ju zbavil nohavičiek a seba boxeriek. Bol som tak veľmi vzrušený, že som nedokázal čakať. Nedokázal som sa ovládnuť. Pozrel som sa jej do očí a hľadal v nich súhlas. Bella sa nádherne usmiala a zastonala moje meno. Opatrne som sa k nej priblížil a vnikol do jej božského tela. Vlna slasti prešla každou mojou bunkou. Napäto som čakal, čo sa udeje. Bella vo chvíli celá ustrnula, a potom sa znova nádherne usmiala. Bol to neskutočný pocit byť s ňou jedno telo. Miloval som ju šialene a oddane od prvej chvíle, ako som ju zbadal. Začal som sa pomaly pohybovať, keď sa niečo zmenilo. Prudko sa nadýchla a hlasno zrevala. Okamžite som sa jej pozrel do tváre. Očné bielka sa jej pretočili a prehla sa podo mnou do oblúka. Zdalo sa mi, akoby stratila vedomie. Rýchlo som ju schmatol do náručia a zatriasol ňou.

„Bella, zlatko! Bella, preber sa,“ kričal som. Vtedy sa rozleteli dvere a do izby vbehol Carlisle. Nepočul som ho. Prekvapene sa na mňa pozrel. Rýchlo ma od nej odstrčil a skontroloval ju. Celým jej telom silne šklbalo. Bolo to ako zvláštny záchvat.

„Obleč sa a dones ju ku mne do pracovne,“ zasyčal Carlisle. Mal na mňa obrovskú zlosť. Takto zúrivého som ho už dlho nezažil. Rýchlo som na seba vytiahol nohavice a na Bellu som prehodil svoju košeľu. V sekunde som bol pri Carlislovi a Bellu som položil na jeho obrovský mahagónový stôl. Môj otec z neho jediným rýchlym pohybom zmietol úplne všetko, vrátane počítača a mobilu. Cerlisle jej rýchlymi pohybmi skontroloval celé telo.

Neveril som vlastným očiam. Oči jej sčerveneli a zo slzných kanálikov vytekala červeno-čierna tekutina. Rovnaká tekutina prestupovala jej pórmi. Vyzeralo to, akoby od všadiaľ krvácala. Nebola to však krv. Chvel som sa strachom. Carlisle neveriacky stál a nebol schopný pohnúť sa. Po chvíli jej z očí tiekla už len číra voda. Celá miestnosť zvláštne voňala. Bella znova zrevala a niekoľkokrát ňou prudko trhlo. Carlisle ju pevne chytil a prirazil k stolu. Ja som nebol schopný pohnúť sa. Jej srdce zrýchlilo a jej dych sa prehĺbil. Pokožka jej tela nabrala ružovkastý nádych. Bola to stále ona. Nádherná, nežná, neskutočne krehká. Jej vôňa však bola iná. Zmätene som sa pozrel na Carlislea. On ju pohotovo zabalil do deky a pohladil po čele. Bola celá špinavá od tej zvláštnej tekutiny. Začal ju rýchlo otierať do cípov prikrývky.

„Vyplavil sa z nej jed. Je čistá. Je človek,“ šepol môj otec a ja som nechápavo hľadel na tú krehkú bytosť na stole. Pristúpil som bližšie. Chcel som ju vziať do náručia, ale niečo ma totálne odrovnalo. Bola to vôňa šíriaca sa z jej tela a dychu. Bolo to opojné, nádherné, dokonalé. Krajšiu vôňu som v živote necítil. Zachvel som sa a prudko vydýchol. Carlisle zodvihol pohľad a v sekunde stál pri mne.

„Spamätaj sa!“ vyštekol a zalomcoval mnou. Odpoveďou mu bolo moje hlasné zavrčanie. Nechápal som to. Správal som sa ako zviera. V tom ma silno udrel do hrude.

„Choď hneď preč!“ zasyčal. Hľadel som na ten stôl a na svojho otca a nebol som schopný pozháňať do kopy svoje myšlienky. Všetko sa točilo len okolo tej dokonalej, lahodnej vône. Vôňa tej nasladšej a najdokonalejšej krvi. Pozbieral som všetko sebaovládanie a dookola som si opakoval:

„Je to moja Bella. Je to moja Bella.“

Vybehol som z pracovne a zbehol do obývačky. Vtedy sa otvorili dvere. Z lovu sa vrátili moji bratia. Pozrel som na Jaspera a on sa zachvel. Moje pocity ho doslova omráčili. Vtedy sa Emmett započúval, a potom sa nekontrolovateľne rozrehotal.

„Nemali sme ich tu nechávať osamote. Počuješ to a cítiš to? Máme v dome človeka. Edward neudržal vtáčika v nohaviciach,“ rehotal sa. Vtedy som to už nevydržal a celou silou som vrazil do hrude svojmu bratovi. Odletel k protiľahlej stene a s hrmotom sa zrútil na zem. Okamžite bol na nohách s hlasným vrčaním. Chcel po mne hneď vyštartovať a v tom rozpoložení, v ktorom som bol by to nedopadlo dobre. Jasper medzi nás vbehol.

„Pokoj! Upokojte sa. Edward, choď hneď na lov a daj sa do poriadku. Zvládneme to tu,“ šepol. Ja som na nič nečakal. Rozbehol som sa k dverám a zmizol v lese. Jasper z mojich pocitov pochopil, čo sa udialo a Emmettovi to vysvetlí. Kto však vysvetlí mne, čo sa tam stalo. Jej vôňa vo mne prebudila monštrum. Prisahal som jej, že jej nikdy neublížim a keby nebol prišiel Carlisle z nemocnice skôr, a Bella by sa premenila pri mne, tak ju najskôr zabijem. Nie, určite by som ju zabil. Jej vôňa bolo to najdokonalejšie, čo som kedy cítil. Bežal som niekoľko kilometrov a ako v tranze som sa vrhol na stádo jeleňov. Zložil som tri veľké kusy a sal ako šialený. Stále som cítil tú jej dokonalú vôňu.

Čo len budem robiť, hnalo sa mi hlavou. Smäd som už necítil, ale domov som sa bál vrátiť. Sadol som si pod strom a s hlavou v dlaniach som preklínal sám seba.

 

Carlisle:

Nikdy som nepochyboval o tom, že je Edward výnimočný. Bol stále tak rozvážny a zdržanlivý. Dnes ma ale totálne vytočil. Mal o Bellu strach. Obaja sme mali. Vidieť premenu bakchantky na človeka je vec, ktorú asi žiadny upír v živote nevidel. Bolo to neskutočné. Keď bolo po všetkom a rytmus jej srdca sa ustálil, cítil som čistotu jej krvi. Dych sa jej prehĺbil. Pozrel som na Edwarda a vtedy mi došlo, že niečo nesedí. Celý sa chvel a jeho oči hovorili za všetko. Bol to pohľad na netvora. Jej krv mu spievala. Uvedomil som si to až v tej chvíli. Ak by som nebol prišiel z práce skôr, tak ju zabije. Neovládal sa. Videl som na ňom, ako veľmi sa snaží, ale nedokázal to. Ak by som to nemal možnosť vidieť na vlastné oči, neveril by som tomu.

Vyhodil som ho z izby a postavil sa do obrannej pózy, ak by sa rozhodol vrátiť. Začul som rozruch zdola a pochopil som, že odišiel. Vydýchol som si a sadol si zmučene na stoličku. Po chvíľke strčil do dverí hlavu Jasper. Snažil sa ma svojim darom upokojiť, no nemal šancu. Chvel som sa a bál sa o Edwarda a o toho krehkého človeka na mojom stole. Nikdy som to nemal dovoliť. Veril som Edwardovi a v živote by ma nenapadla táto alternatíva Bellinej premeny. Vedel som, že keď sa z nej stane človek, bude to mať môj syn ťažké. Veril som však jeho dokonalému sebaovládaniu. Nikdy s tým nemal problém a Bellu šialene miloval. Bol som si istý, že s ňou zvládne existovať ako s človekom.

Bella sa na mojom stole pomrvila, čo ma vytrhlo z premýšľania. Vzal som ju do náručia a šiel do Edwardovej izby. Vtedy sa domov vrátili aj dievčatá. Alice ku mne pribehla. Zo svojej vízie už vedela takmer všetko. Vzali sme Bellu do kúpeľne a umyli ju od vyplaveného jedu. Alice doniesla čisté oblečenie a uložili sme ju do postele. Po pár minútach prišla aj Esme. Z jej tváre mi bolo jasné, ako ťažko to nesie. Vzlykala, aj keď sa veľmi snažila pôsobiť vyrovnane.

„Zostanem pri nej, kým sa prebudí,“ šepla Alice. Esme sa na mňa zadívala.

„Kde je Edward?“ opýtala sa polohlasom.

„Na love. Dúfam,“ šepol som. Vtedy sa Bella prudko mykla a otvorila oči. Nahli sme sa nad ňu. Prekvapene sa okolo seba rozhliadala. Vyzerala, akoby sa pokúšala zaostriť zrak. Nemotorne sa snažila posadiť, no bola slabá. Chcela niečo povedať, no nedarilo sa jej rozlepiť suché pery.

„Jasper, dones pohár vody,“ šepol som a v sekunde pribehol môj syn s vodou. Sadol som si na okraj postele a nadvihol Bellu, aby sa mohla napiť. Jemne si usrkla a zvalila sa späť na posteľ.

„Edward?“ zachrapčala.

 

20. kapitola - 22. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 21. kapitola:

 1
8. Petronela webmaster
16.08.2017 [18:58]

PetronelaTak takovýhle spád věcí jsem nečekala, přestože musím přiznat, že jsem se obávala, že Bella bude vlastníkem zpívající krve Emoticon. Edward to teď bude mít neskutečně těžké, ale dost mě překvapuje s jakým klidem to zvládá Jasper - může za to fakt, že se právě vrátil z lovu nebo to tak bude i nadále?

28.07.2012 [20:33]

BadLovelyLucyTak to tu ještě nebylo. Myslím, že tohle bylo nejhorší vyrušení. Aspoň pro ně. Emoticon No chudák Edward, tohle asi fakt nečekal. Snad mu to nebude trvat moc dlouho než se přes to přenese.

27.05.2012 [16:08]

domcamerciNo... Tak to je v hajzlu. Edward zřejmě nebude mít takový sebeovládání jako v originále, s čimž jsem vážně nepočítala. Emoticon Úžasný... Emoticon

27.04.2012 [23:58]

Irmicka1oj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kačka
07.11.2011 [21:25]

Ach jo, on je z ní fakt člověk Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [14:49]

Any12Wow... Emoticon Myslím, že nejsem jediná, koho jsi touto kapitolou překvapila... Koho by taky napadlo, že to nebude tak lehké, jak všichni čekáme, protože Edwardovi odjakživa Bellina krev zpívala? A přitom je to tak logické... Emoticon Emoticon
Ta její přeměna byla senzační! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No a teď jsem vážně zvědavá na dalšídíly, protože to bude ještě hodně zajímavé... Emoticon
Úžasná kapitola!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
23.07.2011 [2:02]

Tak toto bude ešte problém. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
17.05.2011 [11:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Coooooooo ???? To co mam znamenat ... Toto mi nerob... Dufam ze to dobre dopadne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!