Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Tam, kde sa neumiera - 20. kapitola

natáčení


Tam, kde sa neumiera - 20. kapitolaSvadba sa blíži. Naši budúci novomanželia sa nesmierne tešia. Môže sa ešte niečo pokaziť? Trocha vám napoviem. Vášeň a túžba sú veľmi mocné a príležitosť robí zlodeja. Pekné čítanie. Lolalita

20. kapitola

 

Bella:

Svadba bola naplánovaná na koniec týždňa. Všetky doklady už boli vybavené a stačilo jediné - povedať áno. Alice mi zabezpečila plný šatník vecí a topánok. Na svadbu som sa tešila a ešte viac na svadobnú noc, no na druhej strane som mala strach a obavy. Nevedela som, ako to celé prebieha. Prídem o svoju čistotu. Rituál zasvätenia bol dlhý a bolestivý. Jednoducho som počítala s tým, že to bude podobné, a tak som sa rozhodla na to pripraviť aj Edwarda.

„Edward, milujem ťa,“ šepla som na začiatok.

„Aj ja teba,“ povedal automaticky a nežne ma pobozkal na pery. Ja som bozk predĺžila a trocha na neho zatlačila. Padol na posteľ a zasmial sa.

„Nesmiem sa ťa ani dotknúť, keď nechcem prísť o ruky. Až do svadby,“ povedal pobavene.

„Edward, neviem ako to bude prebiehať,“ šepla som.

„Myslíš svadbu?“ Zodvihla som obočie a zakrútila hlavou.

„Myslím svadobnú noc. Neviem, ako prebieha vzdanie sa schopností. Zasvätenie trvalo dlho a šialene to bolelo. Krv sa mieša s jedmi. Otrava prejde každou bunkou tela. Ak bolí čistenie rovnako, tak to bude dosť zlé. Nechcem len, aby ťa to vystrašilo.“ Edward sa bolestne otriasol.

„Ako sa mám tešiť na svadobnú noc, keď viem, že ťa to bude bolieť?“ povedal strápene.

„Ako sa mám tešiť ja, keď viem, že po mojej premene na človeka sa ku mne najskôr nebudeš vedieť ani priblížiť?“ šepla som. Obaja sme sa na seba dívali. Edward ma pohladil po vlasoch.

„Neobávam sa, že by som po tebe prestal túžiť alebo nebol schopný dotknúť sa ťa. Zvládneme to. Neboj sa,“ povedal upokojujúco a ja som tomu vážne chcela veriť. Mala som strach, no zároveň som bola plná očakávaní. Jeho ubezpečenie mi stačilo.

„Si už na svadbu pripravený?“ opýtala som sa s úsmevom.

„Bella, ja sa neviem dočkať. Jediné, čo si prajem je, aby si bola mojou manželkou, mojou ženou, milenkou, láskou. Zbožňujem ťa. Nič sa nemôže pokaziť. Stáli sme proti Volturiovcom. Držala si Ara pod krkom a aj to nám prešlo. Všetko už bude len dobré,“ povedal pokojne a pobozkal ma.

„Ja viem. Aj ja sa na to teším. Hádam to nebude tak zlé. Nevieme, čo nás čaká. Viem však, že si ten najúžasnejší muž na svete a o pár dní budeš len a len môj,“ usmiala som sa.

„Len a len tvoj a ty moja,“ šepol nežne a pohladil ma po chrbte. Neodolala som a natisla som sa mu na pery. Zaplietol mi prsty do vlasov a razom skĺzol z mojich úst po krku až na kľúčnu kosť. Zastonala som asi dosť hlasno, lebo sa z prízemia ozval hlasný Emmettov smiech a hneď na to sa prudko otvorili dvere. Esme nemusela povedať ani slovo. Edward odo mňa odskočil, akoby som mala lepru a mne zostala len prázdna náruč a našpúlené ústa. Nahnevane som si dupla nohou. Esme počkala, kým Edward vyšiel z izby a zavrela ich. Potom mu pred dverami dávala kázanie.

 

Prípravy boli v plnom prúde. Od svadby nás delil jediný deň a ja som bola neskutočne nervózna nevesta. Večer ma Edward sladko pobozkal a ja som bozk predĺžila. Vôbec sa mi nepáčilo, že chce tento večer stráviť mimo našej izby a že ho zajtra uvidím až tesne pred tým, než mu poviem áno. Esme s Alice a Rose ešte zabezpečovali posledné drobnosti v meste a Jasper s Emmettom boli na love. Carlisle sa mal za pár hodín vrátiť z nemocnice, čiže sme boli sami. Posledné dni som sa cítila tak sama. Nesmel sa ma ani dotknúť, aby to hneď niekto neokomentoval a Esme mi stále kládla na srdce, aby sme boli zdržanlivejší. Odtiahla som sa od Edwarda a povedala prvé, čo ma v tej chvíli napadlo:

„Nie je tu nikto, kto by ti odtrhol ruky,“ pošepla som. Edward okamžite pochopil moju poznámku a zasmial sa.

„Si sladká, Bella,“ zastonal a jemne mi prešiel prstom po perách. Nebol to súhlas, ale ani nesúhlas, a tak som sa k nemu tuhšie pritlačila a začala jemne bozkávať tie jeho dokonalé pery. Edward mi nežnosti oplácal a postupne sa nevinná neha začala meniť na vášnivé bozky a objatia. Vášeň je opojná vec a príležitosť robí zlodeja. Ja som si v tej chvíli chcela ukradnúť aspoň troška z toho, čo mi všetci upierali.

V krátkej chvíli som sa ocitla pod Edwardovým telom na posteli. Prechádzal dlaňou po mojom tele a ja som bola šťastím bez seba. Bolo to nádherné, a hlavne zakázané. Cítila som sa ako neposlušné dievča. Určite sme neplánovali viac, než trocha nehy a maznania. Edward mi stiahol tričko. Trocha som sa začervenala. Nemala som podprsenku a jeho to očividne trocha zaskočilo. Chcela som hrať vyrovnanú hru a tak som mu aj ja stiahla košeľu cez hlavu. Vzdychy a túžba naplnili celú miestnosť. Perami sme si navzájom spoznávali telá. Zrazu mi už nestačilo len hladenie a opatrne som siahla k zapínaniu jeho nohavíc.

„Nie,“ zavrčal mi do ucha, no moju ruku nezastavil. Namiesto toho zastonal a jemne mi perami stlačil ušný lalôčik. Ak sa cítil rovnako ako ja, tak to najskôr nedokázal. Vo chvíli jeho rifle spadli na zem a nasledovali ich moje. Moja krv vrela. Cítila som sa, akoby som mala v sekunde uhorieť. Jeho dotyk mi boli tak nesmierne príjemný a chladil ma, že ak by sa mi ho teraz pokúsil niekto zobrať, tak si to s ním vybavím ako pravá bakchantka.

Na vnútornej strane stehna som cítila jeho túžbu po mne. Skĺzla som rukou medzi naše telá jemne som ho pohladila po tom nedočkavcovi v jeho boxérkach. Edward hlasno zastonal a privrel oči. Potom mi ruku schmatol a prirazil k telu. Natlačil sa medzi moje stehná a otrel sa o moje citlivé miesto. Zachvela som sa a slastne zavzdychala priamo do jeho pier. Edward akoby sa utrhol z reťaze. Bol žiadostivý a perami preskúmal každý centimeter môjho tela. Naliehavo sa na mňa pritláčal a trel sa o moje lono. Ochotne som mu vychádzala v ústrety, a tak netrvalo dlho a rytmicky sme sa pohybovali. Myslela som, že explodujem. Potrebovala som ho, chcela som ho tak veľmi, až som v celom tele pocítila bolestný kŕč. Prehla som sa ako luk a túžobne som zastonala. Edward sa jemne nadvihol a čiernymi očami sa pozrel do tých mojich.

„Nedá sa odolať. Za toto nás najskôr zabijú,“ šepol zastrene.

 

19. kapitola - 21. kapitola

 


Kapitolka je trocha kratšia, ale ja vám to vynahradím v ďalšej. Pekné čítanie. Lolalita



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tam, kde sa neumiera - 20. kapitola:

 1
8. Petronela webmaster
16.08.2017 [18:48]

PetronelaEsmé jako strážce Belliny nevinnosti byla na začátku super, ale potom to trochu nedomyslela, když nechala den před svatbou ty dva samotné doma. Mohla něco podobného očekávat Emoticon.

28.07.2012 [20:19]

BadLovelyLucyNádhera, tohle ti prostě jde na jedničku Emoticon Krásná romantická kapitolka a docela se bojim co bude v další, ale rozhodně mi to nedá. Emoticon

27.05.2012 [16:01]

domcamerciSamozřejmě, že sa neda odolat.. Píšem seminárku, ale už je to tak dlouho, co jsem tohle nečetla. Nechtěla jsem to totiž přetrhávat - pak budu naštvaná, že jsem to zase nedočetla... Jenže já už si to chci přečíst. Zvlášť příští kapitolu. Emoticon Emoticon

27.04.2012 [23:50]

Irmicka1oj tak to jim jaksi nevyšlo :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Kačka
07.11.2011 [21:15]

ouu, néé škoda ale je to úžasný Emoticon Emoticon Emoticon

25.08.2011 [14:18]

Any12No páni, jsem zvědavá, jak ta přeměna bude probíhat... Emoticon A taky jestli bude Bella z lidskosti zklamaná, přece jenom, bude slabá, pomalá, bez darů... Emoticon Emoticon
Hmm, tak Eda řekne ne, ale pokračuje dál... Emoticon
Tak to jsem teď zvědavá, jestli je někdo zastaví... Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. kikuska
23.07.2011 [1:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. MatikEsmeCullen
17.05.2011 [10:54]

Ani nevies ako sa tesim na Esminu reakciu ... To bude nieco (aspon dufam) ale kraaaaaasne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!