Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Striptíz pre Edwarda - 24. kapitola

Sada Cullenovic Šperků


Striptíz pre Edwarda - 24. kapitolaV tejto kapitole sa Bella a Edward stretnú s Charliem. Pekné čítanie. Lolalita

Bella:

Poznávala som cestu. Cítila som sa ako vtedy, keď som sa k Charliemu presťahovala a on ma viezol k sebe. Vtedy mi Forks pripadalo chladné a smutné. Teraz ma Edward vezie domov, no ja sa cítim podobne, ako vtedy. Vraciam sa so strachom. Neviem, ako ma otec príjme.

Tak dlho som sa mu neozvala, určite sa bál a možno ma aj hľadal. Som jeho jediné dieťa a nemala som v sebe ani toľko zodpovednosti, aby som sa mu pravidelne ozývala. Bolo pre mňa ľahšie nerozprávať sa s ním, aby sa neopýtal na niečo, na čo by som nechcela odpovedať, a tak som sa pre moju vlastnú pohodlnosť trápila.

Jasper zastavil na krajnici neďaleko odbočky k nášmu domu. Otočil sa k nám na zadné sedadlo. Niečo zamumlal a Edward okamžite vystúpil a sadol si za volant. Jasper s Alice zostali stáť na okraji cesty a my sme pokračovali.

„Idú pripraviť dom,“ povedal Edward cez plece. Usmial sa a zabočil na cestičku k nášmu domu.

Pred domom stálo Charlieho staré policajné auto. Edward zastavil vedľa a pomohol mi vystúpiť. Potom sa pozrel smerom k dverám a o krok odo mňa odstúpil. Dvere sa razom doslova rozleteli. Vonku vybehol môj otec. Vyzeral inak. Vlasy mal dlhšie a nad ušami sa mu točili. Pribudli aj šediny a vrásky a ja som zrazu mala pocit, že za každučkú šedinu a ryhu v jeho tvári môžem len ja. Na sebe mal uviazanú zásteru a na rukách kuchynské chňapky. Zastavil sa niekoľko krokov odo mňa a zreteľne som videla, ako sa mu rýchlo dvíha hrudník. Nedokázala som sa pohnúť. Z očí mi začali tiecť slzy.

„Ocko,“ šepla som a zahryzla si do pery.

Charlie hodil chňapky na zem a priskočil ku mne. Schmatol ma do náručia a vôbec nebral ohľady. Surovo ma stlačil. Zvieral ma tak pevne, že som mala strach, že sa nenadýchnem. Otcova náruč mi aj napriek tomu pripadala nežná. Drsnosť jeho objatia ma nedesila, skôr ma upokojovala a dávali mi zvláštny pocit bezpečia a istoty.

Charliemu sa podlomili kolená. Plakal a ak by nebol zasiahol Edward, skončíme na zemi. Podoprel môjho otca a ten sa na neho až teraz pozrel. Jeho oči sa zaleskli. Edward razom odstúpil a sklopil pohľad. Charlie ma zas pevne objal a svojich chrbtom zatarasil Edwardovi výhľad na mňa. Bol ako chlapec, ktorý sa bojí, že mu vezmú niečo vzácne.

„Kde si mi to zmizla...“ zašepkal do mojich vlasov. Objal ma okolo ramien a viedol ma dnu. Otočila som sa k Edwardovi a mávla na neho, no on nesúhlasne zakýval hlavou.

„Edward, poď,“ šepla som. Charlie sa zastavil a pozrel najprv na mňa a potom na Edwarda.

„Do môjho domu nevstúpi!“ Charlieho hlas bol tvrdý a nekompromisný. Pohladila som otca po tvári a usmiala sa.

„Všetko ti musím porozprávať a mal by tam byť aj Edward,“ šepla som zmierlivo a na otca to zabralo. Prikývol. Edward šiel niekoľko krokov za nami. V objatí som si s otcom sadla na pohovku a schúlila som sa mu v náručí.

„Odpusť mi to, ocko,“ šepla som.

„Neozývala si sa mi. Vieš, ako som sa o teba bál? Kde si bola, čo sa stalo?“ Otec sa na mňa zadíval a chytil moju tvár do dlaní.

„Charlie, nepracovala som v bare ako čašníčka, ja som...“

„Ja viem,“ skočil mi Charlie do reči a ja som vyvalila oči.

„Čo vieš?“ opýtala som sa trochu šokovane.

„Hľadal som ťa, keď si sa dlhšie neozvala. Bol som v tom podniku a tam mi povedali, že si tam tancovala,“ povedal môj otec a v očiach sa mu zaleskli slzy. Nikdy v živote som sa tak nehanbila, ako teraz. Pozrela som na Edwarda, ktorý sa povzbudivo usmial.

„Tancovala som tam ako striptérka a robila som aj súkromné predstavenia. Tak som znova narazila na Edwarda. Mal narodeniny a kolegovia mu zaplatili na oslavu striptérku. Ja viem, že to znie hrozne, ale nič horšie som nerobila. Vážne.“ Zadívala som sa otcovi do očí.

„Je mi jedno, čo si robila, hlavne, že si doma. Jednému však nerozumiem. Prečo si sa mi neozvala.“ Otec sa pozrel na Edwarda a potom sa prudko postavil. „Preto, že si znova s ním?“ ukázal prstom na Edwarda.

„Nie,“ šepla som. Edward sa tiež postavil a chlácholivo roztiahol ruky.

„Charlie, Bella a ja sme znova spolu, ale to, čo vám chce povedať, by ste si mal vypočuť po sediačky,“ povedal Edward a môj otec očervenel.

„Ak si jej urobil dieťa, ty smrad...“ Môj otec sa vyrútil smerom k Edwardovi. On ustúpil.

„Prestaň, otec!“ Schmatla som Charlieho za ruku. „Nie som tehotná a Edward je vlastne hrdina,“ šepla som a môj otec sa šokovane posadil. S otvorenými ústami sa díval na moje slzy.

„Majiteľ baru ma predal priekupníkom.“ Môj hlas sa zlomil a rozvzlykala som sa. Charlie otvoril ústa a vyvalil oči. Roztržito sa zahniezdil na pohovke a v očiach mu bolo vidno zdesenie. Pozrel na Edwarda a potom na mňa.

„Bože môj,“ šepol a potom rozochveto natiahol ruku ku mne. Chytila som ju do dlaní.

„Som v poriadku. Edward a jeho rodina využili všetky svoje známosti a vplyv a dostali ma späť. Edward ma zachránil. Videla som a zažila toho veľa, ale nikto sa ma nedotkol.“ Otec teraz vyvalil oči ešte viac. Určite sa mu to zdalo neuveriteľné, ale nemala som chuť otcovi vysvetľovať, že som ešte panna a preto ma nechali na pokoji. Charlie ma rýchlo objal a potom pozrel na Edwarda.

„Ďakujem ti, chlapče,“ šepol a pobozkal ma do vlasov.

V ten večer som sedela v objatí svojho otca a rozprávala. Nehovorila som však o tom, čo som zažila v Anglicku. Skôr som mu rozprávala, ako som sa dostala k práci v bare a ako sme sa stretli s Edwardom. Hovorila som mu, ako ma Edward takmer nasilu privliekol späť do Forks a vtedy som ho mala poslúchnuť.

Bola už tma a Edward sa postavil k odchodu. Vedela som, že sa obratom vráti cez okno, priamo do mojej izby, a tak som sa spokojne postavila. Edward sa na mňa pozrel a podišiel ku mne. Letmo ma pobozkal na čelo.

„Ideme?“ opýtal sa a ja som sa na neho nechápavo pozrela.

„Bol by som radšej, ak by ste dnes zostali tu,“ povedal náhle Charlie a ja som na neho prekvapene pozrela. To, že hovoril v množnom čísle, ma prekvapilo. Pozvanie platilo aj pre Edwarda a to ma zaskočilo.

Len sa usmial a prikývol. Edward vybral z kufra auta pár našich vecí a zavolal domov, že dnes zostaneme u Charlieho. V mojej izbe sa vôbec nič nezmenilo. Bola stále rovnaká. Stolička od stola bola natočená k oknu a na nej bol položený album s fotkami. Prešla som po ňom prstami.

„Sedával tu, v tom kresle a listoval album každý deň, keď si nezavolala,“ šepol mi Edward. Pichlo ma pri srdci.

„Ďakujem, že si ma presvedčil, aby som šla sem.“ Edward ma objal okolo ramien a ja som sebou trocha trhla. Bol to reflex, ale nebála som sa ho. Už chcel odstúpiť, ale ja som mu to nedovolila a spojila som ruky za jeho pásom. Pobozkal ma do vlasov a ja som mu nastavila tvár. Jemne sa dotkol mojich pier.

Po tak dlhom čase som spala vo svojej posteli. Cítila som sa ako kedysi. Edward ležal vedľa mňa, ako vždy, len s jednou obmenou. Dnes o ňom Charlie vedel. Hladil ma po vlasoch a šeptom sme sa rozprávali. Privinula som sa k jeho hrudi.

„Tvoj otec je konečne spokojný.“

„A ty si to v zdraví prežil,“ zasmiala som sa.

„Buď rada, že nečítaš myšlienky. Najprv ma chcel zabiť a to, že mi navrhol, aby som tu zostal, bolo pre neho neskutočne ťažké. Teraz akurát rozmýšľa nad tým, že ešte počká pol hodiny a pôjde nás skontrolovať,“ šepol Edward a ja som sa pousmiala.

„To je môj otec. Starostlivý ako nikto.“ Objala som Edwarda a zložila si hlavu na jeho hrudník. Mala som pocit, že to bude už všetko dobré.

Nestihla som ešte ani privrieť oči, keď Edwardovi zazvonil mobil. Ako vždy to vybavil veľmi rýchlo. Potom ma pobozkal na čelo a vymanil sa z môjho objatia.

„Bella, musím na chvíľu odísť. Vonku zostane Alice a keď zaspí Charlie, príde k tebe, aby si nebola sama.“ Vyvalila som na Edwarda oči.

„Stalo sa niečo?“ opýtala som sa so strachom.

„Nič hrozné. Ráno prídem a môžeme Charlieho znova odrovnať tým, že mu povieme, že sa vezmeme.“ Edward sa nádherne usmial a ja som sa na neho krivo pozrela.

„Moje doklady už sú na meno Cullenová,“ povedala som uvoľnene, ale nebola som. Edward ma pohladil a rýchlo vybehol cez dvere von. Vedela som, že pýtať sa ho teraz kam ide by nestálo za nič. Nepovedal by mi to. počkám si na člena rodiny, čo tajomstvo neudrží. Spokojne som sa uložila na vankúš a čakala Alice.

 

23. kapitola - 25. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Striptíz pre Edwarda - 24. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
50. Bia
31.07.2012 [14:29]

Emoticon

49. Bia
31.07.2012 [14:29]

Emoticon

48. Kačka
29.10.2011 [20:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon snad to nebude tak zlé Emoticon

47. alžbětka
24.10.2011 [17:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

46. Wera
24.10.2011 [8:21]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Zdenuše
23.10.2011 [20:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

44. empatty
23.10.2011 [17:58]

Juj, to bylo dojemné, chudák Charlie, tož jsem málem též bečela, ale statečně jsem se udržela. Krásná kapitola. Ale kam musel Edward, jen doufám, že fakt nic hrozné. Aspoň chvíli klidu. A Bella aby byla s taťkou.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.10.2011 [14:45]

mima19974WooW Toto som nečakala. Úžasné!! Emoticon Emoticon Emoticon Rýchlo ďalšiu...Som zvedavá,čo sa deje. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. Huny
23.10.2011 [12:06]

HunyPořád mám tušení, že to ještě neskončilo a děsím se toho, že bych mohla mít pravdu. Bella už si zaslouží klid a jestli Ed tu svatbu zruší, tak si mě nepřej. Emoticon
Opět se ti to moc povedlo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

41. andysek1002
23.10.2011 [11:16]

a jeje co se asi deje jinak prekrasne hlavne ze uz jsou spolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!