Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Strážca - 17. kapitola

breaking-ukázka


Strážca - 17. kapitolaRodinná dovolenka. Renesmee je malý špión a načúva. Čo z toho nakoniec bude?

Edward ma vzal domov. Išli sme po ceste ešte po Renesme a po Jaka. Sadli sme do auta a zašli k domu.

„Ostaňte sedieť. O chvíľku sme tu. Ani sa nepohnite. Rozumeli ste.“ Pozrela som na tých dvoch vzadu. Oni sa na seba len pozreli a rozchichúňali sa. Pousmiala som sa na tom a vyliezla som z rozosmiateho auta do príjemného vonkajšieho prostredia.

Vošli sme dnu do domu a s Edwardom sme začali baliť opaľovacie mlieko, klobúky, plavky a všelijaké také veci. Vzali sme aj nafukovačky a podobné hovadinky.

Kým sme to všetko vyniesli von, Renesmee a Jacob sa naháňali okolo auta.

„Hej! Oci! Nenecháme tu ich veci a neurobíme si výlet len my dvaja?“ zakričala som to tak, aby to počuli aj oni. Edward prikývol na súhlas a ja som vzala len naše veci.  Edward už tiež mieril k autu.

„Ale ja idem s vami. Ostáva tu Jake.“ Renesmee skočila na zadné sedadlo a pripútala sa. Žiarila ako slniečko na rukavičke.

„Ale no tak, Nessie! Ty si sa chcela hrať.“ Jacob vzal ich veci a strčil ich do auta. Nastúpil si a pripásal sa. Nenápadne na mňa žmurkol a začal Renesmee štekliť.

Cesta bola celkom fajn a už o tretej hodine sme dorazili na pláž.

Renesmee som stihla prezliecť ešte v aute do plávočiek a Jackob sa prezliekol v kufri. My s Edwardom sme sa prezliekli doma.

No najlepšie bolo, ako sa Jake prezliekal. Renesmee sa nevedela prestať smiať, lebo z kufra vychádzalo samé Bum! Tresk! Au! Do Prčic! a nadávky, ktoré by som radšej nepovedala.

Rozložili sme deku a slnečník.

Renesmee sme museli pustiť hneď do vody, inak by to neprežila.

Renesmee:

Bežala som do vody. Bola teplá, ale nie až tak, ako bol vzduch.

Jacob mi bol v pätách. Chcela som sa mu skryť, ale všade bolo toľko detí, že nikde nebolo miesto na to plávať ďalej.

„To nie je fér. Podvádzaš!“ zakričala som na Jaka a dupla som si. On sa iba zasmial a bežal oproti mne. Vtedy sa vedľa mňa jedno decko ponorilo a ja som mohla slobodne prejsť.

„Renesmee.“ Jacob bol zabarikádovaný deťmi. Ja som len vyplazila jazyk a plávala som ďalej.

Chcela som zakývať mame a tatkovi, že som Jaka porazila a že on prehral, ale neboli tam. Pozerala som sa všade okolo. Nikde neboli. Plávala som hore, dole, až som ich nakoniec našla. Potopila som sa, aby som mohla načúvať ich rozhovoru.

„Edward. Musím ti niečo povedať. Vtedy, ako sme sa prisťahovali,“ mama to nedopovedala a iba sa viac pritisla k ockovi.

„Bella! Och! Bella, som taký šťastný.“ Objímali sa a muckali. No fúj!

Moji rodičia niekedy ani nevedia, čo iné robiť len romantiku. Nevedia sa hrať, štekliť a nahánať sa, pre boha! Čo sú to za ľudia? Čo im už načisto šibe? Čo ak aj ja budem taká hrozná, až dospejem? Pochybujem. Ja budem to zlaté, hravé a šikovné dievčatko naveky. Navždy budem Jacobova princezná a ocinkova a maminkina a ...

Zrazu som zbadala pohyb za mnou.

Jake.

Zrazu som už nenačúvala, ale plávala som preč.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Strážca - 17. kapitola:

 1
2. VeruskaSkl
11.04.2012 [22:37]

Krásná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.04.2012 [0:56]

EmieleeAhoj!
Chcem ťa upozorniť na chyby, ktoré často robíš.
1) Meno Jacob sa píše takto, nie Jackob.
2) Keď píšeš citoslovcia, napríklad: klop, ťuk, och, tak vždy musí byť na konci výkričník.
3) Pozri si aj priamu reč, niekedy ju píšeš zle, niekedy správne.
4) Radšej píš do MucrosoftWord a potom si daj v tomto programe článok skontrolovať, aby si sa vyhla preklepom.

Ďakujem!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!