Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Srdce ti ukáže správnu cestu - 11. kapitola

jacoblareth


Srdce ti ukáže správnu cestu - 11. kapitola„Áno, a takisto som videla, ako jej manžel práve letí autom k tvojmu bytu. Máš päť minút, braček,“ zasmiala sa a zložila to.

11. kapitola

Už bolo jedenásť a Bella stále spokojne spala na tej nepohodlnej sedačke. Určite ju bude bolieť chrbát. Mal som kúpiť posteľ, Alice mi mohla povedať, že bude spať v mojom byte. Vytiahnem ju asi dnes na nákupy, nech mi pomôže vybrať posteľ vhodnú pre krehkého človiečika.

Sakra, a to už plánujem, že tu bude spať znovu? Och, som v tom až po uši. Oprel som sa o stenu a sledoval jej uvoľnenú tvár. Stehnom objímala prikrývku, vyzerala tak anjelsky a nemravne naraz. Príliš mi to nezľahčovala. Štruktúra jej pokožky bola tak jemná, mal som chuť sa dotýkať bruškami prstov tej krehkosti, hladiť ju po každej časti tela, vychutnávať si jej dych na svojej ľadovej pokožke. Mal som toľko neslušných myšlienok, kde všade by som s ňou spal a v akých možných polohách. S Joshom určite nikdy nezažila niečo také. Veď ja ju ešte presvedčím. Bude len moja.

No, Edward, vidím, že si sa s tým zmieril veľmi rýchlo, keď si ju už privlastňuješ. Oženiť sa s ňou náhodou nechceš?

Zrazu sa pomrvila, srdce sa jej rozbehlo a zamrkala. Čokoládové oči upreli pohľad na stenu, zdvihla hlavu, ale hneď spadla naspäť do vankúšov a chytila sa za hlavu.

„Panebože, kde to som?“ šepla chrapľavým hlasom do ticha. Zoširoka som sa usmial a podišiel k nej.

„Bré ránko,“ pozdravil som ju. Mykla sa a panickým pohľadom na mňa pozrela. Rukou si nadvihla deku a pozrela sa tam.

„Prosím, povedz mi, že sme spolu nespali,“ prehovorila zúfalým hlasom.

Musel som sa zasmiať. „Nie, to by si si určite pamätala. A okrem toho máš na sebe nohavičky a podprsenku, v mojom prípade by skončili obe veci po kúskoch na zemi, čo by som ich z teba strhal.“

„Prestaň a radšej mi pomôž sadnúť si.“

Sklonil som sa k nej a posadil ju. Deka jej skĺzla z tela a ja som mal pekný výhľad na jej poprsie. Fúha, tak ten pohľad stál za to, než sa rýchlo zakryla. Zachichotal som sa.

„Máš tu sprchu?“ spýtala sa, ale nepozerala na mňa.

„Aj vaňu,“ mrkol som na ňu. Hodila po mne znudený výraz a pokúsila sa postaviť. A v momente sa jej zatočila hlava a padala k zemi. Najskôr som pomyslel, že ju nechám spadnúť len tak zo zábavy, ale nemohol som si pomôcť a chytil som  ju.

„Bella, ty už, prosím ťa, nikdy nepi, keď to nevieš.“ Podoprel som ju a ťahal do kúpeľne.

„Vďaka,“ povedala mi, čím naznačila, aby som odišiel. Blyslo mi v očiach, ale odišiel som ako chcela, no zastal som za dverami a počúval, čo robí. Práve si rozopínala podprsenku, dopadla na zem, jej prsty chytili lem nohavičiek a sťahovala ich po stehnách dole. Počul som, ako sa jej prsty dotýkajú pokožky. Kriste, už len tá predstava ma dostávala do kolien. Tamten dole už stál v pozore a určite si predstavoval to isté čo aj ja.

Vošla do sprchového kúta, zatvorila za sebou dvere a už som počul len tečúcu vodu. Cítil som sa podvedený, že stojím tu za dverami a ona je tam... nahá. Kašlem na to! Otvoril som dvere a vkĺzol dnu. Uvidel som len jej obrysy tela za dverami sprchového kúta.

V momente som sa vyzliekol a opatrne otvoril dvere. Stála chrbtom ku mne, po tele jej tiekla horúca voda. Vzrušenie ma bolelo od očakávania. Skĺzol som pohľadom na jej zadoček a zavzdychal. Myslím, že takto som nebol ešte nikdy vzrušený. Vošiel som dnu a zatvoril za sebou. Nezaregistrovala ma. Umývala si vlasy...

Natisol som sa na jej chrbát a prsty jej položil na bruško. Vykríkla od prekvapenia a rýchlo sa odo mňa odtiahla a oprela o stenu.

„Vypadni!“ skríkla až jej preskočil hlas. Jednou rukou si držala prsia, ktoré som aj tak videl, a dole si zakrývala tú časť, po ktorej som tak túžil v tejto chvíli. Kričala po mne, ale ignoroval som to.

Natlačil som jej telo ešte viac k stene a chytil ju za zadok. Bránila sa, mykala, ale ja som ju tak potreboval. Nalepil som sa jej na ústa a vrazil jej doň jazyk. Odťahovala sa odo mňa neustále, nechty mi zarývala do pokožky, ale mňa to vzrušovalo.

„Prestaň sa brániť,“ zavrčal som jej do ucha. Kolenom som jej vrazil medzi nohy, aby som jej ich roztiahol. Zavzdychala a ja som vedel, že už ju mám vo svojej moci. Zaryla mi znovu nechty do chrbta, ale tentoraz od  slasti. Prstami som ju dráždil, ale dlho som to nevydržal. Nemal som čas na predohru, bol som tak vzrušený až to bolelo.

Nadvihol som ju, aby si omotali nohy okolo môjho pásu. Na nič som už nečakal a prudko do nej vnikol. Ach, bola tak vlhká a hlavne tesná. Ešte nikdy som nezažil tak blažený pocit, keď som bol v nejakej žene a to ich bolo ozaj dosť. Omotala mi ruky okolo krku a zubami sa mi zaryla do ramena. Vnikal som do nej rýchlejšie a rýchlejšie, myseľ mi úplne prestala fungovať, musel som sa oprieť päsťami o stenu pri jej hlave. Bella mi dychčala do ucha, mal som pocit, že nestíha s dychom, neovládal som sa a ani som nechcel a nemohol prestať. Bol som tak blízko. Jej stvrdnuté bradavky sa mi otierali o prsia, nevedela kam s rukami. Do riti, a bolo to tu.

„Kurva!“ zavrčal som a ešte viac sa na ňu natlačil, keď prišlo uvoľnenie. Tak dokonalé uvoľnenie... Zatočila sa mi hlava, ale ešte som stihol začuť jej výkrik. Nerád to hovorím, ale práve som zažil najlepší sex vo svojej existencii. Ja som vážne v riti.

„Najlepší orgazmus na svete,“ šepla mi zničene do ramena. Bola vyčerpaná, ale toto určite nie. Ešte som s ňou neskončil.

Arogantne som sa pousmial a začal sa v nej znovu pohybovať. Zreničky sa jej rozšírili do prekvapenia. Och, a zase tie nechty... Bol som ako zbesilý. Opäť to prichádzalo. Prisal som sa jej na krk, krv jej prúdila pod tenkou pokožkou, ústa sa mi naplnili jedom. Doširoka som otvoril ústa, už sa to blížilo a v momente, ako prišiel orgazmus, som sa jej zahryzol do krku a hltavo sal jej krv... tak neuveriteľne sladkú. Panebože... nikdy som nič také neochutnal. Ale neuvedomil som si, čo to urobí.

Náš orgazmus sa zmenil na niečo neskutočné, musel som zavrčať na celú kúpeľňu. Bella kričala od vzrušenia, nechty mi zarývala do zadku, jej lono sa sťahovalo okolo môjho údu takou silou, až som myslel, že to neprežijem. A potom to ustalo. Odtiahol som sa od jej krku, ranu som rýchlo oblizol - v momente sa zahojila. Nohy sa mi podlomili a Bellu som stiahol na seba. Unavene pootvorila viečka.

„Čo to bolo?“ spýtala sa ohromene.

Pousmial som sa. Sklonil som sa k nej a hypnoticky jej pozrel do očí. „Pospi si,“ šepol som jej do tváre. Zamrkala a už viac oči neotvorila. Toto bolo asi prvýkrát po dvadsiatich rokoch, čo som na niekoho použil svoju moc. Osušil som ju a položil na sedačku. Keď sa prebudí, bude si pamätať len neuveriteľný sex. To, že som ochutnal jej krv, sa nedozvie.

Vrátil som sa naspäť do kúpeľne, na kútiku úst som mal trochu jej krvi. S chuťou som ju oblizol. Ach, tá chuť. Tak sladká a neuveriteľná. O takejto lahôdke sa môže každému upírovi len snívať. Obliekol som si boxerky, keď mi zazvonil mobil. V sekunde som bol  pri ňom, aby nezobudil Bellu.

„Alice?“

„Edward, povedz mi, prosím ťa, že žije,“ prosila ma netrpezlivo.

„Alice, vieš veľmi dobre, že by som ju nezabil. Možno to nevieš, ale predstav si, že už celé storočie sa neživím ľudskou krvou,“ poznamenal som ironicky.

Odfrkla si. „Tak prečo si to urobil, ty inteligent?“

„Pre lepší sexuálny zážitok a to si musela určite hneď vidieť.“

„Áno, a takisto som videla, ako jej manžel práve letí autom k tvojmu bytu. Máš päť minút, braček,“ zasmiala sa a zložila to. Kurva!

10. kapitola - 12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Srdce ti ukáže správnu cestu - 11. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
42. Wera
02.05.2012 [11:57]

Wera Emoticon

41. eivliS
29.02.2012 [18:39]

eivliSOch, ach, ich, uch, já nemám slov Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jdu asi do sprchy. Studené. Hodně studené Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon. Skláním se před tebou. Píšeš skvostně a moc se těším na zápletku, která tam určitě bude. Bude, že?
Věřím, že tvá povídka přinese ještě hodně zvratů a neočekávaných situací - PARÁDA Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

40. Domik
03.02.2012 [18:03]

Domikmoc se těším na další díl!

39. eva
03.02.2012 [10:51]

supeeer.tesim sa na dalsi diel, som zvedava , ci ich vymakne Emoticon

38. Inka
02.02.2012 [22:17]

Fakt super.Těším se na další.Tvoje povídka má vážně šťávu Emoticon

37. lucka2010
02.02.2012 [19:05]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.02.2012 [18:11]

kikuskaHahaha. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Nemôžem z toho. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Josh ide k Edwardovi. Bože, je normálne, že pociťujem škodoradosť? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Skvelá kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.02.2012 [17:27]

mima19974AAAA Edward je v riti!!! Emoticon Emoticon Emoticon Dokonalé!!! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. Huny
02.02.2012 [17:10]

HunyJuuu! Edward má další dar? Já zírám. Povedená kapitola. Josh bude asi pěkně zuřit, pokuď to Eda nezachrání, Bellu neobleče, neuklidí do skříně a bude Joshovi lhát, že u něj Bella není. Ale to on určitě neudělá a ještě se mu pochlubí. Emoticon
Vážně skvělé. Moc se těším na pokračování.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

33. Roel
02.02.2012 [16:48]

Jo,tak to je vskutku napinave!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!