Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Škola poloupírů - 12. kapitola

zuk


Škola poloupírů - 12. kapitolaToto jsou dvě minulé kapitoly, akorát z pohledu Alice. Jak to všechno vnímá ona?

Dneska je můj první den v nové škole. Těším se, strašně. Ano, sice jsem chodila do poloupírské školy, ale tohle bude něco úplně jiného. Ne jenom boj a schopnosti jako tam, ale doopravdy nějaké zajímavé předměty.

Týden už bydlíme ve Forks. Podle mě je to docela díra, ale Bella chtěla nějaké malé deštivé město, kde trvale nežije moc upírů. Tak jsme skončily tady.

Nejlepší chvíle jsem zatím zažila u zařizování bytu. To bylo skvělé. I když Bella mě pořád mírnila. Jednou dokonce i vyhrožovala vyhazovem, ale to nemyslela vážně (doufám).

Už jsem deset minut stála u dveří a čekala na Bellu. Většinou jsem já tím, koho všichni musí popohánět, ale tentokrát je to ona.

„Bello! Pojď už. Přijdeme pozdě,“ křičela jsem na ni.

„Nepřijdeme, spíš tam budeme první,“ odpovídala mi naštvaně. Z toho, jak se zatvářila, když jsem jí řekla, že chci chodit do školy, jsem usoudila, že nemá školu nijak v lásce.

„Tak pojď už!“

„Jdu,“ ozvalo se. V tu chvíli vedle mě stála, oblečená připravená.

U dveří jsem ale ještě chvíli musela počkat, Bella zatím čistila svým štítem byt od našeho pachu.

Šly jsme k našemu mercedesu, Bella usedla za volant. Strašně ráda bych si ho zkusila řídit, ale zatím se to jenom učím. I když už pro mě má padělaný řidičák.

Nejprve jsem netušila, co chce Bella dělat v New Yorku, protože se mi nehodlala se svými plány svěřovat dřív, než jsme byly od školy dvě stě kilometrů daleko. Návštěvu padělatele dokladů jsem ale nečekala. Bella měla už vymyšlené příjmení, křestní jméno jsme si nechaly a mě se akorát zeptala na druhé jméno, vybrala jsem si Mary. Ani nevím proč.

Vjely jsme na školní parkoviště. Dalo by se popsat jedním slovem přecpané. Obě jsme se rozhlížely po volném místě.

Nakonec jsem jedno uviděla: „Hele! Támhle je jedno,“ zvolala jsem. Bella dupla na plyn a vjela tam, těsně před nějakým klukem. Ten vyskočil ze svého auta, jestli se tomu tak vůbec dalo říkat, a vypadal dost naštvaně. „Co to děláš?! Tohle bylo moje místo,“ hulákal.

Bellu tím vůbec nenaštval, klidně mu odvětila: „Byla jsem tady dřív.“

„Nebyla! Vjela jsi mi do cesty!“ křičel na Bellu.

„No a co s tím uděláš? Budeš na mě křičet jako malej kluk a já pak odjedu a budu muset parkovat daleko od školy? Na to zapomeň, blbe,“ odpálkovala ho Bella a já ji v duchu povzbuzovala. Do něj, do něj.

Najednou byl skoro upíří rychlostí u nás. Pořádně jsem si ho prohlédla, byl snědší, měl krátké černé vlasy a hrozně smrděl. Nelíbil se mi.

„Neříkej mi blbe!“ zařval a potom se začal třást. Skoro to vypadalo, jako by měl nějaký záchvat. Že by byl nemocný. Nevím, neznám lidské nemoci, ale tohle rozhodně nevypadalo normálně.

Bella k němu opatrně přistoupila: „Hej, jsi v pořádku?“ Potom se na mě podívala, zavrtěla jsem hlavou. Taky jsem netušila, co se děje.

Ze školy najednou vyběhlo několik kluků, byli nápadně podobní tomu, co s námi stál na parkovišti. Taky nějací indiáni.

„Paule! Paule!“ volali, ale já už je napůl nevnímala. Věděla jsem, že přichází vize.

Stály jsme s Bellou na parkovišti. Ten kluk třásl a potom jakoby vybuchl. Pak už tam nestál on, ale obrovský černý vlk.

Chtěla jsem to okamžitě říct, ale to přerušila další vize, budoucnost se změnila. Jen jsem cítila, jak Bella šeptá: „Pojď.“

Ten kluk se sice uklidnil a neproměnil, ale chtěl zaútočit. Jiný ho zastavil a něco s námi domlouval. Nevypadalo to dobře.

Měniči. Učili jsme se o nich ve škole, i když toho nebylo mnoho. Bella je také poznala.

Byla uskutečněna dohoda. My jim nebudeme lovit zvířata na jejich území a nebudeme lovit vůbec žádné lidi a oni nám dají pokoj.

Ani jedna z nás z té dohody nebyla nadšená, ale jinak se to asi udělat nemohlo.

Ve škole mě hned první hodinu naštval učitel. Jen jsme si  trochu povídaly a ten blb nás hned musel posadit s těmi, jak Bella říká, psy.


O měsíc později


Byla sobota. Seděla jsem doma v křesle a prohlížela jsem si módní katalog. Měla jsem v úmyslu v několika příštích hodinách udělat nájezd na obchodní středisko v Seattlu a tentokrát tam dotáhnout i Bellu. Ne že se z toho vyvlékne jako asi desetkrát předtím.

Ještě jsem chvíli listovala katalogem, když jsem ucítila hnusný pach. Už jsem ho znala moc dobře ze školy. Naši pejsci měniči jsou někde tady.

„Bello!“ zavolala jsem. Bella stála vmžiku u mě. Už to asi taky cítila.

Ozval se zvonek. To mě překvapilo, kdyby přece chtěli zaútočit, tak přece zvonit nebudou. Podívala jsem se na Bellu, ta jenom pokrčila rameny a řekla: „Otevřeme?“

„Jo, otevřeme.“ Šly jsme obě ke dveřím a otevřely jsme. Stálo jich tam pět, to bylo docela hodně.

Chvíli jsme se na sebe jenom dívali a mlčeli. Nakonec jsem promluvila já: „Proč jste přišli?!“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Škola poloupírů - 12. kapitola:

 1 2   Další »
19.06.2011 [11:03]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. Faire
15.06.2011 [19:51]

Faire Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. Angila
13.06.2011 [22:20]

Teď jsem to dočetla od začátku až po sem a musím říci, že mne to více než dost zaujalo a moc se těším na další kapitolku, která doufám bude brzo.
Skvělá povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. incompertus
13.06.2011 [18:08]

do nich holky !:D:D:D

10. Elis
13.06.2011 [12:56]

originální Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Coollenky
12.06.2011 [21:09]

Jůůůůů! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Babča S.
12.06.2011 [17:15]

Paráda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Rychledalší Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [16:53]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon

6. adelasefrova@.seznam.cz
12.06.2011 [12:37]

Emoticon Emoticon

12.06.2011 [11:00]

NissiBellMyslím si že ten začáteční pohled Alice být nemusel, ale ta druhá část to vylepšila. Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!