Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Síla života 8. kapitola

Ashley ... ***


Síla života 8. kapitolaKapitola nesoucí číslo 8. Dočkáme se něčeho neuvěřitelného. Mnohé to překvapí. Doufám, že vás to neodradí, ale tahle kapitola je po dlouhé době záživná, a nevím, kdy přibude další, tak doufám, že budete trpělivý. Vaše Twilightlady

Síla života 8. kapitola

Pohled Felix

Znovu a znovu kolem mě každý den procházela. Bez povšimnutí. Poprvé za mou upíří existenci mé srdce plakalo. Poprvé jsem cítil bolest. Chtěl jsem ji, chtěl jsem, aby její srdce bylo moje. A ačkoliv jsem se snažil, nebylo.

 

Pohled Isabelly

Věděla jsem to. Je to pravda. Miluje mě. Ach, ano. Jak jsem jen mohla být tak hloupá. Myšlenky na odchod zastřel pocit viny, on mě celou dobu miluje a já si toho nevšimla.

Té noci se stal ten radikální krok.

 

Druhého dne

Důkazem minulé noci byl vzdouvající se hrudník pod mou hlavou. Felix ležel vedle mě a oddechoval. Včera jsem za ním z nenadání přišla a řekla mu, že ho miluju. Opravdu. Dlouho jsem to nevěděla, a pak stačilo tak málo a já si to uvědomila. Mě srdce nyní mrtvé, „bilo“ jen pro něj. Milovala jsem ho, ale zaslepená touhou po objevení samy sebe jsem to neviděla. Po včerejšku už bylo jasné, že je to pravda. Patříme k sobě, jako dva díly jedné skládačky.

Jemně mě pohladil po odhaleném rameni, přitáhl si mě do náruče a začal mě znovu líbat. Byl to on, mého srdce šampion.


Za tohle se omlouvám, ale nevěděla jsem jak jejich sblížení popsat, tak alespoň tohle.


 

Mezitím někde jinde

Chlapec znovu seděl v baru a přemýšlel nad dívkou, která mu ukradla srdce. Dnes v noci se cítil obzvlášť mizerně. Bolelo ho srdce. Cítil se prázdný. Jako by mu něco chybělo. Byla to ona. Její smích, který se rozléval místností jako rajská hudba.

 

Pohled třetí osoby

Bylo rozhodnuto. Konečně. Teď byl osud zapečetěn a nikdo ho nemohl změnit. Ona ho milovala, jeho už nepotká. Nemůže změnit její rozhodnutí.

Máme ji. Je naše. Nyní se nám podrobí ta lidská rasa. Ona se stane vládkyní a nic už tomu nemůže zabránit. Prý že to může změnit lidská láska. Že za jeden večer se to změní. Potkala ho, ale moje moc jí zabránila jej znovu spatřit. Vzpomínka na něj, jsem schoval hluboko v její mysli. Poznala ho jako osoba, kterou je doopravdy, její lidské city jej neznají. Nemůže ji ovlivnit. Vyhrála jsem.

 

Pohled Isabelly

Další krmení. S přívalem nové krve se ve mně objevovala i síla. A pak z ničeho nic bolest. S křikem jsem se skácela k zemi a odhodila toho chlapce. Rose, která pila o kus dál, ke mně přiběhla.

„Bells? Co se děje?“ křičela. Nemohla jsem jí opovědět. Byla to bolest, která se stahovala kolem mého srdce jako černá mlha, jej drtila a dusila. Byla to příšerná bolest. Vzlykala jsem a škubala sebou a pak, najednou… nic.

 

Pohled Rose

Házela sebou, vzlykala a já s tím nemohla nic dělat. Křičela jsem na všechny okolo, ať něco udělají, ale všichni jen stáli a dívali se na nás. V momentě kdy to přestalo, jsem zažila něco hrozného. Něco, co se nikdy stát nemělo. Bella natáhla paži a odhodila mě do zdi. Byla na nohách a dívala se mým směrem. Její oči ohnivě žhnuly a plály vztekem.

„Co se to tu děje?“ ozval se Arův hlas. Bella se otočila jeho směrem a on zmlknul.

„Příliš dlouho tento svět zůstal bez řádné vlády a já to teď musím směnit. A ty na mě už nikdy nasahej.“ Poslední slova byla mířená na mě. Jen jsem na ní vyděšeně hleděla.

„Den se změní v noc,“ začala odříkávat a vztáhla ruce nahoru. „Vítr začne vát.“ Její vlasy začaly zuřivě vás ve vetru a ona se smála. „Voda se změní v oheň a všechno, se ponoří do tmy. Nyní je vláda má, já jsem váš vládce a vy mě budete poslouchat. Nechť se stane.“ Země se zatřásla a já najednou cítila touhu ji následovat. Už mě neděsila. Přitahovalo mě to k ní.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Síla života 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!