Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Síla života 7. kapitola

3


Síla života 7. kapitolaJe tu další kapitola. Rozuzlení. Doufám, že se bude líbit. Baše Twilightlady

Síla života 7. kapitola

Po několika dnech jsem poznala teprve moji sílu. S přeměnou se zrychlily části mé osoby, ve které byla skryta fleur vita. Začalo se okolo mě dít čím dál více věcí, možná to změnilo běh času.

 

Pohled Edwarda

Bylo pozdě večer a já přemýšlel nad Katherine. Ach, mladá Katherine. Jak ta mi zamotala život. Pamatuji si na večer, kdy jsem ji poznal, na večer, kdy jsem ji viděl naposledy.

Byl jsem v klubu Lion. Byl můj oblíbený a já v něm trávil snad každý večer. Zrovna jsem tančil s Lucy, když se tam objevila. Její černé vlasy jako by přilákali všechno světlo v místnosti. Červený korzet skvěle obepínal její přednosti, byl jako její druhá kůže. Kalhoty, černé jako její vlasy, byly pevně staženy boty na odpadku. Byla vysoká a štíhlá.

Její tvář, ach, to byla tvář bohyně. Ty oči poprvé v životě jsem takové viděl. Oranžové oči barvy ohně. Její plné rty doplňovala červeň, která přímo vybízela k polibku. Plynně se vlnila v rytmu hudby k baru, kde si objednala skleničku červeného vína.

Omluvil jsem se Lucy a vydal se za ní. Přisedl jsem si vedle a objednal si jin.

„Jsem Edward,“ představil jsem se a natáhl k ní ruku. Usmála se a mou ruku přijala. Její kůže byla jemná jako samet.

„Katherine, těší mě,“ řekla a jemně mě políbila na obě líce. Možná to přišlo samo, možná tomu chtěl osud, celou noc jsme se spolu bavili a tančili. Smáli se, prostě se bavili. Pak, ale přišlo loučení.

„Edwarde, dnešní večer byl krásný, ale nyní přichází loučení. Doufám, že se znovu spatříme,“ řekla a políbila mě. Nebyl to polibek na rozloučenou, jako si dávají přátelé. Byl to polibek loučení, dávala najevo, že by chtěla víc, ale i tohle už bylo moc. Přivřel jsem oči, pak zmizela. Nikde nebyla, zmizela z mého života a jediné, co mi po ní zbylo, byl náhrdelník, který nechala v mé ruce.

Od toho večera jsem ji už nikdy neviděl. Byly to už dva roky a já ji už neviděl. Dnes a denně se vracím do toho klubu, ale ona se nikdy neobjeví. Jen náhrdelník na mém krku je důkazem toho, že se kdy objevila v mém životě.

Ale pořád doufám, vím, že je v našem osudu se znovu vidět. Jednou.

 

Pohled Isabelly

Bylo pozdě v noci a já znovu ucítila to bodání v okolí mého srdce. Něco mě táhlo pryč, ale rozum mě držel tady. Ve městě v plném upírů, ve městě, které se mi stalo domovem. Tady jsem teď byla doma, ale mé srdce se toulalo světem a já se k němu chtěla připojit, chtěla jsem být celá.

Na mysl mi vytanula runa, kterou jsem nedávno četla.

A ačkoliv chtěla její srdce, bylo jinde, jejím osudem bylo s ním splynout. Jejím osudem byl také on. Chlapec, který měl společně s jejím srdcem a její mocí splnit dávné proroctví. Proroctví, které mělo změnit svět. Ale pokud ona nenajde své srdce, uvrhne svět do věčné tmy. Tmy, která bude plnit každou skulinu světa, každé srdce, každého člověka. Dokáže se postavit osudu a osvobodit nás? Ji?

Stále my vrtalo hlavou, zda-li byl ten osud naplněn, ale vím, že jestli ne, stane se to brzy. Svět do temnoty uvržen nebyl, ale znamená to, že to dopadlo dobře?

Nevím, co to bylo, ale v ten moment jsem se rozhodla, musím pryč. Jediné co mi bránilo, bylo rozloučení, ale teď jsem odejít nemohla. Ještě něco jsem musela udělat, věděla jsem to.

Ještě jeden řádek byl v mém osudu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Síla života 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!