Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Síla života 10. kapitola

To je boží fotka wow...


Síla života 10. kapitolaZde je poslední kapitola povídky síla života. Po dlouhé době se chýlí do konce. Je to už rok. Přesně 4.3.2010 jsem přidala první kapitlu. Od té doby jsem měla hodně verzí, ale nakonec to skončí takto. Už jen epilog a víme konec. Prosím, aby jste zanechali komentář a nyní už vám přeji příjemné čtení. Twilightlady

Síla života

10. kapitola

Vstoupila jsem do středu kruhu a pokývla svým sestrám. Konečně nadešel ten den. Už nic mi v tom nezabrání.

„Vítejte!“ Dav ztichl. „Chci vás zde přivítat. Nekonečně dlouhá doba uplynula od časů, kdy upíři, vlkodlaci i jiní měli nadvládu nad lidskou rasou.“ Jednotlivým zástupcům jsem pokývla hlavou. „Dnes jsme se zde sešli proto, abychom se zmocnili toho, co nám náležitě patří. Je načase, abychom se znovu ujali své vlády.“ Pozvedla jsem ruce a všichni zakřičeli sláva. Pozvedla jsem svůj svíc. Vedle každé z mých sester stál jeden člen obětí. Já měla obětovat člověka, kterého přivedou až na konec. On jediný totiž nepodléhá mému kouzlu a mohl by utéct. No, byl by mrtvý dříve, než by se o to pokusil, ale chtěla jsem si ušetřit zbytečné nepříjemnosti.

„Nyní mi dovolte, abych zahájila dnešní obřad. Ten, který nás všechny osvobodí.“ Dav utichl a já pokračovala. „Dnes v noci bude obětován vlkodlak, člověk, měnič, upír, elf a jedna fleur vita. Každá z mých sester má jednu oběť. Jejich krev bude smočena na této dýce.“ Dýku jsem podzvedla nad hlavou a proťala jí oheň svíce. „Já vše uzavřu krví lidské oběti. Každá z přítomných má svou oběť. Přidělovala jsem podle toho, co o vás vím. Začněme.“ Přistoupila jsem k první setře. Caroline.

„Vítej, Caroline. Jsi dnes první, stejně jako jsi vždy první byla. Ty dnes budeš obětovat vlkodlaka. Je to, protože jeden z vlkodlaků zabil tvého bratra. Byla jsi mi vždy blízko a já v době tobě nejtemnější nemohla být s tebou. Proto ty obětuj Nikolase. Vlkodlaka, který je starý pouhých 18 let. Smoč jeho krví ocel dýky.“ Podala jsem jí dýku.

„Děkuji,“ zašeptala. Caroline uchopila Nikolase za vlasy, zaklonila mu hlavu a rychlým pohybem mu podřízla hrdlo. Plameny svíček v krku vyšlehly vysoko a pak se opět ustálily. Přestoupila jsem k další sestře, Jenny.

„Vítej, Jenny. Jsi dnes druhá, kdo bude obětovat. Před tebou nyní klečí měnič. Je to proto, že tě tvůj otec jednomu měniči zaprodal jako nevěstu. Pamatuji si na ty doby, kdy jsem tě vídala celou od modřin. Oči jsi měla podlité krví. Jeho výbuchy hněvu a rány byly stejně nevypočitatelné, jako jsi nyní nevypočitatelná ty. Vždy jsi ke mně měla blízko. Obětuj Jeremyho, měniče, kterému je 21 let. Smoč jeho krví ocel dýky.“

„Děkuji,“ zašeptala. Podala jsem jí dýku a ona poklekla za zády Jeremyho. Uchopila pevně dýku do pravé ruky a pak ji zarazila Jeremymu přímo do srdce.

„Vítej i ty, Lucy. Jsi dnes jako třetí, tvojí obětí upír. Upíry si nenáviděla, protože zabili tvoji rodinu. Pak ses jedním z nich stala. Nikdy jsem nepoznala dravější upírku. Byla jsi to ty, kdo mi vysvětloval v mých mladých letech přírodní rovnováhu. Byla jsi to ty, kdo řekl, že se jednou pomstí upírům. Nyní tady stojíš a před tebou klečí jediná dívka z obětí. Lily. Lily byla proměněna v 15 letech a nyní jí je 86 let. Tato dýka je jedinou zbraní, která kdy dokázala zabít upíra. Mění kamenné svaly v lidské a hmotní krev. Smoč její krví ocel dýky.“ Podala jsem jí dýku.

Zašeptala tiché „Děkuji," a pak rychlostí blesku zabodla dýku Lily přímo do srdce. Přestoupila jsem k další setře.

„Vítej, Kate. Jsi dnes čtvrtí, kdo bude obětovat. Tvá oběť je elf. Když jsi byla malá, chodila jsi s otcem na lovy. Jednoho dne ses už ale nevrátila. Zajali tě a dlouhé roky byla mučená. Vychovali tě jako elfku, ale v srdci jsi zůstala neustále stejná. Jen zášť vůči nim zůstává. Proto právě ty máš za oběť Joshe. Joshovi je 22 let a právě byl zasvěcen. Nyní jeho život skončí. Smoč jeho krví ocel dýky.“ Podala jsem jí dýku a ona mi kývla jako díky. Ochopila Joshe za hlavu a na chvíli se mu podívala do očí, v jejích očích se odrážela bolest a nenávist. Pak mu jedním pohybem podřízla hrdlo.

„Denis, vítej. Dnes jsi na pořádí pátá. Tvojí obětí je fleur vita. I když i já jsem byla jednou z nich, stejně jako ty chápu tvoji nenávist. Dovršila jsi šestnácti let a společnost tě odmítla. Vyhledala jsi další fleur vita a oni tě také odmítli. Proč? Nemáš obvyklé dary. Vždy jsi byla výjimečná. Proto nyní obětuj Jasona. Je mu 19 let. Tolik, kolik bylo tobě, než ses stala upírkou. Smoč jeho krví ocel dýky.“ Podala jsem jí dýku a ona mi slušně poděkovala. Než se kdokoliv vzpamatoval, podřízla rychlostí blesku Jasonovi hrdlo. Já uchopila dýky zpět a přešla do středu kruhu.

„Nyní zbývá poslední oběť. Moje. Člověk. Lidé dlouhou dobu věřili v upíry, elfi a vlkodlaky, ale pak přišla moderní doba, přestali věřit. Byli jsme pro ně ďábelská stvoření, oni byli naší potravou. Prosím, přiveďte moji oběť.“ Pokynula jsem rukou v pravou a sledovala, jak vedou chlapce s kápí přes hlavu. Shodili ho na zem k mým nohám. Já si k němu klekla a sejmula mu kapuci.

„Jak se jmenuješ, chlapče?“ zeptala jsem se zdvořile. Jeho jméno jsem znát nechtěla. Chtěla jsem to nechat až na tuto chvíli.

„Edward, má paní,“ zašeptal.

„Byla jsem člověkem, pak fleur vita a nyní jsem upírka. Byla jsem znovuzrozena k tomu, abych nás všechny osvobodila. Jen on nás dělí od toho, abychom byli svobodní.“ Všichni začali křičet: „Zabít". Gestem ruky jsem ho umlčela a chytila Edwarda za bradu, abych mu pozvedla hlavu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Síla života 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!