Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Samota 12

ll


Samota 12PODĚKOVÁNÍ: huny a Míše Honsové, za skvělé nápady.........užijte si tuhle kapču.....příští už nebude tak veselá.......předem děkuju za komentíky.......přeju hezké počteníčko

SAMOTA

12.KAPITOLA

12+, nebo 15+.....nechám na vás

Svedu ho. Jo, já ho svedu. Teď stačí jen najít způsob jak začít. Po chvíli přemýšlení jsem si všimla jeho ruky, kterou měl na řadící páce. Dobře, jdeme na to.

Trochu jsem se k němu otočila a svou levou ruku jsem položilo na jeho pravou. Začala jsem ho po ní hladit. Cítila jsem na sobě jeho pohled, ale nepodívala jsem se. Měl na sobě košili s krátkým rukávem. Ideální pro můj plán. Pocit, že se na mě kouká zmizel.

Po chvíli jsem od hlazení přišla víš, jela jsem pomalu, teď už pravou rukou nahoru, zastavila jsem se u loktu, šimrala jsem ho v loketním důlku. Pokračovala jsem nahoru až jsem byla u ramene.

Podívala jsem se na něj, nic moc to s ním nedělalo. Přitiskla jsem své rty k jeho paži a jela dolů. Sem tam jsem se přisála víc, u loketního důlku jsem se zase zastavila a začala ho objíždět jazykem, ale ne moc dlouho, dostala jsem se k zápěstí. Všimla jsem si, že má ruce zaťaté v pěsti. Ale stejně to nestačilo.

Našla jsem tlačítko, které přepínalo na to, aby si auto přepínalo rychlosti samo, zmáčkla jsem ho. Vzala jsem Edwardovu ruku a dala jí na volant. Sklonila jsem hlavu a rozepla mu tři knoflíčky u košile. Jezdila jsem rukou nahoru a dolu po jeho svalnaté hrudi. Koukla jsem se mu do obličeje. Měl co dělat, aby se udržel. Super, vyprovokujeme ho ještě víc.

Svými rty jsem mu začala dávat okolo pupíku něžné pusinky. Postupně jsem se blížila až k prohlubni v pupíku a začala jí vylízávat jazykem. Všimla jsem si, že teď už je napnutej celej. Tak, poslední bod, kterej ho určitě dostane. Opřela jsem si hlavu o jeho břicho. A svojí pravou rukou jsem mu rozepnula knoflík a zip u kalhot.

Položila jsem své prsty provokativně na jeho podbřišek a jela pomalu dolů. Dostala jsem se k trenkám. Jedním prstem jsem je nadzvedla a vjela rukou dovnitř. Začala jsem něžně rukou šmátrat. Konečně jsem našla jeho nádobíčko. Hladila jsem ho a přitom jsem se i svými rty a jazykem přibližovala k trenkám. Z Edwarda sálalo vzrušení na míle daleko. Každý kousek jeho těla byl vzrušený.

Najednou auto zastavilo a já už neměla hlavu u něj v klíně, ale ležela jsem na zadním sedadle. Ale Edward tady nebyl. Zvedla jsem se do sedu, ale neviděla jsem ho. Určitě se z toho snaží dostat. Roztáhla jsem a pokrčila nohy.

V tu ránu byl u mě a znovu mě přitiskl na sedačku, začal mě líbat. Moje ruce zvedl a položil je za mou hlavu. Já je ale hned položila do zadu na jeho krk a víc se k němu přitiskla. Zajel svou rukou pod moje tílko. Dostal se až k mé podprsence a trhl. Moje jediná pušapka se válela na podlaze v autě. Vůbec si toho nevšímal a pokračoval, začal si hrát s mými bradavkami. Já sundala svoje ruce z jeho krku a začal mu dorozepínat košili. Pomohl mi s ní a sundal si jí. A pak, jedním pohybem roztrhl moje tílko. Chvíli si mě hladově prohlížel a potom přesunul své rty k mému břichu a jel víš. Na chvíli se zastavil u bradavek a hrál si s nimi svým jazykem. Bylo to tak vzrušující, myslela jsem, že asi vyskočím z kůže. Celá jsem se chvěla, ale ne zimou, já…….neumím to popsat.

Edward se pousmál a jedním tahem mi sundal bermudy. Chtěla jsem mu sundat jeho kalhoty, ale on mě přitiskl zpátky na sedačku a sám si kalhoty sundal, přitom mě celou dobu pozoroval.

„Tak ty chodíš na ostro?“ Zvedl obočí.

„Je to pohodlnější.“ Při těch slovech jsem si ho stáhla na sebe a začala ho vášnivě líbat. Polibky mi opětoval ještě s větší intenzitou. Ještě víc se na mě přitiskl, pak se najednou nadzvedl a sundal si trenýrky.

WOW. To co jsem viděla bylo mnohem, MNOHEM, větší, než jsem si představovala.. Usmál se a roztáhl mé nohy do ještě většího úhlu než byly. Lehl si na mě a začal mě líbat na krk. Zamotala jsem své prsty do jeho vlasů a jen si to užívala. Teď se to stalo, spojil naše těla v jedno. Začal se ve mně pohybovat, bylo to opravdu vzrušující. Prohýbala jsem se jak proutek a vzdychala pokaždé, když přitlačil. Bylo to bombastický. Neustále mě líbal na krk a na rty. Jednou se dokonce tak přisál na můj krk, myslím že to bylo u krční tepny, až mi udělal cucfleka. Čím jsme se blížili k vrcholu, tím byl rychlejší. Málem jsem explodovala. Oba dva jsme dosáhli toho, čeho jsme chtěli a pak jsem vyčerpáním usnula.

Probudila jsem se celá zpocená, proboha, jak se mi mohlo zdát o mně a Cullenovi?! „To byl, ale blbej sen.“ Řekla jsem si, sedla na postel a všimla si na posteli papírku. Vzala jsem ho do ruky a přečetla ho: BYLA JSI BOMBASTICKÁ. MILUJU TĚ E. „A do prdele.“ Tak to nebyl sen.






Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Samota 12:

 1
21.02.2012 [18:12]

frenie12Doufám že se Edouš ještě potrápí Emoticon
tk já jdu pokračovat Emoticon Emoticon Emoticon

1. Lili
17.08.2011 [16:54]

Doufám že zas nebude čekat dítě..:/ Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!