Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozvod nie je vždy na škodu! - 24. kapitola

zzzzzzzzzzzzzk16


Rozvod nie je vždy na škodu! - 24. kapitolaJa som fakt mimo... :D Napísala som ďalšiu kapitolu, neviem či bude dobrá, ale mne sa páči, ani neviem prečo. V prvom rade by som vám strašne chcela poďakovať za komentáre pri predchádzajúcej kapitole, neskutočne ma potešili. Vážne, veľmi, veľmi... :) Táto kapitola, no... Hm... Dozvieme sa zasa niečo málo zo situácie u Cullenovcov a potom sa niečo - asi veľké - stane u Kuba. Mimochodom, o chvíľu by sme sa mohli... A nie, neprezrádzam. :D Príjemné čítanie. :)

24. kapitola – Jeden šok za druhým!

 

„Haló?“ Neznáme číslo, kto už mne by len volal.

„Á, som rada, že si zdvihla, Alice vravela, že pochybuje, že to zdvihneš.“ Mala by som poznať ten hlas? Ten hlas však každopádne pozná Alice...

„Ehm...“ Snáď dotyčný pochopí, čo som tým myslela.

„No, asi nevieš, kto ti volá, nevideli sme sa už dosť dlho. Takže, aby si bola v obraze, to som ja Tanya.“ Čo???

„Aha, a čo potrebuješ odo mňa?“ hovorila som už trocha nazúreným hlasom. Do riti!!! Ja som sa od nich chcela mať už definitívne pokoj a teraz mi zavolá ich... Čo to vlastne je? Sesternica??? Určite ale mrcha, ktorá ma premenila. Žiarlivá krava!

„Poďakovať sa ti,“ začala a v tom istom momente som ja bola už úplne mimo obraz... „Poďakovať sa ti za to, že si sa vlastne sama a úplne dobrovoľne odpratala z cesty.“

Dúfam, že to nemyslí tak ako si myslím, že myslí.

„Prepáč, ale absolútne nechápem o čom hovoríš.“

„Vieš, treba sa niekedy aj zaujímať o to, čo si po sebe nechala,“ povedala sladkým hláskom a zložila.

Zložila!!!

Ona zložila!!!

Nič mi dokopy nepovedala, len ma chcela vyprovokovať a ešte mi aj zložila!!!

Mrcha! Tak tá krava ma najprv premení a teraz mi ešte bude utešovať manžela???

Počkať, manžela?

A čo mne už šibe???

Bože!!!

.......................................................................................................................................................

 

Zavolám, nezavolám, zavolám, nezavolám...

Teraz by sa zišla nejaká sedmokráska, poodtrhávala by som si lupienky, ktoré by to za mňa rozhodli. Ale je jeseň, naokolo nie sú žiadne sedmokrásky a ja nemám päť.

No tak Klára, veď nie si malá.

Zavolaj a budeš vedieť na čom si.

Jediné čo viem je, že som rozdvojená osobnosť, už keď sa rozprávam sama so sebou, to bude určite z nedostatku spoločnosti...

Fajn, kašlem na to, som na druhom konci sveta... Zavolám!

Zvoní, zvoní, prečo to nikto nedvíha? Sú to upíry, nie? Také, že rýchlosť???

„No ja snáď snívam!!! A to som už nejaké to storočie nesmrteľná.“

„Alice?“ vydýchla som si. To je asi najlepšia možnosť ako niečo zistiť, dúfam, že na mňa nie je naštvaná.

„Milé od teba, že si sa ozvala.“ Nechcem aby tento rozhovor niekto počul. To nebude dobré. Vzdychla som si, risk je zisk.

„Prepáč, ja už nebudem otravovať. Len som chcela, hmmm... Vieš, volala mi Tanya,“ začala som trocha zakoktane. No zbohom, toto dopadne! „Ja len, že či nevieš čo to akože malo znamenať,“ vravela som, na druhej strane sa ozval povzdych a nastala trápna chvíľa ticha.

„Pozri sa, toto sa nedá cez telefón, a aj keby som chcela, čo nemôžem... Kde si teraz?“

Tak toto ma prekvapilo... „Ďaleko od teba. Nie, dobre Alice, kašli na to, akože som nevolala. Pozdrav ich.“ A zložila som. Pre istotu vypnem mobil.

 

Takže keď si to zhrniem... Nie, toto nedáva zmysel. Ak tam je Tanya, kde je Katherine?

Tanya mi utešuje – áno ešte stále manžela, keď nad tým tak rozmýšľam, odišla som, asi skočím za právnikom...

Toto nesedí, kde je to ľudské škvŕňa?

Načo mi do prdele volala? Len mi dala chrobáka do hlavy!!!

A prečo to ja vlastne riešim? Keby tu teraz bol Edward a čítal by tie bludy, ktoré si tu teraz myslím – raz tak, potom už tak... – už by sa lámal v páse.

No, pekne mi to tým telefonátom pokašľala. Zasa na nich budem myslieť a príde môj obvyklý záchvat túžby sa vrátiť. A to som už bola fakt v pohode!!!

„Prepáčte, ste v poriadku?“ Ani som si neuvedomila, že tu už sedím tak dlho. Zvečerilo sa, ako dlho som sa už nepohla? Toto bude podozrivé.

„Samozrejme, len som sa trocha zamyslela.“ Milo som sa usmiala a vstávala z lavičky. Tomu z pola omámenému chlapíkovi som popriala príjemný večer a vybrala sa svojou cestou.

 

„Viac ako dvadsať rokov je prečo! Kubo zobuď sa, nemohol si ju vidieť!!! Okrem toho, koľko si mal rokov, keď zmizla? Sedem??? Nemôžeš si ju ani poriadne pamätať, a už keď sme pri tom, myslíš, že by stále vyzerala tak mlado? Mala by štyridsať! Prestaň riešiť nepodstatné hlúposti a radšej sa zaujímaj o to, že tvoj syn sa dnes zahryzol do kamaráta. Tie filmy mu zatrhnem.“

„Bola to ona. Musela byť. Musela,“ mrmlal si popod nos, ale radšej to nevyslovil príliš nahlas. Do kelu!!! On ma videl? Kedy?

„Okamžite s tým prestaň! Desíš ma! Vnímal si ma vôbec? Počúval si vôbec dnes poobede učiteľku v škôlke?“ Takže sa hádajú, ona je v deviatom mesiaci a rozčuľuje sa, podľa všetkého sa hádajú kvôli mne. V myšlienkach som sa vracala k udalostiam z dnešného dňa. Kedy ma mohol vidieť? Nemohol... Alebo? Musím byť menej nápadná, takto len robím problémy.

Michaela – tak sa volala jeho manželka – zhlboka dýchala, totálne zbledla, chytila sa za brucho a ten pohyb ako keby vytrhol môjho brata z tranzu...

„Miši? Je ti zle? Si v poriadku?“

„Nie ty debil, vyzerám snáď na to, že som v poriadku?“ Moja zadýchaná, zeleno – biela švagriná, sedela na stoličke a snažila sa zhlboka dýchať.

Ona porodí!!!

Môj brat začal panikáriť, po hlasitom zakričaní jeho manželky, totálne zbledol a nakoniec ukľudňovala ona jeho.

 

Keď som sa cez okienko pôrodnice pozerala na ten malý ružový zázrak v rukách môjho brata, uvedomila som si nielen to, že som dvojnásobná teta, no okrem toho mi došlo, že môžem byť šťastná aj bez toho, aby som bola priamou súčasťou života bytostí, na ktorých mi záležalo.

25. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozvod nie je vždy na škodu! - 24. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!