Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Race of Life - 17. kapitola

2.Ivjur - Někteří lidé prostě nechápou pojem \nevítaný\


Race of Life - 17. kapitola V trochu neobvyklom čase, ale predsa! Prichádzam s pokračovaním ROLničiek. A čo sa dozvieme v tejto kapitole? Čakajú nás nejaké maličké odhalenia. Ostatné sa už dozviete v kapitole. Príjemné čítanie, vaša Nessie.

 

17. kapitola

Mia

Všetci sedeli ako prikovaní a zarazene sa na mňa pozerali. Mala som pocit, že skamaneli, keďže sa vôbec nikto nehýbal. Dokonca by som mohla odprisahať, že niektorí ani nedýchali.

„Chceš povedať, že zradil náš vlastný brat?“ Felixov hlas preťal ticho ako hrom.

Otriasla som sa. „Vyzerá to tak, ale...“ Nebola som si vôbec istá, či to mám povedať.

„Čo?“ nabádal ma Felix. Ostatní len napäto sledovali náš rozhovor.

„Do pekla, ja neverím, žeby to urobil. Poznám ho, rodina je pre neho všetkým a ty to dobre vieš,“ zvolala som.

„Pokúsil sa zabiť ťa!“ oponoval mi napäto.

„Do pekla, akoby som to nevedela. Ale určite vieš aj sám, že keby ma skutočne chcel zabiť, bola by som dávno mŕtva!“

„Mikaela, prestaň! Sama vieš, ako sa trestá zrada!“

„Felix, prestaň! Čo si myslíš, že robíš? Už tu nevládneš, vzdal si sa vlády, teraz rozhodujem ja! A ja mám právo trestať, ale Neil nezradil, je skôr obeť.“

„Prečo si potom tvrdila, že je zradca?“

„Lebo to tak vyzeralo, a stále vyzerá, ale je to môj brat a viem, čo všetko dokáže urobiť, ale viem aj to, čo nikdy nedokáže urobiť. Nezradil by nás.“

„Môžete už konečne prestať a vysvetliť nám, čo sa vlastne deje? Prečo Neil z ničoho-nič zmizol a teraz sa objavil?“ spýtal sa Lucien a prerušil tak moju hádku s bratom.

„Proste odišiel, chcel niečo viac ako mu ponúkala rodina,“ povedal uštipačne Felix. Zamračila som sa na neho.

„Nemáš pravdu, nebol si tu, keď ho otec vyhostil,“ povedala som a videla, ako to všetkých prekvapilo. Kráľovské tajomstvá sú predsa len ťaživé. Dobre som vedela, prečo som si ich nechala pre seba.

„Prečo by ho náš otec vyhostil, bol to jeho obľúbenec,“ odvetil nechápavým hlasom Felix.

Povzdychla som si. „Opäť nemáš pravdu, náš otec nás miloval rovnako.“

„Prečo ho vyhostil?“ dožadoval sa odpovede Lucien.

„Pretože porušil otcove zákony, jeho zákaz,“ odpovedala som smutne a v spomienkach zablúdila k tomu osudnému dňu. Po chrbte mi prešiel mráz, keď som si spomenula na ublížený výraz na tvári môjho dvojčaťa.

„Otec mal plno zákazov, buď konkrétnejšia,“ zvolal Felix.

Smutne som si povzdychla. „Zamiloval sa.“

Všetci sa zamračili. „Veď to je dobré, že sa zamiloval, nie?“ povedala Amelie a Emilie jej prikyvovala.

„Bolo by to dobré, keby sa nezamiloval do... krvavej elfky. Do princeznej Aiween.“ Všetci pri stole zalapali do vzduchu.

„A len preto ho vyhostil?“ spýtala sa nechápavo Emilie.

„Vtedy, keď nás prišiel ich kráľ požiadať o ochranu, prišla s ním aj jeho dcéra. Učarovala mnohým, ale ona si vybrala Neila... a on ju. Zamilovali sa do seba, aj keď sa nepoznali dlho. A tak prišiel Neil za otcom, chcel jeho požehnanie, jeho dovolenie. Lenže otec sa naštval, bol iný ako my, on bol Boh a nechápal jeho rozhodnutie. Pretože bol Neil jeho syn, dal mu na výber – ak sa jej vzdá, nechá ich oboch nažive,“ povedala som smutne. Všetkých to prekvapilo a ani sa im nečudujem. Aj mňa to vtedy prekvapilo, stále ma to prekvapuje. Bol to jeho syn!

„A čo na to kráľ elfov?“ spýtal s Felix napäto. Určite ľutoval, že tu vtedy nebol.

„Jemu sa to páčilo, bol ochotný uzavrieť s nami mier a ten spečatiť svadbou z lásky. Ale otec ich nazval romantickými bláznami, vyhnal ich, a keď Neil protestoval, povedal mu, že si musí vybrať. Neil si vybral lásku a odišiel s elfami. Odvtedy ho nikto nevidel.“ Môj hlas znel ešte smutnejšie ako som zamýšľala. Edward mi pod stolom stlačil ruku a usmial sa na mňa.

„To by mnohé vysvetľovalo,“ povedal zamyslene Felix.

„Ty niečo vieš!“ obvinila som ho.

Zodvihol ruky v bezmocnom geste. „Uvedomil som si to až teraz, tak nestrieľaj...“ povedal a ja som si spomenula na časy, keď som rovnakú vetu hovorila ja jemu.

„Tak čo teda máš?“

„Uvedomil som si... Vieš, nikto z nás nechápal, prečo práve my, ale keď sa nad tým zamyslíš, prídeš na to. Keď bol Neil ešte tu, tak sme my všetci boli sami, bez partnerky. Nevedel, či sa to zmenilo, strieľal naslepo,“ povedal Felix a vtedy to došlo aj mne.

„Oni vás neuniesli preto, že ste najlepší bojovníci...“ hádala som.

Felix prikývol. „To došlo aj mne. Nechceli nás napadnúť, to už dávno nechcú...“ hádal aj on. Teraz som si bola istá, že myslíme na rovnakú vec.

„O čom sa vy dvaja bavíte? Radi by sme to vedeli aj my ostatní,“ zaprotestoval Lucien - kto iný. Ten chlap sa proste nezmení.

„Myslím, že Neil má dcéru, možno tesne pred premenou,“ povedala som neisto.

Lucien sa zamračil. „A ako by do toho zapadala Janine?“

„To netuším, ale pre Neila by urobila čokoľvek, visela na ňom – doslova,“ povedala som, v duchu uvažujúc, či som sa predsa len nemohla zmýliť a aj Janine ma srdce.

„Ale všetci sme videli aká je mocná a krutá. Prečo by niekomu pomáhala?“ nechápal Lucien.

„Trpela kvôli svojej schopnosti a to z nej robilo uzavretú samotárku.“

„Vždy si tvrdila, že sa jej nedá veriť,“ hovoril Lucien.

Prevrátila som očami. „To som tvrdila, ale každý sa môže mýliť. Neviem, prečo si myslíte, že práve ja som neomylná.“

„Rozprávala si sa s ňou,“ ozval sa odrazu Edward.

Všetci na mňa pozerali. „O tom si nám nepovedala. Čo od teba chcela?“ pýtal sa Felix.

„Bol si na tom zle, lebo Analisse zahájila premenu. Keďže si s ňou spútaný a čaká tvoje dieťa, bol si na tom rovnako ako ona. Chcela ti pomôcť,“ povedala som potichu.

„Musíme to už konečne vyriešiť,“ poznamenal Felix.

„A ako asi?“ dožadovala som sa vysvetlenia.

„Neil je tvoje dvojča, mala by si vedieť ho nájsť, nie?“ spýtal sa.

„Mala, ale neviem, či to ešte funguje.“ Sme síce dvojčatá, ale vôbec nie také mocné ako Amelie a Emilie.

„Je na čase vyskúšať to,“ nabádal ma Felix.

„A ako asi? Ja som to nikdy nerobila, neviem ho privolať,“ povedala som skrúšene.

„Stačí, keď sa na neho sústredíš, a ak bude chcieť, tak sa ukáže, alebo ti odpovie,“ povedala Amelie.

„Ale ja nie som dosť silná, neviem, či to dokážem,“ povedala som roztrasene. Edward mi opäť stlačil ruku.

„Dokážeš to, neboj sa,“ povedal a tak krásne sa na mňa usmial, že vtedy by som mu uverila aj to, že slnko vychádza na západe.

Prikývla som a zavrela oči. Netuším, prečo som to urobila, ale nechala som ich zatvorené. Snažila som sa vyčistiť myseľ, ale bolo to ťažké. V hlave mi poletovali zmätené myšlienky. Nakoniec som prúd myšlienok obtočila okolo predstavy svojho brata.

Neil, šepkala moja myseľ úpenlivo. Prosila. Dúfala. Žiadala. Ale žiadna odpoveď. Chcela som už otvoriť oči, keď náhle zasiahla vlna neznámej sily.

Mia, sestrička, ozvalo sa v mojej mysli slabučko, ako zašepkanie, ale hlas som spoznala. Je to vôbec možné? Naozaj počujem svojho brata?

Si to ty, braček? uisťovala som sa. Toto bolo nanajvýš divné. Nikdy som sa s nikým nerozprávala v myšlienkach. Cítila som sa, akoby som mala schízu.

Neboj sa, som to ja. Čo by si rada? zaznel bratov hlas. Podarilo sa mi to! Nie, podarilo sa nám to.

Ty veľmi dobre vieš, čo chcem vedieť, obvinila som ho.

Prepáč za to striebro, ale potreboval som sa nejako vypariť. Nechcel som ti ublížiť, ospravedlňoval sa mi.

To som pochopila, ale nabudúce si vyber iný spôsob úteku. Nerada by som zoslabla ešte viac, povedala som mu.

Cítil som, že sa niečo deje. Prečo slabneš?

Tvoja starosť ma dojíma, ale teraz ma zaujíma niečo iné: prečo ste uniesli našich mužov a ako do toho zapadá Janine? vysypala som na neho.

Hlavou sa mi ozval jeho pobavený smiech. Ty ideš priamo k jadru veci, čo? Ako si si domyslela, mám dcéru, je tesne pred premenou, povedal a tým potvrdil moje a Felixove dohady.

To si nemohol prísť a požiadať? To si musel unášať mužov?

Nechcel som, ale nemal som inú možnosť, otec by to nikdy nedovolil, povedal a ja som sa zhrozila. Tak on nevie ani to, že naši rodičia sú už mŕtvi?

Neil, naši rodičia sú už pár rokov mŕtvi, nehovor, že o tom nevieš, obvinila som ho.

Myslel som si to, ale nebol som si istý. Nechcel som riskovať, že rozhnevám otca a on zabije moju ženu a deti, povedal opatrne. V duchu som sa zarazila – povedal deti?

Povedal si deti?

Áno, sestrička, deti. Mám dve dcéry a syna, povedal s láskou v hlase.

Mal by si náš navštíviť, rada by som spoznala svojho synovca a netere, povedala som sarkasticky.

Určite raz prídeme. Pomôžeš mi nájsť muža pre moju dcéru?

Najradšej by som ťa roztrhala na kusy, tak neprovokuj. Čo Janine?  

Ach, nevzdávaš sa, čo? No tak teda dobre, keď ti to prezradím, sľubuješ, že mňa a moju rodinu prijmeš bez strachu a útokov? pýtal sa. To už zabudol, že keď raz niečo sľúbim, tak ho dodržím?

Prisahám. A teraz – hovor, nabádala som ho a čakala. Cítila som sa unavená, ale bolo mi to jedno. Však sa z toho vyspím.

Povzdychol si. Prišla pred pár mesiacmi a chcela navrhnúť kráľovi riešenie – lenže teraz som už kráľom tak trochu ja a Aiween je kráľovná. Nemohla tomu uveriť, ale nakoniec mám sľúbila pomoc – pomohla uniesť tých mužov. Viem, že to bolo kruté, ale nemali sme na výber a Janine sa chcela pomstiť, povedal a ja som cítila, že slabnem. Prečo ma to tak vysiľuje?

Mia? Sestrička? pýtal sa s obavami Neil, ale ja som už nemala silu odpovedať mu.

„Mia!“ Tie výkriky boli v mojej hlave, aj okolo mňa, ale ja som už nemala silu odpovedať. Pomaly som sa prepadala do tmy.


Venovania k tejto kapitolke: marketasaky, PinkVolturi, kiQaCULLEN, 123Alice123, mimi19974 a Blotik. Ďakujem za milé komentáre, veľmi ma potešili. Dúfam, že vás táto kapitola poteší, mne osobne sa vôbec nepáči.

Dúfam, že si zaslúžim aspoň smajlíka. Budete chcieť aj pokračovanie? Vaša Nessie. :)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Race of Life - 17. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!