Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Právo na šťastie - 4. časť

Cosmopolis


Právo na šťastie - 4. časťPohľad Freda! S ním končím i predstavovanie hlavných postáv. Aký bol teda jeho ľudský život?

4. časť

 

Fred

 

Môj príbeh sa začína v meste Washington v roku 1980. Bol som mladý a drzý chalan, ktorého si washingtonské sirotince prehadzovali ako horúci zemiak. Žiaden riaditeľ so mnou nechcel mať nič spoločného. Ani som sa im nedivil. Bol som mladý výrastok, priťahujúci obrovské množstvo problémov. Mojich rodičov zabili zlodeji, ktorí sa vlúpili do nášho domu. V tej dobe som mal 2 roky a bol som u starkej. Ale tá o rok neskôr zomrela, a ja som putoval do sirotinca.

Dnes je 27. februára 2006. Chlad už pomaly ustupuje, ale noci sú ešte stále mrazivé. Mám 26 rokov a už 8 rokov žijem na ulici. Živím sa drobnými krádežami. Je to spoľahlivejšie ako žobrať. Takto máte vždy nejaké peniaze na jedlo. Za ten čas som sa stihol spriateliť s niektorými bezdomovcami v našom lokáli.

Bola hlboká bezmesačná noc. Dokonca ani hviezdy nebolo vidno. Práve som sa vracal z jednej akcie, kde sa mi podarilo zohnať nejakú hotovosť, vďaka ktorej by som bol na pár dní bez starostí, keď som začul akýsi šramot. Vytiahol som nôž. V poslednom čase začalo miznúť podozrivo veľa ľudí, väčšinou z našej štvrte. Medzi bezdomovcami sa začalo pošuškávať, že ide o akúsi sektu, ktorá pri svojich obradoch používa ľudskú krv. Iní zasa rozprávali, že ide o obchodníkov s orgánmi.

Vtedy som ešte netušil, že ma zo strechy protiľahlej budovy pozoruje pár červených očí. Odrazu na mňa čosi skočilo a zahryzlo sa mi do krku. Pomaly som sa prepadol do temných hlbín bezvedomia. Posledné, čo som zaregistroval, bol tupý náraz, zlostné zavrčanie a srdcervúci nárek neďaleko odo mňa, pred ktorým som sa snažil inštinktívne utiecť.

Nasledujúce tri dni boli najhoršie v mojom doterajšom živote. V mojich žilách koloval oheň a do kože ma bodali milióny rozžeravených ihiel. Snažil som sa kričať, nech ma radšej zabijú, ale čoskoro som zistil, že krik nepomáha. Vedel som, že pri mne sedí akýsi muž a čosi mi vravel. Akési nezmysly o upíroch a o nesmrteľnom živote.

Na tretí deň začala bolesť ustupovať. Otvoril som oči a začal som sa zmätene rozhliadať okolo seba. Ležal som na veľkej posteli v akejsi izbe vymaľovanej na bielo, s malým prístrešným oknom. V kúte stála veľká skriňa a uprostred okrúhly stôl s jednou stoličkou.

Odrazu sa otvorili dvere a dnu vstúpil mladý muž. V jednej stotine sekundy som ležal na posteli a v ďalšej som stál na nohách a na muža nepriateľsky vrčal. Počkať! Ako môže normálny človek vrčať?!

Zdesene som sa pozrel na muža, ktorý sedával pri mojej posteli, kým som bol v agónií a čakal. Vedel som, že on mi dá odpovede na všetky moje otázky.

„Neboj sa, neublížim ti,“ povedal a sadol si na stoličku.

„Posaď sa! Určite máš veľa otázok,“ povedal.

Prikývol som. Otázok, ktoré ma pálili na jazyku, som mal viac než dosť.

„Mal si ozaj veľké šťastie. Napriek tomu, ako si žil, bola tvoja krv naozaj sladká. Mal som čo robiť, aby som vedel prestať. Predtým som svoju obeť zabil,“ usmial sa a ja som mal z jeho rečí husiu kožu.

„Takže ty si...,“ nevedel som to slovo vysloviť.

Prikývol.

„Rovnako ako ty. Vitaj v armáde. V JEJ armáde!“ povedal slávnostne.

„Kto je ONA?“

„To ťa trápiť nemusí. Teraz ti zoženieme niečo na jedenie. Alebo nie si smädný?“

Vtedy som si uvedomil to pálenie v krku. Inštinktívne som sa chytil za hrdlo.

Muž sa zasmial.

„Tak poď! Inak, volám sa Riley!“

„Fred!“ predstavil som sa.

„Tak poď, Fred!“

S týmito slovami sme vyšli do hlbokej noci.

Toto sa udialo pred 18 mesiacmi.

 

koniec 4. časti

venované FailleDraco za poskytnutie obrázka a Shindeen za úpravu

3. kapitola 5. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Právo na šťastie - 4. časť:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!