Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Playboy - Kapitola 5. Cink, cink

Edward a Bella


Playboy - Kapitola 5. Cink, cinkPátá kapitola je zaměřena na Bellino rozvíjení sociálních vztahů, co z toho bude za peripetie čtěte dál v kapitole: Cink, cink! Enjoy :-) Barchetta

Playboy - Kapitola 5.  Cink, cink


 

„Vypadni!“ zakřičím a víc si ho nevšímám. Dělá, jakoby mě neslyšel a sedne si na molo vedle mě.

„Omlouvám se,“ řekne mi Edward Cullen a tváří se, že to myslí vážně.

„Hmm, “ zabručím a koukám se na jezero, jak vlnky šplouchají.

„Myslím to vážně, mrzí mě to. Všechno,“ pokračuje, „někdy nejsem zrovna ten nejmilejší, já vím.“

Chvíli mlčí a upřeně se mi dívá do očí, aby zjistil, co na to řeknu. Co bych na to mohla říct. Jsem neskutečně naštvaná, jsem dotčená a uražená a jsem z něj tak paf, že to ani není možný. Koukám na tu jeho dokonalou tvář a snažím se věřit, že to co říká, myslí vážně.

A pak si uvědomím, odkud tu chvíli znám. Jak mi tenkrát v knížce přišla směšná a teď... Sedím si tady na tom kýčovitě ozářeným molu a koukám se do tváře klukovi, kterej je takovej vůl, ale stejně mi nehorázně motá hlavu. (no jo, je to tak)

Co vlastně v tý knížce následovalo dál? Elektrizující polibek. Přemýšlím, jaké by bylo ho políbit. Díváme se sobě do očí a výjimečně mlčíme. Jeho pohled je pronikavý, trošku mi přijde, že mírně vykulil oči a já si vybavuju situaci z Jessiciny knížky a začnu pomalu špulit pusu. Edward se ke mně pomalu nakloní a zašeptá: „Bello nehýbej se, máš ve vlasech strašně velkýho pavouka.“

„COŽE?“ zaječím jak na lesy, okamžitě si stoupnu a začnu mávat rukama všude kolem sebe.

Všechno se seběhne tak rychle. Skáču na molu jak potrefená husa, až v jednu chvíli neudržím stabilitu a bááác. Jezero mě slupne jako malinu. Voda je příšerně ledová. Je teprve polovina dubna. Píchá mě to jak tisíc jehliček, ale pak mě pro mě někdo skočí a dvě silné paže mě vytáhnou ven z vody. Drkotám zuby jak o život a nechápu, že on ne. Edward je nachlup stejně mokrý jako já.

„Jsi v pořádku? Co tě to proboha napadlo?!“ ječí na mě.

„K-k-k-ddd-e-ee-e jj-ee t-eeen pa-pa-vvou-k-k?“ zeptám se. Od mala z nich mám šílenou fobií a tohle byla jedna z mých nejhorších nočních můr. Edward nevěřícně kroutí hlavou, pročež mě zvedne do náručí a nese pryč.

„Pokud ho nevyděsil k smrti ten tvůj řev, pak se nejspíš utopil. Chudák malej. Ani nevěděl, do čeho se pouští, když si s tebou začíná,“ odpověděl mi a sám pro sebe se zasmál.

„Kk-a-mm mě-mě ttto nessse-š?“ zeptám se, když si uvědomím situaci.

„Kam asi... k sobě. Musíš se okamžitě zahřát a převléct do něčeho suchého,“ odvětil poměrně starostlivým tónem.

„Jjj-á nne-chcci kk to-bě. Jjáá chci-ii kk soo-obbě,“ vykoktám ze sebe protest.

„Jo? A ty tam copak máš něco suchého na převlečení? Myslel jsem, že ti chybí taška,“ řekl a v tu chvíli se zarazil. Nic víc už neřekl a já radši taky ne. Mluvit bylo příliš složité a bolelo to víc do zubů...

Naprosto bez potíží a se mnou v náručí si otevřel dveře do jeho chatky. Byla tam tma, nikde nikdo. Na krb u nich ještě od příjezdu nikdo nesáhl a v chatě byla téměř srovnatelná zima s venkem. Posadil mě na postel, která byla netknutá, stejně jako krb. Ze skříně vyndal hromádku úhledného oblečení a položil ji vedle mě.

„Převleč se. Skočím do ke správci pro dřevo na oheň. A pohni, ať tě tu nechytnu inflagranti. Jsem do minutky zpátky. Ačkoliv...“ usměje se nad tou představou a v očích mu problískne.

V tu chvíli mi dojde, že já nejsem jediná, kdo se tu máchal v jezeře.

„Pře-ce nem—ůů-žešš jjíí-tt takk-khle vvven?“ dostanu ze sebe a on se rozsměje. Příjde ke mně blíž a podívá se mi zase do očí: “Jsem na chlad zzzvyklý“ udělá si ze mě legraci a rychle pospíchá ze dveří utíkajíc před mým hněvem. Sáhnu po hromádce, kterou mi donesl a okamžitě se začnu převlékat, všechno musí dolů, včetně spodního prádla, za což se pěkně stydím. Zežmoulám svoje oblečení do kuličky a položím jej na židli.

Natáhnu na sebe nějaké Edwardovo tričko, svetrový rolák, který krásně hřeje, měkké tepláky a  ponožky. Všechno je mi velké, ale krásně to voní a zahřívá to mé zmrzlé končetiny a tak je mi to absolutně fuk. Zabalím se do peřiny a zvykám si na normální pocit v ústech, kde sebou zuby nemlátí jeden o druhý. Edward je zpátky hned jak slíbil a okamžitě zapaluje oheň. Z jeho vlasů stále odkapávají kapičky vody a mu je to úplně jedno.

„Skočím ti ještě do jídelny pro horký čaj,“ nabídne se, když si poprvé kýchnu a odejde.

Sedím u krbu a pozoruji plameny jak skáčou a perou se. Trochu se nad tím rozněžním, takže když za sebou uslyším vrznutí dveří, nahlas podotknu: „Není to prostě nádherné?“

„To teda fakt nevím, ale v každém případě je Edward větší kanec, než jsem myslel“ odpoví rozesmátý hlas. Hlas jiný než Edwardův. Hlas, který patří jeho bratranci, který se mi směje do očí.

„Jaspere, to není tak jak si myslíš...“ Stoupnu si. “Stala se mi taková malá nehoda!" rozhodím rukama ve výmluvném gestu a omylem tak shodím ze židle hromádku svého oblečení, samozřejmě se mi to povede tak, že na vrcholu rozsypané pyramidy leží mé ostře červené spodní prádlo.

Jasper se začne smát na celé kolo a já chytám barvu svých kalhotek.

„Není to jak to vypadá!“ bráním marně svoji čest.

„Jasně... a já jsem dědeček hříbeček!“ rozřehtá se.

Představím si Jaspera jak běhá s obřím kloboukem po louce a dělá „cink, cink“.

„No ták. Vždyť tobě to může být jedno. To já jsem prohrál sázku!“ ukáže na sebe ve výmluvném gestu a mně zamrzne úsměv. Vidím sama sebe před deseti lety. Procházíme se s maminkou po lese a já uvidím jednu hrozně zlou, škaredou houbu. Rozběhla jsem se k ní a ukopla jí kloubouk.

„Edward říkal, že ví jak na tebe, ale že to zmákne takhle rychle... Fíííha... má všech deset bodů!“ Jasper se směje na celé kolo a já jsem opět rudá. Vzteky, protože mi dojde, co tohle všechno znamená. Namířím si to ze dveří okamžitě ven a když potkám ve dveřích Edwarda s čajem, schválně mu ho převrhnu. Jen ať se hošánek vykoupe ještě jednou a klidně opaří!!!

„Bello!“ křičí na mě, ale já ho neposlouchám... vola.

 

Kapitola 4. "Ahoj." *** Kapitola 6. Těší mě, Bello!

Shrnutí povídek od Barchetty



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Playboy - Kapitola 5. Cink, cink:

 1
30.05.2012 [16:03]

Irmicka1Úžasné. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!