Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Otiskl jsem se, Bello! - Epilog

Knizka


Otiskl jsem se, Bello! - Epilog

Nakonec je to tady i u této povídky - konec. Upřímně řečeno, ani mi není líto, že ta povídka končí, ale doufám, že alespoň někomu z vás to líto bude. :)

V tomto posledním díle se dozvíte, jak to nakonec vlastně dopadne a... uvidíme, co na to budete říkat.

Kacennnka.

„Bella je co?“ vysoukal jsem ze sebe.

„Tě-hot-ná,“ odpověděla mi pomalu Rosalie. Sesunul jsem se na kolena.

„Jak, jak?“

„Edward,“ odpověděl Carlisle. „Nevěděli jsme, že upír může být plodný. Nevěděli jsme ani, že se něco takového stalo,“ říkal tiše.

„Dokážeš... to...“ soukal jsem ze sebe namáhavě.

Carlisle zavrtěl hlavou. „Bella to nedovolí a Rose ji brání,“ odpověděl sklesle. „Prosím, promluv s ní,“ prosil mě. Namáhavě jsem se zvedl ze země a vyšplhal po schodech. Rose jsem měl v patách. Zašklebil jsem se na ni a vešel do pokoje.

Bella ležela na posteli přikrytá dekou, která byla v místech jejího bříška o něco vypouklejší - docela o dost, když vezmu v úvahu to, že jsem ji viděl předevčírem a byla dokonale plochá. Na čele se jí třpytily kapičky potu, kůži měla průsvitnou jako papír a těžce oddechovala. Píchlo mne u srdce.

„Bello?“ oslovil jsem ji a klekl si vedle postele. Lehce jsem ji vzal za ruku.

„Jacobe?“ zachraptěla.

„Bello, co to vyvádíš?“ zeptal jsem se s bolestí v hlase.

„Nevzdám se ho!“ zasténala.

„Ho?“ zeptal jsem se.

„Edwarda,“ odpověděla s úsměvem.

„Vždyť tě to ničí!“ křikl jsem na ni a přešel k oknu.

„Jestli mi to chceš rozmlouvat, tak vypadni!“ odpověděla mi a i když se snažila o ostrý tón, znělo to spíš jako šepot.

Neodešel jsem. Neodešel jsem tehdy, ani za týden, ani v den jejího porodu. Neodešel jsem.

To, co bylo v Belle, ji ničilo. S Carlislem  jsme se nenažili přemluvit k tomu, aby šla na potrat, ale nedokázali jsme to. Nejen, že Bella byla tak šíleně tvrdohlavá, podporovala ji v tom ještě Rosalie. Nikdo jsme nic nezmohli. Nakonec, když jsme přišli na to, že to chce krev a ne lidské jídlo, bylo to lepší, ale s Carlislem jsme věděli, že jednou se to pokazí. Že jednou nastane ten den, kdy ji to zničí, zabije. A ten den najednou nastal.

Byl to den, jako každý jiný - tedy, jeden z dnů, kdy Bella byla průhledná jako papír, vysílená a uvázaná ke kelímku s krví. Kdyby alespoň přišla o její lidské potřeby, když už to z ní vysávalo život a i všechnu krev, kterou díky tomu vypila, ale ona prostě na ten záchod musela.

S Rosaliionou pomocí se zvedla ze sedačky, ale kelímek jí vyklouzl z ruky a ona ho chtěla zachytit. Když se sehnula, ozvalo se hlasité křupnutí - její páteř.

Následující minuty mám jen v jedné veliké krvavé šmouze, ze které si pamatuji jen potoky krve, lidských výkřiků, dětského pláče a nakonec jednoho slova, jména – Renesmé. Ještě, než jsem tu… tu… to stvoření viděl, nenáviděl jsem to.

Když mě nakonec Carlisle vyhodil z improvizovaného porodního sálu, byl jsem odhodlaný, že to – teď už vlastně ji – zabiju. Seběhl jsem dolů po schodech a pak se podíval na Rosalii, která ji držela v náručí.

Ztuhl jsem uprostřed kroku. Všechno se změnilo. Miliony pomyslných lan, které mě vázaly k různým lidem, se zpřetrhaly, a připoutal se jen a jen k ní. K Renesmé, mojí Renesmé.

* * *

Všechny nápady na její rafinovanou smrt mě dávno přešli. Teď mi šlo jen o to jediné, o to, aby byla šťastná, zdravá a… se mnou. Carlisleovi se podařilo Bellu zachránit, a i když si můj mozek někde v zákoutí o ni dělal starosti, nedokázal jsem z hlavy vytěsnit Nessie – jak jsem jí začal říkat.

Bella se po pouhých dvou dnech probudila, a když jsme se konečně rozhodli, že může přijít do styku s Nessie, byl jsem u toho – bohužel.

Bella byla nejdřív v úplném pořádku, pak se ale dozvěděla pravdu. Dozvěděla se to, že jsem se otiskl do Nessie, do mé Nessie.

„Cože?“ vyjela na Carlislea, který jí to právě řekl.

„Ano, je to tak Bello. Jacob se otiskl do Nessie,“ opakovala konejšivě Rosalie.

„Do koho?“ zaječela Bella.

„Do Renesmé,“ vločila se do rozhovoru Alice, která to snad ještě zhoršila. Já jsem seděl ve vedlejším pokoji a s Nessie stavěl věž z kostek.

„Jacobe Blacku!“ zaječela Bella hlubokým hlasem. Najednou se okolo zafoukal vítr, věž z kostek spadla, Renesmé začlala brečet a... pak už nic.


Asi mě teď máte chuť zabít. Ano, věřím vám, respektuju to, ale takhle to prostě bylo už předem naplánované. Jestli se vám zdá konec uspěchaný, tak je to možná pravda, ale myslím, že nemělo cenu to protahovat, když tuto číst znáte z knihy. Ještě bych chtěla poděkovat všem, kteří četli - a netvrdím, že vás bylo málo. (A také chci poděkovat adminům, kteří měli tolik trpělivosti s opravami.)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Otiskl jsem se, Bello! - Epilog:

 1
16.01.2012 [21:09]

alicecullen105 Emoticon

21.08.2011 [0:22]

Emoticon

24.05.2011 [21:56]

jaaajaaano upríme mam rozpacite pocity.. Emoticon Emoticon nevim ale jestli te budu chvalit nebo kritizovat.. Emoticon Emoticon nejspis oboji.. Emoticon Emoticon Emoticon mas v poctate pravdu.. konec uspechany, delku povidky si taky nijak moc neresila, ,,prehlednost" povidky a orientovani v deji take neni nic moc ( hlavne v ,,Miluji tě, Bello!" ).. mozna je to tim, ze ja nejsem tak uplne genius (vlastne vubec nejsem nijak chytra) ale me se to proste zadalo neprehledne. kdybych si MT,B! precetla vickrat bylo by to pro me taky pochopitelnejsi.. podle komentaru ktere tu zanechaly jine ctenarky uvazuju dost silne o tom, jestli vazne nejsem uplne blba.. nerikam ze to neni dbry napad a ze ta povidka je priserna to ne to prave naopak povidka (az na nejake nesrovnalosti) je uzasna.. Emoticon Emoticon takze takto zni muj verdikt na tuto povidku.. vyloz si to jak chces.. to, jestli si myslis, ze te kritizuju nebo te chvalim je uz jen a jen na tobe.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!